• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αν μοιάζει έτσι το νέο, καυτό Yaris σίγουρα θα βρει πολλούς φανατικούς οπαδούς!

Θεωρείται πλέον σχεδόν σίγουρο πως η Toyota θα ετοιμάσει καυτή έκδοση του Yaris.

Έρχεται καυτό Yaris

9.104 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/10/2016

Φαίνεται πως η όρεξη της Toyota άνοιξε για τα καλά και πλέον μας ετοιμάζει καυτή έκδοση του Yaris προκειμένου να τα βάλει με το Ford Fiesta ST και όχι μόνο.

 
Φαίνεται πως η επιστροφή της Toyota στα αγωνιστικά δρώμενα και συγκεκριμένα στο WRC, άνοιξε την όρεξη των στελεχών της, τα οποία κάνουν λόγο για δημιουργία καυτής έκδοσης του Yaris. 

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της Toyota Europe, Johan van Zyl, δήλωσε σε βρετανικό μέσο πως «δεν έχει νόημα η επένδυση στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αν δεν υπάρχει αντίκρυσμα στα αυτοκίνητα παραγωγής. Το ευρωπαϊκό μας division θέλει οπωσδήποτε ένα αυτοκίνητο που θα συνδέεται με το αγωνιστικό Yaris του WRC».

Θυμίζουμε πως και παλιότερα, άλλο στέλεχος της ιαπωνικής μάρκας δήλωσε πως ετοιμάζεται καυτή έκδοση του Yaris που θα χτυπήσει τον ανταγωνισμό των hot hatch, όπως τα VW Polo GTi, Opel Corsa OPC και Ford Fiesta ST, προωθώντας παράλληλα και την επιστροφή της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. 
 
Όλα αυτά τα λόγια των ιθυνόντων λοιπόν πυροδότησαν όπως είναι λογικό το καλλιτεχνικό χέρι διάφορων, ανεξάρτητων σχεδιαστών που έσπευσαν να παρουσιάσουν τη δική τους εκδοχή για το πως θα είναι το Yaris TS. Στις παραπάνω, ψηφιακά επεξεργασμένες, εικόνες από τον Virtuel Car βλέπουμε το Yaris αρκετά επιθετικό με εμπρός προφυλακτήρα ο οποίος διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα, κόκκινες λεπτομέρειες, επιθετικότερη μάσκα, μεγάλες ζάντες και ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα. 

Όπως είχαμε γράψει και στο παρελθόν, η γρήγορη έκδοση του Yaris είναι πολύ πιθανό να εξοπλίζεται με έναν 4κυλινδρο κινητήρα turbo του οποίου η δύναμη θα διοχετεύεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Τελικές τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Πάντως τα πρώτα νούμερα που ακούγονται είναι για ιπποδύναμη έως και 240 άλογα. Οι πιο τολμηροί κάνουν λόγο για 300 ίππους με τη βοήθεια ηλεκτρικού μοτέρ (υβριδική τεχνολογία Toyota).

Όπως είναι φυσικό σε τέτοιες εκδόσεις, αλλαγές θα υπάρχουν στο set up της ανάρτησης, στα φρένα αλλά και στο εσωτερικό. 

 
  • Πειραιωτης

    Θα πρεπει λογικα να περιμενουμε την νεα γενια που θα κανει την εμφανιση της και θα εξοπλιστει στην γρηγορη εκδοση και εαν επιβεβαιωθουν τα γραφομενα για 300αρι ιπποδυναμης κινητητα θα κλαψουν πολλες μανουλες στην ευρωπη απο το δωρακι του γιαπωνεζου! Ξυπνησε ο κολοσσος της ανατολης και καποιοι στην ευρωπη θα χασουν τον υπνο τους...πιστευω πολυ γρηγορα και στο wrc!!

      8
  • AK

    3 Σχόλια. 1) Εμφάνιση...σε ορισμένα σημεία μήπως ξέχασαν να το τελειώσουν? 2) Με τον πήχη ψηλά στα άλογα η κατανάλωση επίσης στα ύψη (τα περί υβριδικής τεχνολογίας Toyota είναι ανέκδοτο?) 3) Επιστροφή της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ..έχει να φάει πολύ σκόνη από το 4ο σερί σε πρωτιά WV Polo WRC.

      3
  • ΚΕΡΑΥΝΟΣ

    καλα ναι, στο χωριο λενε οπου ακους πολλα κερασια κρατα κ μικρο καλαθι ! ! προσγειωθητε ανωμαλα σε μοτερακι 1.5 με 170hp και πολλα δινω . .ναι εξω δεν βλεπετε γεματο glanza ειναι με ταμπουρα η τροπετα.που πηγαν τα γνησια?προτιμω απο αυτη τη σχολη garade daihatsu αλλιως απ τη ατμοσφαιρικη εκδοχη swift gti 1.3 1992

     
  • loukia

    Από τους πρώτους διδάξας σε αυτή την κατηγορία οχημάτων, επανέρχεται με αξιώσεις...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...