Πήρε 20 χρόνια, στοίχισε πολλά χρήματα, αλλά η επιστροφή της Alfa Romeo στη πισωκίνηση ήρθε, και μάλιστα με τεράστια επιτυχία. Οι Ιταλοί έβαλαν στο μάτι το άνω άκρο των επιδόσεων των γερμανικών πισωκίνητων μοντέλων, και με την Giulia και την Stelvio πέτυχαν διάνα.
Η σκέψη πάντοτε ήταν η πισωκίνητη αυτή πλατφόρμα, με το όνομα Giorgio να γίνει η βάση για μια σειρά μοντέλων της Alfa σε βάθος 10 ετών, αλλά και για τα μεγαλύτερα μοντέλα της αδελφής Maserati. Θα ήταν επίσης η βάση για τα αμερικανικά θηρία της άλλης πλευράς του Ατλαντικού, της Dodge, επίσης μέλος του ομίλου Fiat. Ο όμιλος ήθελε την ίδια πλατφόρμα να έχουν και κάποια Jeep, οπότε με συνολικά 18 μοντέλα να κάνει την απόσβεση της τεράστιας αρχικής επένδυσης.
Και με τα δείγματα της Giulia, πιθανώς της καλύτερης πισωκίνητης μπερλίνας, σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά, ο όμιλος Fiat είχε ένα θησαυρό στα χέρια του. Ακόμη και το νέο χάτσμπακ της Alfa, ο αντικαταστάτης της Giulietta, θα είχε την ίδια, πισωκίνητη πλατφόρμα. Κάτι άλλαξε όμως.
Με τις κυβερνήσεις να ανακοινώνουν το 2030 ως έτος απαγόρευσης των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, το σχέδιο για τη χρήση της πλατφόρμας αυτής για δέκα και πλέον χρόνια, πήγε περίπατο. Η πλατφόρμα Giorgio δεν δέχεται ηλεκτροκίνηση. Οπότε και με τις ραγδαίες αυτές εξελίξεις, ο όμιλος Stellantis, μέλος του οποίου είναι πλέον ολόκληρη η Fiat και οι μάρκες της, μαζί με την Alfa Romeo, αποσύρει την πλατφόρμα Giorgio.
Που σημαίνει πως να θες Alfa με κινητήρα εσωτερικής καύσης και κίνηση πίσω, πρέπει να την αγοράσεις τώρα. Όσο ακόμη παράγεται. Γιατί στο άμεσο μέλλον, η Alfa, όπως και όλες οι μάρκες, θα γίνει ηλεκτρική. Μπορεί η κίνηση πίσω να παραμείνει, όμως ποτέ ξανά με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η Giorgio θα γίνει βάση μίας ή δύο ακόμη Maseratti, και τέλος.
Όσο για την Alfa, θα δουλέψει από κοντά με την αδελφή πλέον DS για να λανσάρει μια νέα γκάμα, και πιθανώς να δώσε και ζωή σε μία νέα γκάμα της Lancia.
Ρεαλιστικά μιλώντας έστω και εάν η τιμή που προσφέρεται η συγκεκριμένη ALFA ROMEO είναι συγκριτικά σε πολύ καλή τιμή έναντι αντίστοιχων επιλογών (πχ BMW 320) ακόμη και έναντι των πολυδιαφημιζόμενων και επικρατέστερων στην αγορά τύπου SUV αυτοκινήτων (ένα peugeot 3008 ή ένα VW Tiguan σε σχετικά μέσες προς υψηλές εκδόσεις άνετα φτάνουν και ξεπερνούν την τιμή της) ΑΛΛΑ η ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΑ ΤΕΛΗ ΧΡΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ κ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ σε συνδυασμό με την οικονομική κατάσταση του μέσου Έλληνα (ούτε 1000 ευρώ μέσος μηνιαίος μισθός) φτάνουν και μόνο για να καταλάβει κανείς ότι πέρσι η ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ συνολικά πούλησε 194 τμχ (έναντι 106 Porsche!!!!!)-Με βάση την καρδιά όμως........ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΡΑ....για όποιον του αρέσει η σπορ-κυριλέ οδήγηση και μάλιστα από ένα ξεχωριστό (και πολύ όμορφο) αυτοκίνητο που θέλω να πιστεύω ότι έχει αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής τότε ναι είναι must