Η Γαλλία θα απαγορεύσει την διάθεση αυτοκινήτων βενζίνης και diesel από το 2040.
Γαλλία: Τέλος στα αυτοκίνητα diesel και βενζίνης
10.670 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2017)
Δεν βάζει νερό στο κρασί της η γαλλική κυβέρνηση στην προσπάθεια της να μειώσει στο μηδέν τις εκπομπές αερίων ρύπων από τα αυτοκίνητα. Δείτε τι σχεδιάζει.
Ο Γάλλος υπουργός Περιβάλλοντος, κ. Nicolas Hulot ανακοίνωσε ότι η Γαλλία θα απαγορεύσει την διάθεση αυτοκινήτων βενζίνης και diesel από το 2040. Το μέτρο αυτό είναι ένα μόνο μέρος από τα πλάνα του σοσιαλιστή Προέδρου της χώρας, κ. Εmmanuel Macron που έχει θέσει ως στόχο να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο τις εκπομπές αέριων ρύπων από τα αυτοκίνητα στην χώρα από το 2050. Ήδη το Παρίσι έχει ανακοινώσει ότι θα απαγορεύσει την χρήση diesel apo το 2025 ενώ από το τέλος του 2017 θα υιοθετήσει δικά του τεστ εκπομπής αερίων ρύπων στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους.
Ο Ηulot αποκάλυψε σε δηλώσεις του πως σκοπεύει η σημερινή κυβέρνηση να το καταφέρει: «θα προσφέρουμε στους Γάλλους πολίτες οικονομικά κίνητρα για να αντικαταστήσουν τα diesel αυτοκίνητα του που έχουν κατασκευαστεί πριν το 1997 και αυτά της βενζίνης πριν από το 2001 με ένα νέο αυτοκίνητο ή μεταχειρισμένο νεότερης όμως τεχνολογίας». Μέχρι στιγμής πάντως, δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες σχετικά με ποιο θα είναι το ποσό που θα δίνεται σε κάθε πολίτη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο Ηulot αποκάλυψε σε δηλώσεις του πως σκοπεύει η σημερινή κυβέρνηση να το καταφέρει: «θα προσφέρουμε στους Γάλλους πολίτες οικονομικά κίνητρα για να αντικαταστήσουν τα diesel αυτοκίνητα του που έχουν κατασκευαστεί πριν το 1997 και αυτά της βενζίνης πριν από το 2001 με ένα νέο αυτοκίνητο ή μεταχειρισμένο νεότερης όμως τεχνολογίας». Μέχρι στιγμής πάντως, δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες σχετικά με ποιο θα είναι το ποσό που θα δίνεται σε κάθε πολίτη.
Σύμφωνα με την Telegraph, o Hulot αναγνωρίζει ότι για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, μια τέτοια κίνηση δεν θα είναι καθόλου εύκολη αλλά είναι πεπεισμένος ότι οι εγχώριες μάρκες (PSA Group, Renault κ.α) θα ανταποκριθούν παρά τις δυσκολίες.
Οι Γάλλοι πολίτες πάντως δεν φημίζονται για την προτίμηση τους στα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν εναλλακτικές μορφές ενέργειας καθώς έρευνες αποδεικνύουν ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους, 95,2% των νέων αυτοκινήτων που πουλήθηκαν ήταν βενζίνης ή diesel. Ακολούθησαν τα υβριδικά με 3,5% και τα πλήρως ηλεκτρικά με 1,2%.
(2017 Ford Fiesta titanium 1.0 ecobbost 125hp 16.700), (2017 Ford Fiesta titanium 1,5dci 120hp 16.800). πΠίτε μου έναν λόγο να επιλέξω το βενζίνη όταν καίει 30% παραπάνω και πληρώνει και τέλη; Να σας δω να κάνετε συγκριτικό και να βγάζετε "νικητή" την βενζίνη...
Όπως έχω ξανασχολιάσει άλλο ένα άρθρο που μυρίζει προπαγάνδα ενάντια στην αγορά Diesel, όπως το μόνιμο πλέον άρθρο "η ευρωπαϊκή ένωση σκοτώνει το diesel". To ξαναγράφω λοιπόν παρακαλώντας σας να μην υποτιμάτε την νοημοσύνη των αναγνωστών σας. Άλλωστε δεν νομίζω να ήταν απλά ένα λάθος στη μετάφραση.
