Ο CEO της γαλλικής φίρμας, Carlos Tavares, με αφορμή τις πολύ καλές πωλήσεις αυτοκινήτων στην ινδική αγορά, μίλησε για τα κοινά σχέδια του ομίλου Renault-Nissan.
Η Renault βάζει στόχο την αγορά της Ινδίας
1.466 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2013)
Ο CEO της Renault, Carlos Tavares υποστήριξε ότι η συνεργασία των δύο εταιρειών καλά κρατεί, όμως ενώ θα μοιράζονται κοινές πλατφόρμες και μηχανικά μέρη, θα έχουν διαφορετικό σχεδιασμό.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Carlos Tavares, με αφορμή τις πολύ καλές πωλήσεις αυτοκινήτων στην ινδική αγορά, αναφέρθηκε και στα σχέδια του ομίλου εν γένει.Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε ότι οι πωλήσεις του Duster, αλλά και μοντέλων όπως το Pulse και Scala (πουλιούνται μόνο τοπικά) στην Ινδία ήταν πολύ καλές και προοιωνίζουν την επίσης καλή πορεία των Micra και Sunny. Ταυτόχρονα, μια τέτοια εξέλιξη δεν επιτρέπει στον όμιλο να επαναπαυτεί, αλλά το αντίθετο, θέτει νέα σχέδια για την πιο στενή συνεργασία των εταιρειών.Παράλληλα, επεσήμανε ότι οι δύο εταιρείες, Renault – Nissan, είναι λογικό να μοιράζονται κοινές πλατφόρμες και μηχανικά μέρη για τα μοντέλα τους, καθώς αυτό διευκολύνει τις διαδικασίες και εξοικονομεί χρήματα, όμως ταυτόχρονα κάθε μια εταιρεία διατηρεί την ταυτότητά και προσωπικότητά της, η οποία θα πρέπει να αποτυπώνεται στο σχεδιασμό και την εμφάνιση των οχημάτων.Τέλος, τόνισε ότι όσον αφορά την παραγωγή της Ινδίας, αυτή θα αφορά κυρίως οχήματα κλασικά και εμπορικά, διότι είναι μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, ενώ επιπλέον είναι προαπαιτούμενο να βελτιωθεί η ποιότητα κατά τη διαδικασία κατασκευής στο εργοστάσιο του Chennai.