Το σχέδιο αυτό ανακοίνωσε η μάρκα, ως ένα μέρος του νέου επενδυτικού της πλάνου αξίας 100 εκατομμυρίων ευρώ. Το νέο πλάνο έρχεται με τη συνδρομή της ρουμανικής κυβέρνησης με στόχο την ενίσχυση της τοπικής παραγωγής αυτοκινήτων κατά 50.000 μονάδες ετησίως φτάνοντας σε 400.000 αυτοκίνητα από τον Σεπτέμβριο του 2020.
Η αύξηση της παραγωγής θα συνδυαστεί με την επέκταση της γκάμας των μοντέλων, η οποία δεν είναι και τόσο μεγάλη. Σύμφωνα με όσα αναφέρουν μέσα της Ρουμανίας ύστερα από συνομιλία που είχαν με τον γενικό διευθυντή της Dacia και του Renault Group της χώρας, Christophe Dridi, η μάρκα θα δώσει προσοχή στην κατηγορία των SUV, κατασκευάζοντας κάποια «αδέρφια» για το Duster.
Περισσότερες πληροφορίες δεν έγιναν γνωστές με τον κο. Dridi να εμφανίζεται λακωνικός αναφέροντας: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για το Duster. Το πουλάμε σε 44 χώρες, είναι το πιο δημοφιλές SUV στην Ευρώπη. Πιστεύουμε ότι το Duster είναι σαν πρεσβευτής της Ρουμανίας. Η πρόκλησή μας είναι να συνεχίσουμε την επιτυχία της Dacia και το παιδί μας θα πρέπει να έχει κάποια αδέλφια». Ερωτηθείς πότε θα ξεκινήσουν το επόμενο μοντέλο, είπε: «Ξέρετε ότι δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό».
Οι φήμες για το νέο ή τα νέα μοντέλα της Dacia είναι αρκετές. Κατ αρχάς μία pick-up έκδοση του Duster είναι ήδη προγραμματισμένη, ενώ μία ηλεκτρική εκδοχή παραμένει πολύ πιθανή, με τους κατασκοπευτικούς φωτογραφικούς φακούς να έχουν εντοπίσει ένα μυστηριώδες πρωτότυπο στο δρόμο πριν από λίγο καιρό. Από κει και πέρα το Grand Duster, μια μεγαλύτερη έκδοση του ρουμανικού SUV, φημολογήθηκε επίσης, ενώ υποψηφιότητα θέτει και το Renault Arkana, που θα μπορούσε να έρθει στην Ευρώπη ξανά ως Dacia.