Οι δημοσιογραφικές πηγές ανέφεραν ότι το Punto θα συνέχιζε την πορεία του μέχρι την στιγμή που θα βρισκόταν κάποιο άλλο μοντέλο να το αντικαταστήσει. Αυτό έγινε με το Fiat Argo, ένα μοντέρνο αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για το σπορ και «άγριο» στυλ του, λόγω των μοντέρνων μεγάλων φωτιστικών σωμάτων, το γεμάτο νευρώσεις καπό του και τους μεγάλους αεραγωγούς. Ακόμα, θυμίζει εν πολλοίς το Fiat Tipo hatchback, από το οποίο έχει λάβει και πλήθος σχεδιαστικών στοιχείων. Το Αrgo ξεκίνησε στα τέλη Μαΐου στην αγορά της Βραζιλίας και έκλεψε τις εντυπώσεις.
Αναμένουμε αν θα υπάρχουν αλλαγές στα μηχανικά του σύνολα για το λανσάρισμα του στην ευρωπαϊκή αγορά.
Όσον αφορά στην παλέτα των μηχανικών συνόλων του νέου μικρομεσαίου της Fiat στην Βραζιλία, απαρτίζεται από τρεις επιλογές . Πιο συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στο 1.000άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 77 PS και τον 4κύλινδρο 1.300άρη απόδοσης 109 ίππων βενζινοκινητήρα, σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων. Επιπλέον, θα υπάρχει διαθέσιμος και ένας κινητήρας 1.8 λίτρων E.torQ με απόδοση 139 ίππους που θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Με την έκδοση HGT, το Argo μπορεί να πετύχει μέγιστη ταχύτητα 192 χλμ/ώρα και να διανύσει τα 0-100 σε μόλις 9 δεύτερα. Αναμένουμε αν θα υπάρχουν αλλαγές στα μηχανικά του σύνολα για το λανσάρισμα του στην ευρωπαϊκή αγορά.
Στον τομέα της τεχνολογίας, το Argo είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από συστήματα, όπως Electronic Stability Control για την περίπτωση έλλειψης πρόσφυσης στο μπροστά ή πίσω μέρος, Traction Control και σύστημα Hill Holder για μεγαλύτερη ασφάλεια σε ακραίες διαδρομές. Ωστόσο η εταιρεία θέλει να το εξοπλίσει με περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης πριν το φέρει στην Ευρώπη. Αυτός είναι o λόγος που το Punto δεν θα αντικατασταθεί μέχρι το 2018.
Τέλος, εκτός από την αναβάθμιση στον εξοπλισμό του, το Αrgo θα πρέπει να προσαρμοστεί στην ευρωπαϊκή νομοθεσία ασφάλειας και να περάσει με επιτυχία τα τεστ EuroNCAP.
Και γω εχω απογοητευθει από τη Fiat. Moυ άρεσε η εξωτερική σχεδίαση του Τipo και πηγα να του ρίξω μια ματια, αλλα όταν μπηκα μεσα οι εντυπωσεις μου ηταν πολυ αρνητικες! Καιρό εχω να δω τόσο κακής ποιότητας πλαστικο, ασχημα συναρμολογημένο! Τωρα, αν και αυτο το μοντέλο είναι ετσι, κλαφτα Χαράλαμπε!
αν έχει ανταγωνιστική τιμή, για την ευρωπαική αγορα θα είναι κατασκευασμένο στην Τουρκία; Πάντως μας έχει απογοητεύσει η ΦΙΑΤ, που είναι τα πρωτοπόρα σχεδιαστικά σπορ προσιτά και φτηνα στην αγορα και χρήση αυτοκίνητα της αυτοκ'ινητα ; από το 124 και 127 και μπερλινέττα των 70ς στα ριτμο και τιπο των 80ς στα κουπε σπορ στην φεραρι των φτωχων των 90ς ...ευτυχώς σχεδιαστικά στηριχτηκε στο παρελθον της από τα 50ς για τη σειρα 500 .....να εβγαζε με βαση το 500 και ένα σενταν και στεσιον.....Θέλω να μου επιβεβαιώσετε την ειδηδη ..διαβασα πως στην Αμερική σε τεστ κρασ το 500Χ κατατάχτηκε τελευταίο και επικίνδυνο..έτσι είναι;
Απατο θα παει στην Ελλαδα με τετοιο ονομα...
Δε βλεπεται...
Και γω εχω απογοητευθει από τη Fiat. Moυ άρεσε η εξωτερική σχεδίαση του Τipo και πηγα να του ρίξω μια ματια, αλλα όταν μπηκα μεσα οι εντυπωσεις μου ηταν πολυ αρνητικες! Καιρό εχω να δω τόσο κακής ποιότητας πλαστικο, ασχημα συναρμολογημένο! Τωρα, αν και αυτο το μοντέλο είναι ετσι, κλαφτα Χαράλαμπε!
αν έχει ανταγωνιστική τιμή, για την ευρωπαική αγορα θα είναι κατασκευασμένο στην Τουρκία; Πάντως μας έχει απογοητεύσει η ΦΙΑΤ, που είναι τα πρωτοπόρα σχεδιαστικά σπορ προσιτά και φτηνα στην αγορα και χρήση αυτοκίνητα της αυτοκ'ινητα ; από το 124 και 127 και μπερλινέττα των 70ς στα ριτμο και τιπο των 80ς στα κουπε σπορ στην φεραρι των φτωχων των 90ς ...ευτυχώς σχεδιαστικά στηριχτηκε στο παρελθον της από τα 50ς για τη σειρα 500 .....να εβγαζε με βαση το 500 και ένα σενταν και στεσιον.....Θέλω να μου επιβεβαιώσετε την ειδηδη ..διαβασα πως στην Αμερική σε τεστ κρασ το 500Χ κατατάχτηκε τελευταίο και επικίνδυνο..έτσι είναι;