Η Renault δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επισήμως λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης του Twingo ZE. Ωστόσο, δεδομένου ότι το Twingo μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Smart EQ ForFour, αναμένουμε ότι θα χρησιμοποιήσει την ίδια μπαταρία 17.6kWh αλλά και ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στο πίσω μέρος που πιθανότατα θα προσφέρει 80 ίππους.
Αν επαληθευτούν τα παραπάνω το αμιγώς ηλεκτρικό Twingo Z.E. θα κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 12 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα θα φτάνει τα 130 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία κίνησης θα κυμαίνεται περίπου στα 145 χιλιόμετρα. Επίσης αναμένουμε ότι το Twingo Z.E. θα μοιράζεται τους ίδιους χρόνους φόρτισης 22kW της Smart, επιτρέποντας τη φόρτιση από 10 στο 80% σε λιγότερο από 40 λεπτά.
Παράλληλα θα υπάρχει και η δυνατότητα του ελέγχου φόρτισης μέσω εφαρμογής smartphone, στην οθόνη του οποίου θα παρέχονται πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το επίπεδο φόρτισης του αυτοκινήτου, την τοποθεσία και την εμβέλειά του.
Το Twingo Z.E. αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2020, πριν ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη αργότερα φέτος.