Το ηλεκτρικό supermoto της KTM προορίζεται για χρήση στο αστικό περιβάλλον. Και για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α1.
Intermot 2014: Freeride E-SM
1.988 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2014)
Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα παραγωγής, από μεγάλο κατασκευαστή, για χρήση στο δρόμο είναι γεγονός. Βασιζόμενο στα Ε-SX και Ε-XC η έκδοση SM του Freeride E-SM υπόσχεται «καθαρή» διασκέδαση και στους δρόμους της πόλης.
Για τους Αυστριακούς το Freeride E-SM είναι μια ηλεκτρική σπορ μοτοσικλέτα η οποία προορίζεται για χρήση στο αστικό περιβάλλον. Όπως και τα αδερφάκια του έτσι και αυτό έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τα πολύ αυστηρά στάνταρ που εξελίσσονται τα υβριδικά/ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Οι διαφορές του σε σχέση με το ηλεκρικό Ε-XC, πάνω στο οποίο βασίζεται, είναι περισσότερες από όσο υπονοούν οι 17ρηδες τροχοί του με τα ελαστικά δρόμου. Αλλαγές έχουμε και στην σχέση μετάδοσης που είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση μακρύτερη, ώστε να είναι υψηλότερη και η τελική ταχύτητα (τελική σχέση 12:40 από 11:48), ενώ διαφορετικό είναι και το set up των αναρτήσεων για να ταιριάζει καλύτερα στον supermoto χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Τα φρένα παραμένουν ίδια καθώς η ΚΤΜ έκρινε ότι δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω για το βάρος και τις επιδόσεις της έκδοσης SM.