ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς πιο από τα δύο θα επιλέγατε; Fiesta ST ή Corsa OPC;

Εσείς πιο από τα δύο θα επιλέγατε; Fiesta ST ή Corsa OPC;

Fiesta ST ή Corsa OPC;

(25/8/2016)

Το Corsa OPC έχει κάνει την εμφάνισή του εδώ και καιρό με 1,6 turbo κινητήρα και 207 άλογα για να προκαλέσει το επίσης 1,6 turbo Fiesta ST σε μια καυτή μάχη κορυφής. Ποιος είναι ο βασιλιάς των μικρών GTi;

Το νέο Opel Corsa OPC δεν δείχνει να αστειεύεται: Ο 1,6 turbo κινητήρας από τα 192 έφτασε στα 207 άλογα, το 6άρι κιβώτιο βελτιώθηκε και το ηλεκτρικό τιμόνι επαναρυθμίστηκε. Η ανάρτηση έσφιξε και τα αμορτισέρ είναι Koni με τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping) ήτοι προσαρμόζουν την απόσβεσή τους μαλακώνοντας ή σκληραίνοντας ανάλογα με τη συχνότητα κίνησης των τροχών κατά τον κατακόρυφο άξονα. 
Επίσης προσφέρεται το Perfomance Pack (+2.400 ευρώ), που περιλαμβάνει ακόμη πιο σκληρή ανάρτηση, ζάντες 18 ιντσών, μεγαλύτερα εμπρός φρένα της Brembo (330 χλστ.) και δαγκάνες με λογότυπο OPC, ελαστικά Michelin Pilot SuperSport και κυρίως μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Drexler. Οι δυναμικοί προφυλακτήρες, οι εισαγωγές μπροστά, το «δόντι» στο καπό, τα όμορφα φώτα, το body kit, η αεροτομή και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης (είναι της Remus) συνθέτουν το σπορ «κουστούμι» του OPC, που κοστίζει 22.000 ευρώ.
  
Στην πράξη το OPC έχει 0-100 χλμ./ώρα σε 7,0 δλ., έχει πολλή δύναμη και στην έκδοση με το μπλοκέ διαφορικό τουλάχιστον καταφέρνει να την περνάει σωστά στο δρόμο, όντας άκρως αποτελεσματικό από σημείο σε σημείο. Μεγάλα ατού είναι η ρύθμιση της ανάρτησης, το μπλοκέ διαφορικό, αλλά και τα καταπληκτικά καθίσματα της Recaro στην κατά τα άλλα χαμηλών τόνων, αλλά ποιοτική και ευρύχωρη καμπίνα.
Από την άλλη έχουμε το Ford Fiesta ST των 21.175 ευρώ με 1,6 turbo EcoBoost κινητήρα άμεσου ψεκασμού: Στα χαρτιά ο μικρός πύραυλος τηςFord αποδίδει 182 άλογα, αλλά στη πράξη χάρη στο overboost γυροφέρνει στα 200, όπως έχει παραδεχθεί και η Ford. Φυσικά και εδώ υπάρχουν σφιχτές αναρτήσεις, 6άρι σπορ κιβώτιο και ESP τριών σταδίων (on, sport και off). Mπλοκέ μηχανικό κιβώτιο δεν προσφέρεται, αλλά υπάρχει στάνταρ ηλεκτρονικό Σύστημα eTVC, το οποίο φρενάρει τον τροχό που σπινάρει προσομοιώνοντας τη λειτουργία ενός μπλοκέ.
Η «ψαρωτική μάσκα» είναι όλα τα λεφτά στην εμφάνιση, ενώ στην καμπίνα ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα της Recaro, που όμως δεν είναι το ίδιο hardcore, όπως αυτά του OPC.
Στην πράξη το Fiesta ST κάνει το 0-100 σε 7,3 δλ, αλλά στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις το OPC δεν καταφέρνει να ξεφύγει, αφού με 4η και 5η ουσιαστικά υπάρχει ισοπαλία. Από εκεί και πέρα, το Fiesta STαποδεικνύεται απολαυστικό χάρη στο ανάλαφρο πάτημα και τη ρυθμισιμότητα, που χαρακτηρίζει την συμπεριφορά του, αλλά και την αίσθηση από τα χειριστήρια.
Το OPC είναι πιο γρήγορο και αποτελεσματικό από το σημείο Α στο Β, όμως το Fiesta προσφέρει μια ξεχωριστή επικοινωνία μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, μια ιδιαίτερη αίσθηση συμμετοχής στα δρώμενα.
Εσείς τι λέτε; Ford Fiesta ST ή Opel Corsa OPC; Ρυθμίσιμη συμπεριφορά και ανόθευτη συμμετοχή στα δρώμενα ή περισσότερα άλογα και απόλυτη αποτελεσματικότητα στην έκδοση με το μπλοκέ διαφορικό τουλάχιστον;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Mototriti.gr