Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έρχεται Ευρώπη η «καυτή» Toyota GRΜΝ Corolla; Δοκιμές στο Nurburgring!

1.086 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2024)
Έρχεται Ευρώπη η «καυτή» Toyota GRΜΝ Corolla; Δοκιμές στο Nurburgring!

- Τα τεστ στο Nurburgring δημιουργούν υποψίες ότι θα έρθει και στην Ευρώπη
- Οι κανονισμοί της ΕΕ για τους ρύπους «φρενάρουν» τον ερχομό της
- Φοράει μεγάλη αεροτομή και έχει «φουσκωμένους» προφυλακτήρες
- Διαθέτει τούρμπο κινητήρα που παράγει πάνω από 300 ίππους

Τα τεστ στο Nurburgring δημιουργούν υποψίες ότι θα έρθει και στην Ευρώπη

Η Toyota δοκιμάζει τη Corolla GRMN (Gazoo Racing Meisters of the Nurburgring) στο Nurburgring με τις φήμες να «οργιάζουν» για το αν θα έρθει στην Ευρώπη. Βέβαια μέχρι στιγμής, το μόνο σίγουρο είναι, οτι η GRMN Corolla προορίζεται μόνο για την αμερικανική αγορά, αλλά το γεγονός, ότι πιάστηκε να δοκιμάζεται στη πίστα του Nordschleife δεν βοηθάει καθόλου.

Οι κανονισμοί της ΕΕ για τους ρύπους «φρενάρουν» τον ερχομό της

Βέβαια, οι πιθανότητες να έρθει στην Ευρώπη είναι λίγες, αφού οι κανονισμοί της ΕΕ για τους ρύπους γίνονται ακόμα πιο αυστηροί από το 2025, με τους κατασκευαστές να μην θέλουν να ρισκάρουν βαριά πρόστιμα. Αυτό, μαζί φυσικά και με την ύπαρξη του GR Yaris ήδη στην ευρωπαϊκή αγορά με τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα, ίσως να αποτρέψει τους Ιάπωνες να φέρουν και το άλλο hot hatchback της γκάμας τους. Φυσικά, όλοι θα θέλαμε να δούμε τη Corolla GRMN στους ευρωπαϊκούς δρόμους, αλλά με τους κανόνες για τους ρύπους να είναι πιο αυστηροί απο ποτέ,αυτό αποτελεί δύσκολο.

Φοράει μεγάλη αεροτομή και έχει «φουσκωμένους» προφυλακτήρες

Η Corolla που δοκιμάζεται στη Γερμανία, έχει εξοπλιστεί με μεγάλη αεροτομή και φουσκωμένους πίσω προφυλακτήρες. Τέλος, παρά το βαρύ καμουφλάζ στη μπροστά μάσκα, μπορούμε να διακρίνουμε, ότι έχει μεγαλύτερο σπορ εμπρός προφυλακτήρα με αεραγωγούς, κάτι το οποίο είναι χαρακτηριστικό των GRMN εκδόσεων της ιαπωνικής μάρκας.
 

Διαθέτει τούρμπο κινητήρα που παράγει 304 ίππους

Η GRΜΝ Corolla, φοράει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 λτ. ο οποίος παράγει πάνω από 300 ίππους, ενώ χρησιμοποιεί τον ίδιο τρικύλινδρο κινητήρα και τετρακίνητο σύστημα κίνησης με το GR Yaris. Όπως και το hot μικρό της Toyota και η GRMN Corolla θα βγαίνει με το ίδιο 8 σχέσεων αυτόματο κιβώτιο, ή το εξατάχυτο μηχανικό.

Toyota
TI YOKOHAMA AGORAZO