7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το μικρό Ibiza και το compact crossover Arona της SEAT μεταξύ άλλων μοιράζονται το ίδιο σύστημα κίνησης που επιτρέπει την καύση και φυσικού αερίου (CNG). Πόσα άλογα είναι και γιατί με 10 ευρώ κάνουν πάνω 300 χιλιόμετρα; Ποια είναι η συνδυαστική τους αυτονομία;
SEAT Ibiza & Arona CNG
2.698.384 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η SEAT διαθέτει το Arona στην κατηγορία των μικρών crossover και το Ibiza στην κατηγορία των μικρών με τεχνολογία «TGI by SEAT». Αυτή συνδυάζει δύο καύσιμα, βενζίνη και συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), στοχεύοντας σε μετακινήσεις με την μεγαλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου σε συνδυασμό με ελάχιστες εκπομπές ρύπων CO2.
Το SEAT Arona TGI, που έγινε το πρώτο SUV στον κόσμο με φυσικό αέριο, διαθέτει τρεις δεξαμενές CNG συνολικής χωρητικότητας 14,3 kg και έχει θεωρητική αυτονομία σχεδόν 410 χιλιομέτρων. Το ρεζερβουάρ των 9 λτ. βενζίνης προσφέρει επιπλέον 160 χιλιόμετρα, προσφέροντας συνολική αυτονομία 570 χιλιομέτρων. Το SEAT Arona TGI κινείται από έναν 3κύλινδρο 1,0 TGI, που αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής (1800-3.800 σ.α.λ.). Συνδυασμένος με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ο κινητήρας αυτός επιταχύνει το Arona TGI από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι 176 χλμ./ώρα. Στο εσωτερικό τη διαφορά κάνει ο έξτρα δείκτης καυσίμου για το CNG, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 282 λτ. Το σημαντικό είναι πως σύμφωνα με τη SEAT η κατανάλωση είναι μόλις 3,5 kg CNG/ 100 χλμ. ή 2,9 ευρώ/ 100 χλμ.
Από την άλλη πλευρά, το SEAT Ibiza 1,0 TGI κινείται και αυτό από τον ίδιο 1,0 TGI κινητήρα. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 12,1 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ/ώρα. Σε αυτή την εφαρμογή, το CNG αποθηκεύεται σε δύο δεξαμενές που βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πορτμπαγκάζ, που έχει χωρητικότητα 262 λτ. Η συνολική χωρητικότητα των δεξαμενών CNG είναι και εδώ 14,3 kg, με τη θεωρητική μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 420 χιλιόμετρα. Το ρεζερβουάρ βενζίνης έχει χωρητικότητα 9 λίτρα και έτσι η συνολική αυτονομία πλησιάζει τα 600 χλμ. Με μέση κατανάλωση 3,4 kg/100 χλμ. το SEAT Ibiza 1,0 TGI απαιτεί μόλις 2,8 ευρώ/100 χλμ..
Και τα δύο CNG μοντέλα της SEAT υπόσχονται απόλυτη ασφάλεια. Έτσι το σετ βαλβίδων ασφαλείας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που υπάρχει σφραγίζει το αέριο στο εσωτερικό και ανοίγει μόνο όταν είναι ενεργοποιημένος ο κινητήρας. Επιπλέον, οι δοκιμές έχουν γίνει σε ακραίες συνθήκες, με τις δεξαμενές να μπορούν να διαχειριστούν πίεση 200 bar, ενώ είναι κατασκευασμένες για να αντέχουν πάνω από 400 bar πίεσης!
Και στα δύο μοντέλα, όταν εξαντληθεί το αέριο, το σύστημα τροφοδοσίας γυρίζει αυτόματα στη βενζίνη, ενώ είναι διαθέσιμα στην έκδοση Style με πλούσιο εξοπλισμό, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα καθιερωμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, κλιματισμό, cruise control, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, υπολογιστή ταξιδιού, αισθητήρες φώτων, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, φώτα ημέρας LED, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών και χειριστήρια στο τιμόνι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το SEAT Arona TGI, που έγινε το πρώτο SUV στον κόσμο με φυσικό αέριο, διαθέτει τρεις δεξαμενές CNG συνολικής χωρητικότητας 14,3 kg και έχει θεωρητική αυτονομία σχεδόν 410 χιλιομέτρων. Το ρεζερβουάρ των 9 λτ. βενζίνης προσφέρει επιπλέον 160 χιλιόμετρα, προσφέροντας συνολική αυτονομία 570 χιλιομέτρων. Το SEAT Arona TGI κινείται από έναν 3κύλινδρο 1,0 TGI, που αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής (1800-3.800 σ.α.λ.). Συνδυασμένος με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ο κινητήρας αυτός επιταχύνει το Arona TGI από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα είναι 176 χλμ./ώρα. Στο εσωτερικό τη διαφορά κάνει ο έξτρα δείκτης καυσίμου για το CNG, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 282 λτ. Το σημαντικό είναι πως σύμφωνα με τη SEAT η κατανάλωση είναι μόλις 3,5 kg CNG/ 100 χλμ. ή 2,9 ευρώ/ 100 χλμ.
Από την άλλη πλευρά, το SEAT Ibiza 1,0 TGI κινείται και αυτό από τον ίδιο 1,0 TGI κινητήρα. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 12,1 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ/ώρα. Σε αυτή την εφαρμογή, το CNG αποθηκεύεται σε δύο δεξαμενές που βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το πορτμπαγκάζ, που έχει χωρητικότητα 262 λτ. Η συνολική χωρητικότητα των δεξαμενών CNG είναι και εδώ 14,3 kg, με τη θεωρητική μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 420 χιλιόμετρα. Το ρεζερβουάρ βενζίνης έχει χωρητικότητα 9 λίτρα και έτσι η συνολική αυτονομία πλησιάζει τα 600 χλμ. Με μέση κατανάλωση 3,4 kg/100 χλμ. το SEAT Ibiza 1,0 TGI απαιτεί μόλις 2,8 ευρώ/100 χλμ..
Και τα δύο CNG μοντέλα της SEAT υπόσχονται απόλυτη ασφάλεια. Έτσι το σετ βαλβίδων ασφαλείας ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που υπάρχει σφραγίζει το αέριο στο εσωτερικό και ανοίγει μόνο όταν είναι ενεργοποιημένος ο κινητήρας. Επιπλέον, οι δοκιμές έχουν γίνει σε ακραίες συνθήκες, με τις δεξαμενές να μπορούν να διαχειριστούν πίεση 200 bar, ενώ είναι κατασκευασμένες για να αντέχουν πάνω από 400 bar πίεσης!
Και στα δύο μοντέλα, όταν εξαντληθεί το αέριο, το σύστημα τροφοδοσίας γυρίζει αυτόματα στη βενζίνη, ενώ είναι διαθέσιμα στην έκδοση Style με πλούσιο εξοπλισμό, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα καθιερωμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, κλιματισμό, cruise control, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, υπολογιστή ταξιδιού, αισθητήρες φώτων, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, φώτα ημέρας LED, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών και χειριστήρια στο τιμόνι.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!