ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Peugeot 2008: Έχει την καλύτερη αίσθηση πολυτέλειας στα λεφτά του

 Σχολιάστε 
11.837 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2025)
Peugeot 2008: Έχει την καλύτερη αίσθηση πολυτέλειας στα λεφτά του
2 Φωτογραφίες »

Παίρνει υψηλή για την κατηγορία βαθμολογία (80%) και ξεκινά από 22.500 ευρώ.
Έχει μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, άψογο φινίρισμα και μεγάλη οθόνη στο κέντρο.
Είναι ευρύχωρο, μπορεί να μεταφέρει άνετα 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους
Βγαίνει σε βενζίνη, hybrid με 136 ίππους και ηλεκτρικό με 156 άλογα.

autotriti team

Παίρνει υψηλή για την κατηγορία βαθμολογία (80%) και ξεκινά από 22.500 ευρώ.

Το AutoΤρίτη χρησιμοποιεί ειδικά όργανα μέτρησης για να καταγράψει τους χώρους κάθε αυτοκινήτου, το πόσο καίει ή πόσο γρήγορο είναι, καθώς και πολλές άλλες παραμέτρους (π.χ. θόρυβο, γωνίες off road κτλ.), ενώ στο τέλος, το μοντέλο βαθμολογείται με άριστα το 100, ανάλογα με το πόσο πολυτελές είναι το εσωτερικό του. Όλα τα αποτελέσματα των μετρήσεων και οι βαθμολογίες καταχωρούνται στην βάση δεδομένων του AutoΤρίτη και από εκεί προκύπτουν οι καλύτεροι της κάθε κατηγορίας.

Στο κομμάτι της αίσθησης πολυτέλειας, οι μετρήσεις που έχουν γίνει και οι βαθμολογίες δείχνουν πως το Peugeot 2008 είναι το πιο προσιτό αυτοκίνητο με την καλύτερη αίσθηση πολυτέλειας ανάμεσα σε παραπάνω από 300 αυτοκίνητα και εκδόσεις που είναι διαθέσιμες στην ελληνική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, το Peugeot 2008 έχει βαθμολογηθεί με 80 στα 100 σε αίσθηση πολυτέλειας στην έκδοση με τον 1.200άρη PureTech των 100 ίππων και το εξοπλιστικό επίπεδο Style που έχει τιμή εκκίνησης τα 22.500 ευρώ.

Έχει μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, άψογο φινίρισμα και μεγάλη οθόνη στο κέντρο.

Η υψηλή βαθμολογία που παίρνει το Peugeot 2008 προκύπτει αρχικά από την σχεδίαση της καμπίνας που είναι βασισμένη στη φιλοσοφία i-cockpit. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει το χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι, ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένος από πίσω (ψηφιακός από τη μεσαία έκδοση Αllure), ενώ δίπλα υπάρχει μια -στραμμένη προς τον οδηγό- κεντρική οθόνη 10 ιντσών που υποστηρίζει το σύστημα infotainment της μάρκας. Έπειτα, τα καλώς φινιρισμένα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, οι τύπου «piano» διακόπτες κάτω από την κεντρική οθόνη για γρήγορη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες και οι νέες υφασμάτινες επενδύσεις (υπάρχει μέχρι και Alcantara στην κορυφαία GT έκδοση) δίνουν έντονη premium αύρα στο εσωτερικό του γαλλικού SUV.

Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το 2008 στην έκδοση Style, εκτός από μια πληρέστατη σουίτα από συστήματα ασφαλείας, έρχεται επίσης με κλιματισμό, αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα, cruise control, ζάντες 16 ιντσών (αλουμινίου) αλλά και σύστημα πλοήγησης.

Είναι ευρύχωρο, μπορεί να μεταφέρει άνετα 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους

Εκτός από πολυτελές στο εσωτερικό του, το Peugeot 2008 διακρίνεται και για την ευρυχωρία. Τα όργανα μέτρησης, με μέτρο σύγκρισης έναν ενήλικο επιβάτη ύψους 1,75 μ. και 75 κιλών, δείχνουν ότι το 2008 προσφέρει αρκετό χώρο για τα γόνατα (15,5 εκ.) και τα κεφάλια (5,2 εκ.) βολεύοντας με άνεση ακόμα και υψηλόσωμους επιβάτες, ενώ χάρη στο 1,35 μ. φάρδους που προσφέρει το πίσω κάθισμα θα βολευτεί χωρίς παραχωρήσεις και ένας 3ος επιβάτης. Ανω του μέσου όρου είναι επίσης το πορτ-μπαγκάζ των 434 λίτρων που στην πράξη μπορεί να χωρέσει 3 μεγάλες βαλίτσες των 100 λίτρων αλλά και ένα αναδιπλούμενο παιδικό καρότσι. Συνολικά, το Peugeot 2008 συγκαταλέγεται ανάμεσα στα ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας του. 

Βγαίνει σε βενζίνη, hybrid με 136 ίππους και ηλεκτρικό με 156 άλογα.

Το 2008 μπορεί να συνδυαστεί με τρία διαφορετικά κινητήρια σύνολα. Από 22.500 ευρώ ξεκινάει με 100 άλογα μόνο βενζίνη και μηχανικό κιβώτιο κιβώτιο, με τη μέση κατανάλωση να φτάνει τα 6,9 λίτρα/100 χλμ. Η άλλη επιλογή για τους φαν της βενζίνης είναι η ήπια υβριδική έκδοση των 136 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο και δίνει στο αυτοκίνητο την δυνατότητα να πηγαίνει ηλεκτρικά για λίγα μέτρα. Το όφελος στην κατανάλωση είναι αισθητό κυρίως στην αστική χρήση, όπου οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το 2008 καταναλώνει στην πόλη 6,4 λτ./100 χλμ. (6 λίτρα μέση).

Τέλος, όσοι προτιμούν τις οικονομικές μετακινήσεις που προσφέρει ένα ηλεκτρικό, μπορούν να επιλέξουν το e-2008 (από 33.000 ευρώ) που διακρίνεται για την χαμηλή κατανάλωση ενέργειας τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι (14,4 kWh/100 χλμ. και 15 kWh/100 χλμ.. αντίστοιχα).

Mercedes
TOYOTA HILUX DOKIMH