- Νέα πλατφόρμα για το Audi R8 φτιάχνει η Audi.
- Συνολικά, θα έρθουν 20 νέα μοντέλα τα επόμενα χρόνια.
- Έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για την πλατφόρμα του Audi.
Μια καινούρια πλατφόρμα, η οποία θα συνδυάζει στοιχεία από τη νέα PPE πλατφόρμα που η Audi αναπτύσσει σε συνεργασία με την Porsche, την SSP και τη πλατφόρμα MEB αναπτύσσει η μάρκα με τους τέσσερις κύκλους, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, για να χρησιμοποιηθεί ως δάπεδο για το επόμενης γενιάς R8, το οποίο θα είναι ηλεκτρικό.
O Oliver Hoffman, στο περιθώριο της Έκθεση του Μονάχου, ρωτήθηκε εάν η Audi έχει στην διάθεσή της μια πλατφόρμα πάνω στην οποία θα μπορεί να βασιστεί το νέο TT και το νέο R8, με τον ίδιο να δηλώνει ότι η φίρμα θα επενδύσει πάνω σε ένα δάπεδο που θα χρησιμοποιεί στοιχεία από την SSP, τη MEB και την PPE πλατφόρμα.
Ο Hoffman δεν επιβεβαίωσε πως η Audi σχεδιάζει να κατασκευάσει σπορ αυτοκίνητα σαν τα TT και R8, τα οποία πρόκειται να σταματήσουν να παράγονται μέσα στο 2023, αλλά αποκάλυψε ότι η μάρκα κάνει μια σειρά από εργασίες. «Εστιάζουμε ξεκάθαρα στο λανσάρισμα μιας μεγάλης σειράς μοντέλων» δήλωσε ο Hoffmann. «Τα επόμενα δύο χρόνια, θα φέρουμε σχεδόν 20 νέα προϊόντα – περισσότερα από τα μισά θα είναι ηλεκτρικά με μπαταρία. Αυτή είναι η ξεκάθαρη εστίασή μας, αλλά, για να είμαστε ειλικρινείς, εργαζόμαστε πάνω σε πολλές και διαφορετικές ιδέες».
Έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες
Ο Hoffmann επιβεβαίωσε ότι η Audi θα αποκαλύψει τα πρώτα ηλεκτρικά που θα βασίζονται στην SSP «στην πολύ πρώιμη φάση» του κύκλου ζωής της πλατφόρμας και πρόσθεσε: «Στο τέλος αυτής της δεκαετίας, θα δείτε μια ευρύτερη γκάμα από μοντέλα βασισμένα στο SSP δάπεδο». Πηγές μέσα από το στρατόπεδο της Audi διαρρέουν πως μάρκα έχει ήδη ξεκινήσει να εργάζεται πάνω σε έναν ηλεκτρικό διάδοχο του R8, μένοντας πιστή στη φόρμουλα που έκανε το supercar επιτυχημένο, θα έχει δηλαδή δύο πόρτες και θα προσφέρει περισσότερη ισχύ από οτιδήποτε άλλο στη γκάμα της γερμανικής μάρκας.