Το σύστημα e-Corner της Hyundai δίνει τη δυνατότητα στα αυτοκίνητα να πηγαίνουν με το πλάι, να στρίβουν επί τόπου χωρίς να κάνουν μπρος-πίσω, να κινούνται διαγώνια χωρίς να στρίβει ο οδηγός το τιμόνι, αλλά και να στρίβουν το πίσω μέρος χωρίς να μετακινείται το μπροστά!
Την παράσταση έκλεψε το σύστημα e-Corner που παρουσίασε η Hyundai, το οποίο σκοπεύει μελλοντικά να εισάγει και στα μοντέλα παραγωγής. Η νέα τεχνολογία της κορεατικής μάρκας επιτρέπει και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου να στρίβουν έως και 90 μοίρες επιτρέποντας έτσι στο αυτοκίνητο να προχωρήσει σε μία σειρά από ελιγμούς που αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο να γίνουν από τα αυτοκίνητα.
Το σύστημα αποτελείται από ένα μοτέρ σε κάθε τροχό. Το κάθε μοτέρ συνδυάζει τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης και μετάδοσης κίνησης και στην πραγματικότητα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2018. Αν και το σύστημα δεν είναι ακόμη έτοιμο για παραγωγή, η Hyundai θέλει τελικά να το φέρει στα μελλοντικά της αυτοκίνητα δρόμου.
Έως και 90 μοίρες στρίβουν και οι τέσσερις τροχοί
Για να γίνουν πιο κατανοητές οι δυνατότητες που προσφέρει στο αυτοκίνητο το σύστημα e-Corner η Hyundai δημοσίευσε ένα επεξηγηματικό βίντεο. Αυτό το κλιπ δείχνει μερικές από τις βασικές λειτουργίες του συστήματος. Το πρώτο είναι το «Crab Mode» που μετακινεί το αυτοκίνητο στο πλάι και βοηθάει στο παρκάρισμα χωρίς τα γνωστά μπρος-πίσω. Η λειτουργία «Zero Turn» επιτρέπει στο αυτοκίνητο να περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του. Υπάρχει επίσης η λειτουργία «Pivot Turn» όπου μετακινείται αποκλειστικά το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ υπάρχει και η λειτουργία «Diagonal Driving» που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται διαγώνια, με όλους τους τροχούς να παίρνουν ανάλογη θέση!
«Με το σύστημα e-Corner θέλουμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις για τη μελλοντική κινητικότητα», δήλωσε ο επικεφαλής του Future Technology Convergence Institute της Hyundai Mobis, Cheon Jae-seung. «Θα εξασφαλίσουμε διαφορετικούς τύπους προσαρμοσμένων λύσεων κινητικότητας που θα εδραιώσουν το όραμά μας να φτάσουμε στην κορυφή ως πάροχος κινητικότητας».