
Κοστίζει 21.880 ευρώ, είναι 2,5 χιλιάρικα φθηνότερο από το Clio.
Έχει και καλύτερο βασικό εξοπλισμό (π.χ. κλιματισμό, κάμερα όπισθεν, θερμαινόμενα καθίσματα).
Είναι 145 άλογα και μέσα στην πόλη καίει 4 λτ./100 χλμ..
Στενό πίσω κάθισμα και μικρό πoρτ-μπαγκάζ, όπως άλλωστε το «αδερφό» Renault Clio.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Κοστίζει 21.880 ευρώ, είναι 2,5 χιλιάρικα φθηνότερο από το Clio
Το Cοlt της δοκιμής είναι το Renault Clio με το αναβαθμισμένο full υβριδικό σύστημα της γαλλικής φίρμας, αλλά με τα σήματα της Mitsubishi. Το περίεργο είναι πως το ιαπωνικό… γενόσημο εκδοχή είναι 2.520 ευρώ φθηνότερο, αφού στη βασική έκδοση Invite Plus κοστίζει 21.880 ευρώ. Η αντίστοιχη βασική έκδοση (Evolution) του υβριδικού Renault Clio κοστίζει 24.400 ευρώ. Και τα δύο μοντέλα έχουν την ίδια εγγύηση (5 χρόνια ή 100.00 χλμ.).
Έχει και καλύτερο βασικό εξοπλισμό (π.χ. κλιματισμό, κάμερα όπισθεν, θερμαινόμενα καθίσματα)
To υβριδικό Mitsubishi Colt δεν είναι μόνο φθηνότερο από το Renault Clio E-tech, αλλά έχει και καλύτερο βασικό εξοπλισμό προσφέροντας ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό και όχι απλό A/C, κάμερα όπισθεν, εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος (μόνο πίσω το Clio), ηλεκτρική αναδίπλωση καθρεφτών, θερμαινόμενο τιμόνι και καθίσματα, καθώς ασύρματη φόρτιση κινητού.

Τα σήματα κάνουν την διαφορά του Colt σε σχέση με το Clio. Η ιαπωνική εκδοχή όμως είναι 2,5 χιλιάδες φθηνότερη και έχει καλύτερο βασικό εξοπλισμό.
Είναι 145 άλογα και μέσα στην πόλη καίει 4 λτ./100 χλμ.
Το υβριδικό σύνολο μας είναι γνωστό από το Clio, αποδίδοντας πλέον 145 ίππους, 5 περισσότερους από πριν. Καλοδεχούμενες οι σβέλτες επιδόσεις (οι μετρήσεις μας έδειξαν μικροδιαφορές της τάξης τoυ 0,2 δλ. υπέρ του Colt σε σχέση με αυτές του Clio), αλλά και η εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία. Η ουσία όμως είναι στην κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας είναι γύρω από τα 5 λτ./100 χλμ., όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας σε μικτές συνθήκες. Μάλιστα στην πόλη, το υβριδικό Colt είναι ακόμα πιο οικονομικό (4,0/100 χλμ.) χάρη στην ενισχυμένη ικανότητά του να κινείται μόνο με ρεύμα.
Στενό πίσω κάθισμα και μικρό πoρτ-μπαγκάζ, όπως άλλωστε το «αδερφό» Renault Clio
Όπως και στο Renault Clio, το πίσω κάθισμα του Mitsubishi Colt είναι στενό και γενικότερα υπάρχει μια «στριμόκωλη» αίσθηση για όσους κάτσουν πίσω. Μικρός είναι και ο χώρος αποσκευών, με την μπαταρία του υβριδικού συστήματος να τον μειώνει από τα 340 λτ. της συμβατικής έκδοσης στα 254 λτ..
Παρακάτω ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του Mitsubishi Colt με το υβριδικό σύστημα του Renault Clio, που πλέον αποδίδει 145 άλογα.
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός, εσωτερικό, τιμή |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Ατού η οικονομία καυσίμου και η ισορροπημένη συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |