Η Yamaha αποκάλυψε Buggy με μοτέρ που «καίει» υδρογόνο
2.648 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2023)
- Υδρογονοκίνητο Buggy από τη Yamaha.
- Μαζί του και το νέο υβριδικό τρίτροχο Tricera.
- Ντεμπούτο και για το TMW.
Το YXZ1000R πάει και με υδρογόνο
Η Yamaha για μία ακόμα φορά άφησε στην άκρη τους δύο τροχούς και αποκάλυψε ένα νέο Buggy, το οποίο μάλιστα εξοπλίζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης που «καίει» υδρογόνο.
Όπως μπορείτε να δείτε στην παραπάνω εικόνα, το νέο Buggy είναι μια καινούργια έκδοση του YXZ1000R, το οποίο ωστόσο όπως προαναφέραμε έχει μετατραπεί ώστε να λειτουργεί με υδρογόνο, διατηρώντας παράλληλα τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ως εκ τούτου η ιαπωνική φίρμα αναφέρει πως το YXZ1000R διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που είχε και πριν, αλλά πλέον διαθέτει μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Το νέο υδρογονοκίνητο Buggy θα κάνει πρεμιέρα στο Japan Mobility Show, όμως δε θα είναι το μοναδικό. Μαζί του θα έχει και ένα ακόμα όχημα, τρίτροχο αυτή τη φορά. Ο λόγος για το Tricera, το οποίο κινείται χάρη σε ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το πρωτότυπο έχει αναπτυχθεί με σύστημα διεύθυνσης τόσο στους μπροστά όσο και στον πίσω τροχό για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στους πολυσύχναστους δρόμους μιας πόλης, ενώ όπως βλέπουμε δεν έχει οροφή. Πρόσθετες λεπτομέρειες δεν είναι διαθέσιμες επί του παρόντος.
Το TMW είναι μία τρίτροχη εκτός δρόμου μοτοσυκλέτα
Εκτός από τα δύο αυτά οχήματα, η Yamaha θα έχει μαζί της και το TMW. Το ονομάζει ως το πρώτο Leaning Multi-Wheeler (LMW) της Yamaha με εκτός δρόμου δυνατότητες. Διαθέτει υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με ηλεκτρικούς κινητήρες για τους μπροστά τροχούς, την ώρα που ο πίσω τροχός κινείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ένα από τα βασικά του χαρακτηριστικά σύμφωνα με τη Yamaha είναι πως ο χώρος φόρτωσης μπροστά παραμένει ίσιος ακόμα και όταν το όχημα περνά από ανώμαλο έδαφος ή κινείται σε διαδρομές με μεγάλες κλίσεις.