Ειδική έκδοση του Renault Megane RS Trophy θα κάνει το ντεμπούτο της στο Tokyo Auto Salon, αποτελώντας πιθανότατα το κύκνειο άσμα της πιο «καυτής» έκδοσης του γαλλικού μοντέλου.
Από τότε που παρουσιάστηκε το Megane το 1995, η Renault χρησιμοποίησε το όνομά του για μια σειρά μοντέλων. Το πιο συναρπαστικό απ’ όλα ήταν φυσικά αυτό που έφερε το λογότυπο RS. Όλα τα ωραία όμως κάποτε τελειώνουν και ο ερχομός του 2023 θα σημάνει και το έτος της… απόσυρσης του Renault Megane RS.
Όπως ανακοίνωσε το ιαπωνικό τμήμα της Renault, ένα νέο Megane RS Trophy περιορισμένης παραγωγής θα ντεμπουτάρει στο Tokyo Auto Salon την επόμενη εβδομάδα. Η γαλλική φίρμα δεν μπήκε σε λεπτομέρειες, αλλά αυτό το μοντέλο θα μπορούσε να είναι το τελευταίο Megane RS, αφού ήδη στέλεχος της εταιρείας έχει γνωστοποιήσει πως η παραγωγή του θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2023.
Ίσως με το όνομα «Megane RS Ultime»
Από κει και πέρα οι φήμες αναφέρουν πως το νέο μοντέλο θα ονομάζεται «Megane RS Ultime» για να σηματοδοτήσει ότι είναι το τελευταίο. Δεν αναμένεται να είναι τόσο ριζοσπαστικό όσο το Trophy-R αφού οι αλλαγές θα αφορούν κατά πάσα πιθανότητα την εμφάνισή του, ενώ ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,8 λίτρων που μοιράζεται με το Alpine A110 είναι πιθανό να προσφέρει 300 ίππους και 420 Nm ροπής.
Το 2023 Tokyo Auto Salon έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στις 13-15 Ιανουαρίου στο συνεδριακό κέντρο Makuhari Messe.
Πιθανότατα το τελευταίο RS.
- Πρεμιέρα στο Tokyo Auto Salon.
- Ίσως με το όνομα «Megane RS Ultime».
- 300 ίππους και 420 Nm ροπής.
Θα είναι η ηλεκτροκίνηση η βασική αιτία για να χαθούν τα «καυτά» μοντέλα ή θα μπορέσουν να επιβιώσουν;