Αυτό είπε με αποφασιστικότητα ο CEO της Ford, Jim Farley, για τους ανταγωνιστές της Mustang GTD. Εάν το κατορθώσει, η νέα Mustang θα γίνει ο βασιλιάς των σπορ αυτοκινήτων.
Το κλειδί βρίσκεαι κάτω από το καπό. Ο θηριώδης V8 κινητήρας των 5,2 λίτρων έχει πολύ κοντινές σχέσεις με τον υπερτροφοδοτούμενο V8 από την αγωνιστική Mustang GT3. Στην GTD θα αποδίδει 800 αγριεμένα άλογα, τα οποία μεταδίδονται στο δρόμο μέσα από ένα κιβώτιο 8 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
Η συναρμολόγηση της GTD θα γίνει στον Καναδά από την Multimatic, σε περιορισμένη παραγωγή και η τιμή της υπολογίζεται στις 300.000 δολάρια.
«Θέλω να δω την Porsche, την Aston Martin, την Mercedes να ιδρώνουν» είπε ο Farley. «Είδαμε τι κάνει η Porsche. Θεωρούμε ότι μπορούμε να το κάνουμε καλύτερα […] Πρέπει να κερδίσουμε αγώνες, εάν δεν είσαι επιτυχημένος δεν θα καταφέρεις να ξεχωρίσεις». Η Ford στοχεύει σε χρόνο κάτω από 7 λεπτά στην «πράσινη κόλαση» του Nurburgring. Για να το πετύχει αυτό, η Ford κάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και δεν έχει πίσω καθίσματα για μείωση βάρους. Φοράει επίσης 20άρες σφυρίλατες ζάντες αλουμινίου (ή προαιρετικά μαγνησίου), κεραμικά φρένα και πολλά ακόμα καλούδια.
Η συναρμολόγηση της GTD θα γίνει στον Καναδά από την Multimatic, σε περιορισμένη παραγωγή. Η τιμή της υπολογίζεται στις 300.000 δολάρια, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι έτοιμα προς παράδοση στις αρχές του νέου έτους.