Η ολοκλήρωση του πρώτου εξαμήνου του 2016, βρήκε τη Renault να αριστεύει στον τομέα των πωλήσεων και να «κλέβει» τη δεύτερη θέση σε ευρωπαϊκό επίπεδο από τη Ford.
Η αύξηση των πωλήσεων της Renault, σε σχέση με το πρώτο μισό της προηγούμενης χρονιάς, άγγιξε σχεδόν το 15% σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στην Ευρώπη το 9%. Η μεγάλη εμπορική επιτυχία, οδήγησε τη Renault στη δεύτερη θέση του πίνακα των πωλήσεων στην Ευρώπη, στόχος που είχε προγραμματιστεί για το 2017, αλλά επιτεύχθηκε νωρίτερα.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από την γαλλική φίρμα, μπορεί το Renault Clio να παραμένει το «best seller» της εταιρείας, αλλά η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται στην επιτυχημένη πορεία του μικρού Captur, το οποίο πέτυχε 117.989 πωλήσεις και του μεσαίου crossover Kadjar, το οποίο 10πλασίασε τις πωλήσεις φτάνοντας στις 70.857.
Συνεπώς, το πρώτο 6μηνο του 2016 βρίσκει τη Renault με τις 595.316 πωλήσεις στην Ευρώπη δεύτερη στην κατάταξη, μπροστά από τη Ford των 565.879. Ασφαλώς, στην πρώτη θέση παραμένει η VW με 909.470 πωλήσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο.