Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Tο μοντέλο έφτασε να ζυγίζει 1.017 κιλά.

Η Eagle E-Type «υποκλίνεται» στην Jaguar E-Type

1.923 Επισκέψεις στο άρθρο (25/6/2020)

Η Jaguar E-Type που βλέπετε χρειάστηκε πάνω από 8.000 εργατοώρες για να μετατραπεί στην Eagle E-Type Lightweight GT, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να τιμήσει το θρυλικό βρετανικό μοντέλο.

Το μοντέλο ανέλαβε να ανακατασκευάσει η εταιρεία Eagle, η οποία πήρε στα χέρια της μία Jaguar E-Type του 1963 και τη μετέτρεψε ουσιαστικά σε ένα «νέο» αυτοκίνητο, δίνοντάς του την ονομασία Eagle E-Type Lightweight GT. Όπως προαναφέραμε το εντυπωσιακό είναι πως για να ολοκληρωθούν όλες οι εργασίες για μία μόνο μονάδα χρειάστηκαν να δαπανηθούν περισσότερες από 8.000 ώρες εργασίας.
 
Η διαδικασία ξεκινά με την πλήρη απογύμνωση της Jaguar E-Type, με την Eagle στη συνέχεια να αντικαθιστά όλα τα πάνελ του αυτοκινήτου με αντίστοιχα που είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ αλουμίνιο. Μικρές αλλαγές στο σχέδιο έχουν υπάρξει, ενώ η Eagle έχει επίσης διευρύνει τις καμάρες των τροχών επιτρέποντας στο μοντέλο να εξοπλιστεί με 16άρες ζάντες. Στο σύνολο όλες οι τροποποιήσεις του αμαξώματος χρειάστηκαν περίπου 2.500 ώρες για να ολοκληρωθούν και σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας έχουν συντελέσει στη βελτίωση της ακαμψίας αλλά και στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους του μοντέλου.
 
Η Eagle E-Type Lightweight GT τροφοδοτείται από 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 4,7 λίτρων, που αποτελεί εξέλιξη του κινητήρα 4,2 λίτρων που χρησιμοποιείται από τις Jaguar C, D και E-Type της δεκαετίας του 1950 και του 1960. Μεταξύ άλλων διαθέτει μπλοκ από αλουμίνιο και τριπλά καρμπυρατέρ Weber και προσφέρει 380 ίππους και 508 Nm ροπής. Η ισχύς πηγαίνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός πεντατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
 
Μέσω των προαναφερόμενων αλλαγών και πολλών άλλων ακόμα, το μοντέλο έφτασε να ζυγίζει 1.017 κιλά, γεγονός που του δίνει αναλογία ισχύος-βάρους περίπου 374 ίππους ανά τόνο με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 273 χλμ./ώρα.
 
Στο εσωτερικό οι επιβάτες θα βρουν κλιματισμό, δερμάτινη ταπετσαρία, πιο ενισχυμένα καθίσματα, ενώ ένα σύστημα ανάρτησης Ohlins προσφέρει την απαραίτητη άνεση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
 
Οι τιμές δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, όμως η Eagle είπε ότι πρόκειται να δημιουργήσει μόνο δύο μονάδες του μοντέλου κάθε χρόνο.

Hyundai
OPEL