ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Hyundai Uni Wheel: Τέλος οι ηλεκτροκινητήρες! 1 ηλεκτρικό μοτεράκι ανά τροχό
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai Uni Wheel: Τέλος οι ηλεκτροκινητήρες! 1 ηλεκτρικό μοτεράκι ανά τροχό

5.880 Επισκέψεις στο άρθρο (29/11/2023)

- Το «Uni Wheel» μετακινεί βασικά εξαρτήματα κίνησης μέσα στον τροχό
- Ένας μικρός κινητήρας ανά τροχό αντί για ένα μεγάλο ηλεκτρικό μοτέρ
- Χάρη στη διάταξη των γραναζιών δεν χρειάζεται μπιλιοφόρος
- Θα ρυθμίζεται η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος

Το «Uni Wheel» μετακινεί βασικά εξαρτήματα κίνησης μέσα στον τροχό

Η Hyundai παρουσίασε ένα νέο σύστημα το οποίο ονομάζεται «Uni Wheel» και αφορά τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Το νέο σύστημα μετακινεί κάποια βασικά εξαρτήματα κίνησης μέσα στον τροχό, με αποτέλεσμα να δίνει τη δυνατότητα στους μηχανικούς να συρρικνώσουν σημαντικά τους κινητήρες, ανοίγοντας έτσι περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τα πράγματά τους.

Ένας μικρός κινητήρας ανά τροχό αντί για ένα μεγάλο ηλεκτρικό μοτέρ

Το νέο σύστημα «Uni Wheel» αρχικά μετακινεί τον μειωτήρα κίνησης στην πλήμνη του τροχού, μειώνοντας αποτελεσματικά το μέγεθος του κινητήρα. Αυτή η καινοτομία επιτρέπει στη Hyundai να χρησιμοποιεί έναν μικρό κινητήρα ανά τροχό, αντί να βασίζεται σε μια μεγάλη μονάδα κίνησης για ολόκληρο τον άξονα.

Χρησιμοποιώντας μια σειρά γραναζιών που βρίσκονται μέσα στον τροχό, η ισχύς από έναν μικρό κινητήρα μεταδίδεται στον τροχό με αρκετή ροπή για να κινήσει ένα όχημα. Όπως πολλοί έχουν επισημάνει, η κίνηση κάθε τροχού ξεχωριστά έχει πλεονεκτήματα για την οδήγηση επιδόσεων και για την ασφάλεια, επιτρέποντας σε κάθε γωνία του οχήματος να ανταποκρίνεται ανεξάρτητα στις περιστάσεις της.

Χάρη στη διάταξη των γραναζιών δεν χρειάζεται μπιλιοφόρος

Ωστόσο, οι καινοτομίες του Uni Wheel δεν σταματούν εκεί. Λόγω του τρόπου με τον οποίο είναι οργανωμένα τα γρανάζια, μπορούν να κινούνται εντός της πλήμνης του τροχού ενώ εξακολουθούν να μεταφέρουν ισχύ. Ως αποτέλεσμα, η σύνδεση μεταξύ του τροχού και του κινητήρα δεν απαιτεί μπιλιοφόρο. Αυτό σημαίνει ότι οι απώλειες στην απόδοση που σχετίζονται με τη λειτουργία μιας τέτοιας σύνδεσης εξαλείφονται, βελτιώνοντας την παροχή ισχύος και την αυτονομία οδήγησης.     

Θα ρυθμίζεται η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος

Όπως αναφέρει η κορεατική μάρκα, η νέα τεχνολογία θα επιστρέψει στους μηχανικούς να ελέγχουν και την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος. Έτσι αναφέρουν πως τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με το σύστημα Uni Wheel και αερανάρτηση θα μπορούν να μεταβάλουν την απόστασή τους από το έδαφος ανάλογα με το έδαφος το οποίο κινούνται. Η Hyundai λέει ότι το Uni Wheel θα μπορούσε να συμπιεστεί μέσα σε τροχούς με διάμετρο τεσσάρων ιντσών, ενώ θα μπορούσε να εξοπλίσει και αυτοκίνητα με τροχούς μεγέθους έως 25 ιντσών.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON