Ξεκινώντας από το κομμάτι των κινητήρων η εταιρεία αναφέρει πως μέσω μίας επαναχαρτογράφησης εγκεφάλου, τόσο οι βενζινοκινητήρες, όσο και οι πετρελαιοκινητήρες έχουν αυξήσει την ιπποδύναμή τους. Συγκεκριμένα υποστηρίζουν πως ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας προσφέρει πλέον 228 ίππους και 360 Nm ροπής, δύναμη η οποία είναι σαφώς περισσότερη από τα 190 άλογα και τα 320 Nm ροπής, ενώ από την άλλη πλευρά ο 2λιτρος diesel κινητήρας μπορεί να προσφέρει 215 ίππους και 440 Nm ροπής, που ισοδυναμεί με 25 άλογα και 40 Nm περισσότερα από το εργοστασιακό μοντέλο.
Ωστόσο ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος δεν εργάστηκε μόνο πάνω στο κομμάτι των κινητήρων αλλά προχώρησε και παραπέρα τοποθετώντας ένα νέο σύστημα ανάρτησης που είχε ως αποτέλεσμα να χαμηλώσει το αυτοκίνητο κατά 40 χιλιοστά.
Τέλος οι αλλαγές στο γερμανικό SUV στρογγυλοποιούνται από τις τρεις διαφορετικές επιλογές που υπάρχουν στους τροχούς, που ονομάζονται DR, ER-C και FR και μετριούνται από 18 έως 20 ιντσών και διατίθενται με δύο διαφορετικές επιλογές φινιρίσματος.