Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έρευνα: Η ζέστη σκοτώνει τα ηλεκτρικά!

8.640 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2024)
Έρευνα: Η ζέστη σκοτώνει τα ηλεκτρικά!

- Χάνουν το ένα τρίτο της κανονικής τους αυτονομίας στην πολλή ζέστη
- Ισχύει μόνο κάποια ηλεκτρικά και όχι για όλα
- Δείτε από πόσους βαθμούς και πάνω -ίσως- υπάρχει θέμα

Πολικό ψύχος και ακραία ζέστη, η αχίλλειος πτέρνα των ηλεκτρικών

Τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει η ακραία ζέστη στην αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναδεικνύει νέα έρευνα. Τα συμπεράσματα της έρευνας αυτής είναι ουσιαστικά παρεμφερή με τα αρνητικά αποτελέσματα που έχει το δριμύ ψύχος στις μπαταρίες. Ευτυχώς πάντως, φαίνεται η αυτονομία των ηλεκτρικών παραμένει ουσιαστικά ανεπηρέαστη σε θερμοκρασίες κάτω των 38 βαθμών.

Χάνουν το ένα τρίτο της κανονικής τους αυτονομίας

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Recurrent που έχει έδρα το Σιάτλ των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. Η εταιρεία αυτή δοκιμάζει χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάθε χρόνο με σκοπό να βγουν ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με τις μπαταρίες και την αυτονομία που αυτές προσφέρουν. Μέσα από τις τελευταίες της δοκιμές, η Recurrent καταλήγει πως όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει πάνω από τους 100 βαθμούς Fahrenheit ή 38 βαθμούς Κελσίου, τα ηλεκτρικά μπορούν να χάσουν ακόμη και το 1/3 της αυτονομίας τους. Η εταιρεία δεν ανέφερε ονόματα και τόνισε πως δεν είχαν όλα τα ηλεκτρικά την ίδια μείωση στην αυτονομία τους.

Εν αναμονή πιο ασφαλών συμπερασμάτων

Η Recurrent επεσήμανε επίσης ότι τα δεδομένα που υπάρχουν μέχρι αυτή την στιγμή είναι αρκετά περιορισμένα και δεν μπορούν να ληφθούν ακόμη ασφαλή συμπεράσματα: «Λάβετε υπόψη ότι η απώλεια εμβέλειας βασίζεται σε εξαιρετικά περιορισμένα δεδομένα. Θα σας ενημερώσουμε ξανά όταν έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στις τελικές τιμές μείωσης της αυτονομίας» αναφέρεται στη μελέτη. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Scott Case εξήγησε στην Automotive News ότι η συλλογή τέτοιων δεδομένων είναι δύσκολη, επειδή η περισσότερη οδήγηση γίνεται νωρίς την ημέρα πριν η θερμοκρασία φτάσει τους 38 βαθμούς ή ψηλότερα.

Hyundai
NISSAN