ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί μεγάλωσαν τόσο τα «ρουθούνια» της BMW;

3.196 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2020)

Δεν την νοιάζει καθόλου τη BMW αν σου αρέσουν ή όχι τα μεγάλα ρουθούνια που θα φοράνε οι μάσκες όλων των νέων ηλεκτρικών της μοντέλων. Γιατί σε μια αυτοκίνηση που αρχίζει σχεδόν από το μηδέν, μεγαλύτερη σημασία έχει τα μοντέλα της να δείχνουν αμέσως BMW.

 


Μπορείς να λες ότι θες. Η γκρίνια ξεκίνησε με την 4άρα, όμως ήταν σίγουρο πως οι Βαυαροί απλά δοκίμαζαν τα νερά. Γιατί η 4άρα έχει το δικό της κοινό με μικρά ή μεγάλα ρουθούνια, καθότι το αμάξι εκτός του ότι είναι επιβλητικό (ίσως όχι από μπροστά), είναι και ίσως η καλύτερη κουπέ BMW όλων των εποχών. Και έτσι τέτοιες δοκιμές είναι ακίνδυνες.

Ο κίνδυνος είναι αλλού. Ο κίνδυνος είναι στην ισοπέδωση όλων των κεκτημένων της, και στην εξίσωση της με όλες τις άλλες μάρκες. Και αυτό θα το κάνει αναπόφευκτα η ηλεκτροκίνηση. Η BMW έκανε 50 χρόνια κόπο, θέλοντας να φτιάξει την εικόνα της ως το «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης», με την κίνηση πίσω, το ζύγισμα 50-50, τα εξακύλινδρα εν σειρά μοτέρ και το στήσιμο των μοντέλων της.

Και τώρα; Ηλεκτροκινήτηρες παντού, κίνηση πίσω ο κάθε ένας (βλέπε VW), και το ζύγισμα με τις μπαταρίες είναι απλή υπόθεση. Πως κάνεις την BMW να ξεχωρίζει σε μία αγορά που ξεκινάει από το μηδέν, και τα βασικά χαρακτηριστικά όλων των μοντέλων είναι πάνω κάτω ίδια, όταν όλοι μπορούν, αν θέλουν, να είναι το ίδιο γρήγοροι, σπορ και όμορφοι.

Η BMW λοιπόν θέλει να κάνει την ταυτότητα των μοντέλων της το πρώτο πράγμα που βλέπεις, και να το βλέπεις από ένα χιλιόμετρο μακριά. Και ας μην αρέσει σε κάποιους. Εξάλλου θεωρούν ότι είναι συνήθεια και ότι σε λίγους μήνες, τα μεγάλα ρουθούνια θα είναι η εικόνα που ξέρουμε, η εικόνα που μας αρέσει. Σημασία για τη φίρμα έχει να αναγνωρίζουμε πως αυτά τα δύο ρουθούνια, μεταφράζονται (ακόμη) στο «απόλυτο μηχάνημα οδήγησης» και όχι απλά σε κάποιο άλλο, παρόμοιο κατά τα άλλα ηλεκτροκίνητο.

Τι λες λοιπόν; Για πόσο θα σε ενοχλούν τα μεγάλα ρουθούνια της BMW; Και μήπως είναι απλά θέμα χρόνου; Ή είναι αιτία να αφήσεις την μάρκα που τόσα χρόνια καψουρεύτηκες; Τι λές;

Toyota
MEDIUM VANS ANALYSIS