5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πιο premium από ποτέ το 3008 στις Plug-in Hybrid εκδόσεις. Πως γίνεται ένα μικρομεσαίο SUV με ισχύ έως 300 ίππους να «καίει» 1,3 λτ./100 χλμ.;
Peugeot 3008 HYBRID και HYBRID4
2.698.371 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Το νέο Peugeot 3008 SUV στις Plug-in Hybrid εκδόσεις του υπερτονίζει τον premium χαρακτήρα και την υψηλή τεχνολογία, διαμορφώνοντας ένα εντυπωσιακό SUV με ηλεκτρική ταυτότητα. Στις βασικές αξίες του δημοφιλούς 3008 η Peugeot ενσωμάτωσε την Plug-In Hybrid τεχνολογία της για να προσφέρει δύο νέες κορυφαίες εκδόσεις. Αυτές είναι η έκδοση 3008 HYBRID με απόδοση 225 ίππους που διατίθεται στις εξοπλιστικά πλούσιες εκδόσεις Allure και GT Line, καθώς και η έκδοση 3008 HYBRID4, η οποία είναι 4κίνητη, αποδίδει 300 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού και το σπορ πακέτο των εκδόσεων GT και GT Line.
Κορυφαίες επιδόσεις και οικονομία
Η Peugeot αξιοποιεί την υβριδική τεχνολογία της για να διαμορφώσει τον εκρηκτικό και premium χαρακτήρα του 3008 σε δύο νέες Plug-in Hybrid εκδόσεις, οι οποίες προσφέρουν ταυτόχρονα εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις. Πιο αναλυτικά, αυτές έχουν κάτω από το καπό τους έναν τούρμπο κινητήρα 1,6 λτ., με την απόδοσή του να είναι στους 180 ίππους στην έκδοση HYBRID και στους 200 ίππους στην έκδοση HYBRID4. Στην πρώτη έκδοση ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και έτσι η συνολική ιπποδύναμη είναι 225 PS, ενώ η έκδοση HYBRID4 ενσωματώνει ακόμη έναν ηλεκτροκινητήρα 112 ίππων στον πίσω άξονα. Έτσι, το 3008 HYBRID4 έχει συνολική ισχύ 300 PS, είναι τετρακίνητο με κορυφαία οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και στο χώμα, ενώ οι επιδόσεις τους είναι συναρπαστικές με το που πατάς το δεξί πεντάλ!
«Καίνε» από 0 έως 1,3 λτ./100 χλμ.
Τα ευχάριστα -εκτός από τις κορυφαίες τιμές επιδόσεων και των δύο εκδόσεων- συνεχίζονται και στο πεδίο της κατανάλωσης με τιμή σε μεικτές συνθήκες οδήγησης μόλις 1,3 λτ./100 χλμ. (κατά WLTP). Μάλιστα, η κατανάλωση βενζίνης μπορεί να είναι και μηδενική, αφού και οι δύο plug-in εκδόσεις του 3008 μπορούν να κινηθούν χάρη στην μπαταρία των 13,2 kWh αποκλειστικά ηλεκτρικά για έως 59 χιλιόμετρα. Τέλος, ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών είναι μικρός, μόλις σε 4 ώρες με τον βασικό on-board φορτιστή 3,7kW, ή σε λιγότερο από 2 ώρες με τον προαιρετικό on-board φορτιστή 7,4kW.
Εντυπωσιακό σε εικόνα και ποιότητα κατασκευής
Τα νέα Peugeot 3008 HYBRID και HYBRID4 διακρίνονται για τον premium σε εικόνα και ποιότητα χαρακτήρα του εσωτερικού τους, αλλά και τον high-tech αέρα τους. Η εντυπωσιακή σχεδίαση i-Cockpit της Peugeot, τα κορυφαίας ποιότητας υλικά και οι μεγάλες οθόνες του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του συστήματος infotainment συμπληρώνουν τον ξεχωριστό του χαρακτήρα, ενώ πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με όλα τα σύγχρονα συστήματα να εξοπλίζουν όλες τις εκδόσεις τους. Το βασικό γνώρισμα του Peugeot 3008, που είναι οι μεγάλοι χώροι και η άνεση που προσφέρει, παραμένει κυρίαρχο στοιχείο και στις Plug-in Hybrid εκδόσεις του.
Οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις του Peugeot 3008 κοστίζουν από 46.900 ευρώ, με το υπερπλήρες από πλευράς εξοπλισμού πακέτο Allure Plus.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Κορυφαίες επιδόσεις και οικονομία
Η Peugeot αξιοποιεί την υβριδική τεχνολογία της για να διαμορφώσει τον εκρηκτικό και premium χαρακτήρα του 3008 σε δύο νέες Plug-in Hybrid εκδόσεις, οι οποίες προσφέρουν ταυτόχρονα εξαιρετικά χαμηλές καταναλώσεις. Πιο αναλυτικά, αυτές έχουν κάτω από το καπό τους έναν τούρμπο κινητήρα 1,6 λτ., με την απόδοσή του να είναι στους 180 ίππους στην έκδοση HYBRID και στους 200 ίππους στην έκδοση HYBRID4. Στην πρώτη έκδοση ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και έτσι η συνολική ιπποδύναμη είναι 225 PS, ενώ η έκδοση HYBRID4 ενσωματώνει ακόμη έναν ηλεκτροκινητήρα 112 ίππων στον πίσω άξονα. Έτσι, το 3008 HYBRID4 έχει συνολική ισχύ 300 PS, είναι τετρακίνητο με κορυφαία οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο και στο χώμα, ενώ οι επιδόσεις τους είναι συναρπαστικές με το που πατάς το δεξί πεντάλ!
«Καίνε» από 0 έως 1,3 λτ./100 χλμ.
Τα ευχάριστα -εκτός από τις κορυφαίες τιμές επιδόσεων και των δύο εκδόσεων- συνεχίζονται και στο πεδίο της κατανάλωσης με τιμή σε μεικτές συνθήκες οδήγησης μόλις 1,3 λτ./100 χλμ. (κατά WLTP). Μάλιστα, η κατανάλωση βενζίνης μπορεί να είναι και μηδενική, αφού και οι δύο plug-in εκδόσεις του 3008 μπορούν να κινηθούν χάρη στην μπαταρία των 13,2 kWh αποκλειστικά ηλεκτρικά για έως 59 χιλιόμετρα. Τέλος, ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών είναι μικρός, μόλις σε 4 ώρες με τον βασικό on-board φορτιστή 3,7kW, ή σε λιγότερο από 2 ώρες με τον προαιρετικό on-board φορτιστή 7,4kW.
Εντυπωσιακό σε εικόνα και ποιότητα κατασκευής
Τα νέα Peugeot 3008 HYBRID και HYBRID4 διακρίνονται για τον premium σε εικόνα και ποιότητα χαρακτήρα του εσωτερικού τους, αλλά και τον high-tech αέρα τους. Η εντυπωσιακή σχεδίαση i-Cockpit της Peugeot, τα κορυφαίας ποιότητας υλικά και οι μεγάλες οθόνες του ψηφιακού πίνακα οργάνων και του συστήματος infotainment συμπληρώνουν τον ξεχωριστό του χαρακτήρα, ενώ πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με όλα τα σύγχρονα συστήματα να εξοπλίζουν όλες τις εκδόσεις τους. Το βασικό γνώρισμα του Peugeot 3008, που είναι οι μεγάλοι χώροι και η άνεση που προσφέρει, παραμένει κυρίαρχο στοιχείο και στις Plug-in Hybrid εκδόσεις του.
Οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις του Peugeot 3008 κοστίζουν από 46.900 ευρώ, με το υπερπλήρες από πλευράς εξοπλισμού πακέτο Allure Plus.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!