2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 ολοκληρώνεται για φέτος στο ¶μπου Ντάμπι.
GP Αμπου Ντάμπι
2.850 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2016)
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 ολοκληρώνεται για φέτος στο ¶μπου Ντάμπι. Εκεί στον τελευταίο αγώνα θα κριθεί ο τίτλος των οδηγών. Η Pirelli διαθέτει τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της για τον αγώνα.
Η Pirelli διαθέτει τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της για τον αγώνα Aμπου Ντάμπι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Η πίστα της Γιας Μαρίνα έχει εξαιρετικά λείο οδόστρωμα με ευρεία ποικιλία στροφών και ταχυτήτων. Ο καιρός είναι σταθερά ζεστός καθόλη τη διάρκεια του χρόνου αυτό καθιστά το Αμπου Ντάμπι δημοφιλή προορισμό για δοκιμές.
- Η πίστα έχει μεγάλη ποικιλία στροφών, οι ομάδες συνήθως ακολουθούν ένα συμβιβασμό σεταρίσματος με μέση κλίση στις αεροτομές.
- Τα προσπεράσματα είναι μάλλον δύσκολα στην Γιας Μαρίνα, οπότε η στρατηγική είναι σημαντική για να κερδίσεις θέσεις στην πίστα.
- Η λεία επιφάνεια έχει ως αποτέλεσμα χαμηλά επίπεδα φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης.
- Ο αγώνας ξεκινά αργά το απόγευμα στις 17:00 και τελειώνει το βράδυ. Αυτό έχει ως συνέπεια οι θερμοκρασίες στην πίστα να έχουν μεγάλη διαφορά από την αρχή ως το τέλος, μερικές φορές πέφτουν δραματικά.
- Η πρόσφυση είναι το κρίσιμο στοιχείο της συμπεριφοράς των ελαστικών στο Αμπου Ντάμπι καθώς υπάρχουν πολλά σημεία επιτάχυνσης στην έξοδο των στροφών.
- Όπως στη Βραζιλία έτσι και στη Γιας Μαρίνα η φορά της πίστας είναι αντίθετη με τους δείκτες του ρολογιού, κάτι όχι συνηθισμένο στην υπόλοιπη σεζόν.
Οι 3 γόμες
- Κίτρινη, μαλακή: Την είδαμε σε όλους τους αγώνες φέτος και είναι η πιο σκληρή γόμα από τις διαθέσιμες αυτό το Σαββατοκύριακο.
- Κόκκινη, πολύ μαλακή: Έχει χρησιμοποιηθεί και στο παρελθόν στο Αμπου Ντάμπι και όπως η μαλακή έτσι και αυτή είναι υποχρεωτικά διαθέσιμη στον αγώνα.
- Μωβ, πάρα πολύ μαλακή: Έχει σημαντικό πλεονέκτημα σε ταχύτητα οπότε υπάρχει ενδιαφέρουσα ποικιλία δυνατοτήτων στη στρατηγική.
Τι συνέβη στον περσινό αγώνα
- Ο Nico Rosberg κέρδισε τον αγώνα των 55 γύρων για τη Mercedes, ακολουθώντας στρατηγική δυο αλλαγών. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή και μετά σταμάτησε για να βάλει τη μαλακή γόμα στους γύρους 10 και 31. Οι δυο αλλαγές ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή.
- Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Ο Sebastian Vettel σταμάτησε δυο φορές επίσης αλλά ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα, τη διατήρησε στην πρώτη αλλαγή και έβαλε στο τελευταίο μέρος την πολύ μαλακή γόμα. Αυτό του επέτρεψε νΆ ανέρθει από την 15η θέση στην εκκίνηση στην 4η θέση στον τερματισμό.