Πρώτον, ο Μακρόν δεν είναι σοσιαλιστής αλλά ρεπουμπλικάνος και μάλιστα προκάλεσε παγκόσμια αίσθηση το γεγονός ότι ένας πολιτικός εκτός συστήματος και κατεστημένου κέρδισε προεδρικές και βουλευτικές εκλογές συρικνώνοντας τα παραδοσιακά κόμματα. Επομένως καλόν είναι όταν γράφετε άρθρα να είστε στοιχειωδώς προσεκτικοί. Δεύτερον η Γαλλία δεν έχει πάρει καμία τέτοια απόφαση περί απαγορεύσεως της διαθέσεως των αυτοκινήτων βενζίνης και ντήζελ το 2040. Ο Hulot είπε ότι "στοχεύουμε στον τερματισμό των πωλήσεων των αυτοκινήτων βενζίνης και ντήζελ από τώρα έως το 2040" (nous visons la fin de la vente des voitures a essence et diesel d' ici a 2040). Άλλο απαγορεύω και άλλο βάζω στόχο τη μη πώληση αυτοκινήτων βενζίνης και πετρελαίου με ορίζοντα το 2040 (η Ινδία μάλιστα είπε πως τον ίδιο στόχο τον έχει θέσει για το 2030) διότι εκτιμώ ότι τότε θα έχει εξελιχθεί η ηλεκτρική τεχνολογία. http://www.lemonde.fr/planete/article/2017/07/06/nicolas-hulot-annonce-une-prime-pour-remplacer-les-vehicules-les-plus-polluants_5156706_3244.html Περαιτέρω για τα πιο αδύνατα νοικοκυριά πράγματι ο Hulot εξήγγειλε πριμ απόσυρσης των παλαιών ρυπογόνων οχημάτων τους χωρίς όμως να ορίσει το ποσόν. Συμπέρασμα: Οι ΜΕΚ καλά θα κρατούν τουλάχιστον για τα επόμενα 15 χρόνια και βάλε. Η ηλεκτρική τεχνολογία έχει δρόμο μέχρι να γίνει προσιτή. Α και κάτι άλλο: Μήπως κάποια στιγμή βγει και κάποια μελέτη περί των συνεπειών στην υγεία της ακτινοβολίας που εκπέμπουν οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Το οτι αποφασιζει καποιος δεν σημαινει οτι ειναι απαραιτητο για να γινει δηλαδη ο καθε ασχετος που ονειρευεται το οικολογικο περιβαλλον ασχετως αν οι καταργησεις των μεκ θα δημιουργησουν τρισεκατομυρια ανεργους ,ωποτε μακρον φαε μακαρον
To diesel πέθανε και το έχει κηδέψει το autotriti.Δεν ξέρουμε που ή τι θα είμαστε το 2040 εδώ το προεξόφλησε το autotriti,μπορεί να έχει κλείσει η αγαπημένη σας vw και να μην υπάρχουν τα μπικικίνια για να δημοσιεύετε ανακρίβειες,ξέρετε εσείς σε 22 plus χρόνια τι θα κάνετε ή που θα είστε.
Αγαπητέ Νίκο, Ένας καλός λόγος ειναι το οτι με όλα αυτα τα ανεξέλεγκτα diesel και φυσικά όπως γνωρίζουμε δεν εχουμε και το καλύτερο καύσιμο απο άποψη ποιότητας ειναι οτι στο τέλος θα καταλήξουμε όλοι με καρκίνο στα νοσοκομεία. Μικροσωματίδια κτλ. Αυτο σημαινει οτι εγώ και εσύ θα δίνουμε λεφτα σε φάρμακα νοσηλειες κτλ τούτεστιν θα το πληρώσουμε στο τέλος ακριβά το diesel όλοι μας. ΚΑΤ εμε θα έπρεπε να απαγορεύθη η κίνηση στο κέντρο όλων των οχημάτων τέλειως παρά μονο ανεφοδιασμό καταστημάτων απο καινούργια οχήματα και ας δώσουν κίνητρα σε υβριδικά ηλεκτρικά. Δλδ δεν εχουμε δει όλοι αυτα τα σαράβαλα φορτηγά και ταξί που ξεκινάνε και ντουμάνια ζουν ολο τον δρόμο? Αγαπητέ αν αυτο δεν ειναι καρκίνος τι ειναι? Δεν ειναι ο σημαντικότερος λόγος αυτος?
Απο Αρθρο.Ξεπερνώντας γρήγορα το “ποτέ αλκοόλ και οδήγηση”, ερχόμαστε στην ανακάλυψη των Σκωτσέζων της Celtic Renewables Ltd. του Πανεπιστημίου Napier του Εδιμβούργου, που σε συνεργασία με το αποστακτήριο Tullibardine, του Perthshire, δημιούργησαν ένα βιοκαύσιμο το οποίο ονόμασαν βιοβουτανόλη. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του, αυτό αναμένεται να αντικαταστήσει τη βενζίνη και το ντίζελ, χωρίς να χρειάζονται αλλαγές στον κινητήρα. Το συγκεκριμένο καύσιμο είναι φτιαγμένο από υπολείμματα που δεν είναι καθόλου χρήσιμα για τη βιομηχανία ουίσκι, δηλαδή χυλό από κριθάρι και αβοκάλι (ένα ζυμομύκητα που προκύπτει από τη ζύμωση). Δημοσιογράφος του BBC Scotland, οδήγησε ένα αυτοκίνητο με τέτοιο καύσιμο, και ανέφερε ότι δεν υπήρχε αξιοσημείωτη διαφορά μεταξύ αυτού και ενός κανονικού αυτοκινήτου με φυσικό αέριο ή ντίζελ. Η Celtic Renewables έλαβε επιχορήγηση από την κυβέρνηση ύψους 9 εκατομμυρίων λιρών (περίπου €10.180.000) για την κατασκευή ενός εργοστασίου εμπορικής επίδειξης, το οποίο αναμένεται να είναι πλήρως λειτουργικό έως το 2019, με την εταιρεία να στοχεύει επίσης και σε άλλες χώρες που παράγουν ουίσκι.