ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί αν θες πισωκίνητη Alfa Romeo πρέπει να την πάρεις τώρα;

3.429 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2021)

Περιμέναμε χρόνια για την επιστροφή της Alfa Romeo στην πίσω κίνηση. Με την Giulia στην αγορά εδώ και πέντε χρόνια, μήπως να μην περιμένεις άλλο;

Πήρε 20 χρόνια, στοίχισε πολλά χρήματα, αλλά η επιστροφή της Alfa Romeo στη πισωκίνηση ήρθε, και μάλιστα με τεράστια επιτυχία. Οι Ιταλοί έβαλαν στο μάτι το άνω άκρο των επιδόσεων των γερμανικών πισωκίνητων μοντέλων, και με την Giulia και την Stelvio πέτυχαν διάνα.

Η σκέψη πάντοτε ήταν η πισωκίνητη αυτή πλατφόρμα, με το όνομα Giorgio να γίνει η βάση για μια σειρά μοντέλων της Alfa σε βάθος 10 ετών, αλλά και για τα μεγαλύτερα μοντέλα της αδελφής Maserati. Θα ήταν επίσης η βάση για τα αμερικανικά θηρία της άλλης πλευράς του Ατλαντικού, της Dodge, επίσης μέλος του ομίλου Fiat. Ο όμιλος ήθελε την ίδια πλατφόρμα να έχουν και κάποια Jeep, οπότε με συνολικά 18 μοντέλα να κάνει την απόσβεση της τεράστιας αρχικής επένδυσης.

Και με τα δείγματα της Giulia, πιθανώς της καλύτερης πισωκίνητης μπερλίνας, σε ότι αφορά την οδική συμπεριφορά, ο όμιλος Fiat είχε ένα θησαυρό στα χέρια του. Ακόμη και το νέο χάτσμπακ της Alfa, ο αντικαταστάτης της Giulietta, θα είχε την ίδια, πισωκίνητη πλατφόρμα. Κάτι άλλαξε όμως.

Με τις κυβερνήσεις να ανακοινώνουν το 2030 ως έτος απαγόρευσης των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, το σχέδιο για τη χρήση της πλατφόρμας αυτής για δέκα και πλέον χρόνια, πήγε περίπατο. Η πλατφόρμα Giorgio δεν δέχεται ηλεκτροκίνηση. Οπότε και με τις ραγδαίες αυτές εξελίξεις, ο όμιλος Stellantis, μέλος του οποίου είναι πλέον ολόκληρη η Fiat και οι μάρκες της, μαζί με την Alfa Romeo, αποσύρει την πλατφόρμα Giorgio.

Που σημαίνει πως να θες Alfa με κινητήρα εσωτερικής καύσης και κίνηση πίσω, πρέπει να την αγοράσεις τώρα. Όσο ακόμη παράγεται. Γιατί στο άμεσο μέλλον, η Alfa, όπως και όλες οι μάρκες, θα γίνει ηλεκτρική. Μπορεί η κίνηση πίσω να παραμείνει, όμως ποτέ ξανά με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η Giorgio θα γίνει βάση μίας ή δύο ακόμη Maseratti, και τέλος.

Όσο για την  Alfa, θα δουλέψει από κοντά με την αδελφή πλέον DS για να λανσάρει μια νέα γκάμα, και πιθανώς να δώσε και ζωή σε μία νέα γκάμα της Lancia.

Τι κάνουμε λοιπόν; Αγοράζουμε Giulia τώρα; Περιμένουμε να την πάρουμε δεύτερο χέρι αργότερα; Μήπως όμως το τέλος εποχής κάνει τις Giulia στα επόμενα χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής τους συλλεκτικές; Μήπως το αξίζουν; Τι λέτε;

Mercedes
DOBLO VS COURIER