Η απόφαση για το φρεσκάρισμα του Ford Focus προκειμένου να συνεχίσει με ακόμα περισσότερα εφόδια το ταξίδι τους στις αγορές είναι ειλημμένη. Μάλιστα για πρώτη φορά το δημοφιλές μικρομεσαίο εντοπίστηκε να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, δίνοντας έτσι μία πρώτη εικόνα για τις αλλαγές που θα δεχτεί στην εξωτερική του εμφάνιση.
Όπως μπορούμε να δούμε στις εικόνες, η πιο προφανής αλλαγή είναι η υιοθέτηση μίας πιο μικρής γρίλιας από αυτή που εξοπλίζει το τρέχον μοντέλο. Επιπρόσθετα πιο λεπτοί φαίνεται πως είναι οι προβολείς, προσδίδοντας έτσι μεγαλύτερη «αγριάδα» στο «πρόσωπο» του Focus, ενώ το καμουφλάζ στον προφυλακτήρα προδίδει πως θα δούμε και νέους προβολείς ομίχλης αλλά και ανασχεδιασμένους αεραγωγούς.
Παρόμοιες θα είναι οι αλλαγές και στο πίσω άκρο, καθώς και εκεί περιμένουμε πιο λεπτά φωτιστικά σώματα, ενώ η εσοχή της πόρτας του χώρου αποσκευών φαίνεται ότι έχει υψωθεί ελαφρώς και φέρνει το πλαίσιο της πινακίδας κυκλοφορίας σε νέα ευθυγράμμιση με το παρμπρίζ. Να σημειώσουμε πως οι εξωτερικές αλλαγές που θα λάβει το Focus, αλλά και το Focus ST-Line που βλέπουμε, θα ισχύσουν και για το ισχυρότερο ST, ωστόσο πιθανότατα να το δούμε αργότερα.
Αναφορικά με ενδεχόμενες αλλαγές στα μηχανικά σύνολα, δεν έχουν υπάρξει πληροφορίες. Πιθανότατα η γκάμα των κινητήρων που συνδυάζει μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου θα παραμείνει απαράλλακτη, ωστόσο αυτό μένει να επιβεβαιωθεί και στην πράξη.
Τέλος, το εσωτερικό θα φρεσκαριστεί και αυτό με τη σειρά του ελαφρώς, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν ακόμα περισσότερα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού όπως και ενισχυμένη συνδεσιμότητα. Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως η Ford ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Google με φόντο τα συνδεδεμένα οχήματα, η οποία από το 2023 αναμένεται να προσφέρει σε όλα τα μοντέλα της αμερικανικής μάρκας ένα νέο σύστημα infotainment με λειτουργικό Android καθώς και πλήθος εφαρμογών.
Το πρόβλημα με το focus είναι ότι κοστίζει 21100ε όσο περίπου και το audi a3 . Το 2018 κόστιζε 18000ε και τώρα 21100. Την ίδια ώρα το corolla 1.2 turbo κοστίζει 16500ε
Αν συνεχίσουν να το φέρνουν μόνο με τον χιλιάρη, θα συνεχίσει την πτωτική πορεία στις πωλήσεις. Οταν οι ανταγωνιστές του προσφέρουν 1500 κυβικά, ο χιλιάρης μοιάζει πολύ λίγος.
Η Ford το έχει χάσει τώρα τελευταία. Η πτώση στις πωλήσεις του νέου Kuga είναι κατακόρυφη. Από 800 του προηγούμενου μοντέλου, έπεσε στις 150. Γι' αυτό μας έχουν πήξει στη διαφήμιση. Ομως η κατάσταση δεν σώζεται γιατί παρουσίασαν ένα ξεχειλωμένο και υπερμεγέθες Focus χωρίς σχεδιαστική ταυτότητα με πολύ μεγάλο μήκος και πλάτος για τα δεδομένα της κατηγορίας C.
....Η Ford παραγει αξιολογα αυτοκινητα με πολυ καλους κινητηρες και με την μεγαλυτερη αξιοπιστια απο ολες τις ερωπαϊκες μαρκες, ομως υστερουν σε σχεδιαση. Δεν σου κανουν αυτο το ''κλικ''. Ετσι και το Focus, ειναι αδιαφορο σχεδιαστικα.
Το πρόβλημα με το focus είναι ότι κοστίζει 21100ε όσο περίπου και το audi a3 . Το 2018 κόστιζε 18000ε και τώρα 21100. Την ίδια ώρα το corolla 1.2 turbo κοστίζει 16500ε
Αν συνεχίσουν να το φέρνουν μόνο με τον χιλιάρη, θα συνεχίσει την πτωτική πορεία στις πωλήσεις. Οταν οι ανταγωνιστές του προσφέρουν 1500 κυβικά, ο χιλιάρης μοιάζει πολύ λίγος. Η Ford το έχει χάσει τώρα τελευταία. Η πτώση στις πωλήσεις του νέου Kuga είναι κατακόρυφη. Από 800 του προηγούμενου μοντέλου, έπεσε στις 150. Γι' αυτό μας έχουν πήξει στη διαφήμιση. Ομως η κατάσταση δεν σώζεται γιατί παρουσίασαν ένα ξεχειλωμένο και υπερμεγέθες Focus χωρίς σχεδιαστική ταυτότητα με πολύ μεγάλο μήκος και πλάτος για τα δεδομένα της κατηγορίας C.
....Η Ford παραγει αξιολογα αυτοκινητα με πολυ καλους κινητηρες και με την μεγαλυτερη αξιοπιστια απο ολες τις ερωπαϊκες μαρκες, ομως υστερουν σε σχεδιαση. Δεν σου κανουν αυτο το ''κλικ''. Ετσι και το Focus, ειναι αδιαφορο σχεδιαστικα.
Το honda civic είναι το καλύτερο στην κατηγορία του, δεν έχει αντίπαλο.