Το XJR 1300 Racer έχει τιμόνι τύπου κλιπόν, μάσκα και κάλυμμα σέλα συνεπιβάτη από carbon fiber, πιο σκυφτή θέση οδήγησης, και μεγαλύτερη "κακία".
Intermot 2014: Yamaha XJR 1300
3.957 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2014)
Μοτοσικλέτες σύμβολα. Αυθεντικό στιλ café racer. Japanese Performance Classic. Sport κληρονομιά. Έτσι λέει η Yamaha για τα νέα XJR 1300 και XJR 1300 Racer του 2015, εμπνευσμένα από 2 Yard Built μοτοσικλέτες.
Τα τελευταία πέντε χρόνια, η εταιρεία των τριών διαπασών είχε αναθέσει στους πιο γνωστούς custom builders του κόσμου, να παρουσιάσουν τις δικές τους custom, «yard built» απόψεις, χρησιμοποιώντας μοτοσικλέτες της Yamaha -στην περίπτωση μας το XJR 1300. Οι παραπάνω συνεργασίες, έδωσαν πλούσια αποτελέσματα, τα οποία ενέπνευσαν τους Ιάπωνες να παρουσιάσουν τα νέα XJR 300 και XJR 1300 Racer του 2015, 2 ανανεωμένα, κλασικού τύπου γυμνά μεγαθήρια, που θέλουν να θυμίσουν τα Production Racers της δεκαετίας του 1970.Συγκεκριμένα η Yamaha αναφέρει πως το «Rhapsody in Blue» του Ιάπωνα Keino Sasaki χρησιμοποιήθηκε ως έμπνευση για το νέο XJR 1300, ενώ το XJR1300 Eau Rouge της Deus Ex Machina χρησιμοποιήθηκε ως έμπνευση για το XJR 1300 Racer. Δυστυχώς, το νερό που μπήκε στο κρασί των 2 φοβερών custom XJR ήταν πολύ, και στα δικά μας τουλάχιστον μάτια, μικρή είναι η σχέση που έχουν οι original Custom δημιουργίες με τα XJR παραγωγής του 2015. Κρίμα, γιατί οι καστομιές ήταν τουλάχιστον φοβερές (αν και κάποιες λεπτομέρειες τους μάλλον δεν θα έπαιρναν έγκριση τύπου για μαζική παραγωγή). Πάμε να δούμε τα μεγάλα XJR του 2015.