Εντοπίστηκε το νέο Plug-in υβριδικό σεντάν 07-EMP της Lynk & Co
- Θα χρησιμοποιεί ως βάση την πλατφόρμα CMA Evo της Volvo
- Το καμουφλάζ αποκρύπτει τα περισσότερα στοιχεία της σχεδίασης
- Πιθανότατα θα διατεθεί με τρεις επιλογές κινητήριων συνόλων
- Θα μπει στην παραγωγή τον επόμενο μήνα
Θα χρησιμοποιεί ως βάση την πλατφόρμα CMA Evo της Volvo
Η συνεργασία μεταξύ της Geely και της Volvo έχει δώσει το έναυσμα στην Lynk & Co, μια κινεζική startup που πρόσφατα παρουσίασε teaser εικόνες του επόμενου οχήματός της, του 07 EM-P. Το 07-EMP αναμένεται να χρησιμοποιεί ως βάση την πλατφόρμα CMA Evo της Volvo, μια πλατφόρμα που έχει γίνει το δάπεδο για πολλά άλλα plug-in υβριδικά. Ειδικότερα, μοιράζεται αυτή την πλατφόρμα με το Lynk & Co 08, ένα crossover σε στυλ κουπέ που παρουσίασε η μάρκα πέρυσι. Το πρωτότυπο 07-EMP εντοπίστηκε με καμουφλάζ να υποβάλλεται σε δοκιμές σε κρύο καιρό.
Το καμουφλάζ αποκρύπτει τα περισσότερα στοιχεία της σχεδίασης
Το καμουφλάζ αποκρύπτει σε μεγάλο βαθμό τα φωτιστικά σώματα καθώς και τα υπόλοιπα μέρη του νέου μοντέλου, αλλά μπορούμε να διακρίνουμε κάποια στοιχεία από τη σχεδίασή του, όπως τους μυώδεις θόλους των τροχών. Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη άλλα νέα οχήματα της Lynk & Co, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα έχει προβολείς σε σχήμα Υ. Σε κάθε περίπτωση, το καμουφλάζ δεν επιτρέπει την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων όσον αφορά τη σχεδίαση, οπότε θα χρειαστεί να περιμένουμε την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου.
Πιθανότατα θα διατεθεί με τρεις επιλογές κινητήριων συνόλων
Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, η μάρκα δεν έχει αποκαλύψει ακόμη επίσημα τις επιλογές για το EM-P 07. Πιθανότατα όμως θα διατίθεται με τρεις επιλογές κίνησης, οι οποίες θα επικεντρώνονται γύρω από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων που θα αποδίδει 163 ίππους (120 kW). Οι δύο από τις τρεις εκδόσεις θα λαμβάνουν βοήθεια από έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων (160 kW), με τη συνολική απόδοση να φτάνει τα 381 PS. Η κύρια διάκριση μεταξύ αυτών των δύο έγκειται στην χωρητικότητα της μπαταρίας, με την βασική έκδοση να διαθέτει μπαταρία 21,2 kWh και την ανώτερη έκδοση να διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 39,8 kWh. Τέλος, η τρίτη επιλογή συστήματος κίνησης συνδυάζει τον κινητήρα 1,5 λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες, για συνολική ισχύ 593 ίππων. Η χωρητικότητα της μπαταρίας θα είναι 39,8 kWh.
Θα μπει στην παραγωγή τον επόμενο μήνα
Το Lynk & Co 07 EM-P αναμένεται να μπει στην παραγωγή τον επόμενο μήνα, ενώ οι πωλήσεις θα ακολουθήσουν αμέσως μετά.