Και φυσικά η Toyota ήταν η πρώτη που έκανε τη γκάμα της αποκλειστικά υβριδική, όταν ακόμη οι άλλοι κατασκευαστές είχαν μόνο την ιδέα ενός καινούργιου υβριδικού μοντέλου. Όμως αυτή τη στιγμή, σε ότι αφορά την ηλεκτροκίνηση, η Toyota δεν ακολουθεί το ρεύμα.
Για μια εταιρεία που οδηγεί τις εξελίξεις τα τελευταία 20 χρόνια, δεν της αρκεί απλά να ακολουθεί. Γιατί η Toyota αργεί να λανσάρει ηλεκτρική γκάμα; Μία ιδέα είναι πως η Toyota, σε αντίθεση πάντα με τους άλλους κατασκευαστές, δεν είναι του «και εμείς εδώ είμαστε». Δηλαδή ενώ οι κατασκευαστές ένας ένας λέει «να και η δική μας ηλεκτρική γκάμα» η Toyota δεν θέλει να είμαστε μέρος αυτού «και η δική μας». Θέλει να κάνει τα πράγματα πρώτη.
Και στην ηλεκτροκίνηση αυτή τη στιγμή την πρωτιά την έχει η Tesla, ενώ οι υπόλοιποι ακολουθούν. Η Toyota αφού δεν είναι πρώτη, δεν την ενδιαφέρει να είναι δεύτερη, κάτι για το οποίο έκανε μεγάλη προσπάθεια η VW. Αυτό που την ενδιαφέρει τώρα είναι να φέρει το μοντέλο που θα ταράξει τα νερά στη ηλεκτροκίνηση.
Η γκάμα ηλεκτρικών της με κωδικό ΒΖ (Beyond Zero) ετοιμάζεται στη νέα πλατφόρμα e-TNGA που είναι ευέλικτη σε μήκος και πλάτος, και μπορεί να έχει έναν ή δύο κινητήρες με κίνηση αντίστοιχα στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς.
Για αρχή ένα μοντέλο με σχεδίαση τη διασταύρωση μεταξύ SUV, MPV και χάτσμπακ, με εμφανείς ομοιότητες με το RAV4, θα ξεκινήσει την ηλεκτρική γκάμα, ενώ ακολουθούν άλλα τέσσερα μοντέλα.
Την ίδια στιγμή η Toyota συνεχίζει την πορεία της στην κίνηση με υδρογόνο, τεχνολογία που αναμένεται να επικρατήσει, και οι Ιάπωνες είναι ήδη πρώτοι στο λανσάρισμα με το Mirai, «όταν οι άλλοι είχαν ακόμη μπαταρίες».
Τι λέτε λοιπόν; Πόση σημασία έχει για εσάς ποιός είναι πρώτος αυτή τη στιγμή στην ηλεκτροκίνηση; Και πως αντιλαμβάνεστε την καθυστέρηση της Toyota να μπει στην κατηγορία;
...H Toyota πρωτη καταλαβε την ''ματαιοτητα'' του diesel και πρωτη το εγκατελειψε. Τωρα καταλαβε καταλαβε οτι το μελλον δεν ειναι οι μπαταριες, αλλα το υδρογονο και επενδυει εκει. Ηδη εχει σαν στοχο να μπορει να παραγει εως το 2025, υδρογονοκινητα αυτοκινητα σε τιμες συμβατικων εσωτερικης καυσης. Πιστευω οτι θα δικαιωθει.
Όπως ακριβώς τα είπατε. Αργεί γιατί δεν την ενδιαφέρει να βγάλει ένα ακόμα ηλεκτρικό με 300 χλμ αυτονομία και 100 ώρες φόρτιση. Αλλά ένα ηλεκτρικό με 800 χλμ αυτονομία και φόρτιση κάνα τεταρτακι. Επίσης από τις λίγες εταιρίες που έχει υδρογόνοκινητα που τα προτιμώ από τις πρίζες.
Γιατί δεν γκοκλαρετε στο (Απασφάλισε το αφεντικό της TOYOTA) και θα μάθετε γιατί
Γιατί προφανώς ορθώς, κατά την άποψή μου, πιστεύει ότι προς το παρόν τα υβριδικά εξακολουθούν να είναι συνολικά καλύτερα.
... αργεί διότι ήρθε το δια ταύτα!!! πρέπει να 'πληρώσει'... δεν αρκει μόνο το μάρκετινγκ και να γνωρίζει μία χαρά... διατηρώ μία επιφύλαξη για τις κυψέλες καυσίμων... το κατά πόσο έχει επενδύσει σε αυτή την τεχνολογία...