Η αστυνομία του Βερολίνου προχωράει σε κατασχέσεις αμαξιών με την υποψία(!) ότι έχουν υποστεί παράνομες τροποποιήσεις.
Μία τουλάχιστον παράδοξη τακτική έχει υιοθετήσει η αστυνομία στο Βερολίνο με σκοπό να εντοπίσει τα παρανόμως μετατρεπόμενα οχήματα, αφού προχωράει σε κατασχέσεις οχημάτων χωρίς στοιχεία, παρά μόνο επειδή τα θεωρεί "ύποπτα"!
Όσο ανορθόδοξο και αν ακούγεται, η βερολινέζικη αστυνομία έχει δημοσιοποιήσει μάλιστα και φωτογραφίες με τα κατασχεθέντα οχήματα πάνω στο γερανό! Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται μια Lamborghini, μια BMW και μια Alfa Romeo τα οποία θα μελετηθούν από μηχανικούς για να δουν τυχόν παράνομες μετατροπές.
Τα οχήματα στοχοποιούνται από την αστυνομία μετά από καταγγελίες πολιτών για ανάρμοστη οδηγική συμπεριφορά.
Η ανάρμοστη οδική συμπεριφορά δεν εχει να κάνει με το αν το όχημα είναι μικρής ή μεγάλης ιπποδύναμης ή αν έχει υποστεί βελτίωση/μετατροπή στο όποιο στάδιο/βαθμό.Ας μην ξεχνάν τα Γερμανά πως από το χώρο του οχήματος ζούσαν και ζούνε, οπότε επειδή είναι μάνα στις ρουφιανιές ας ξαναδούν αυτό το σημείο...καλή η ρουφιανιά, αλλά καλό και το να ζεις από κάτι...και ζουν πάρα πολύ καλά από το χώρο του οχήματος, ασχέτως το τι προϊόντα προσφέρουν...
H κατάσχεση του αυτοκινήτου είναι απαράδεκτη, διότι το κάθε αυτοκίνητο δεν έχει την ίδια αξία. Αυτό λοιπόν ισοδυναμεί με ένα μεγάλο πρόστιμο, για μια υποτιθέμενη παράβαση, που όμως δεν τιμωρείται με τον ίδιο τρόπο όπως κάθε άλλη παράβαση. Δηλαδή αν π.χ. περάσεις με κόκκινο, πληρώνεις ένα πρόστιμο που είναι ίδιο για όλους. Δεν πληρώνει πιό μεγάλο πρόστιμο ο πλούσιος από τον φτωχό. Γιατί λοιπόν θα πρέπει να κατάσχουν το αυτοκίνητο, για μια παράβαση, που το αυτοκίνητο μπορεί να κοστίζει από 1000 ευρώ ας πούμε, μέχρι και 1.000.000 ευρώ;
@ Στάθης
κι όμως, σε κάποιες χώρες ο πλούσιος πληρώνει περισσότερα αφού τα πρόστιμα ανά παράβαση προκύπτουν ως ποσοστά επί του εισοδήματος...
και μήπως είναι και πιο δίκαιο; αφού όταν το πρόστιμο είναι το ίδιο για όλους, τελικά είναι σαν ο φτωχός να πληρώνει περισσότερα από τον πλούσιο...
Χουντίνι, έχεις δίκιο, από μιά άποψη, αλλά μέχρι σήμερα στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες δεν ισχύει η τιμωρία να είναι ανάλογη με το εισόδημα. Όταν γίνει αυτό, είναι ένα θέμα για συζήτηση. Υπάρχει όμως και η άλλη περίπτωση, αυτού που δουλεύει μια ζωή, με σκοπό κάποια στιγμή να καταφέρει να αγοράσει ένα ακριβό αυτοκίνητο, ξοδεύοντας όλες του τις οικονομίες, χωρίς να είναι πλούσιος, απλά επειδή έχει το χόμπυ να έχει ένα καλό αυτοκίνητο ξοδεύει τα πάντα για να το αποκτήσει και πολλές φορές δεν έχει τη δυνατότητα να το συντηρήσει, αλλά μπορεί και το βγάζει για μια βόλτα το Σαββατοκύριακο. Σκέψου τώρα να του κατάσχουν αυτό το μοναδικό του περιουσιακό στοιχείο, που είναι τα πάντα, για το συγκεκριμένο άνθρωπο, που είναι όλη του η ζωή. Η γνώμη μου είναι λοιπόν ότι η καλύτερη και δικαιότερη τιμωρία ενός παραβάτη, που κάνει μια σοβαρή παράβαση, είναι η φυλάκιση ανάλογα και με την σοβαρότητα της παράβασης και όχι τα χρηματικά πρόστιμα. Με τη φυλάκιση τιμωρούνται το ίδιο πλούσιοι και φτωχοί και τους πονάει το ίδιο. Εδώ όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση της Γερμανίας, κατάσχουν τα αυτοκίνητα όχι επειδή βεβαίωσαν κάποια παράβαση, αλλά με την υποψία της παράβασης, χωρίς να είναι σίγουροι αν τελικά υπάρχει παράβαση, κάτι που δεν στέκει ηθικά και νομικά σε καμιά περίπτωση. Εκτός και αν η κατάσχεση αυτή δεν είναι οριστική, αλλά προσωρινή, μέχρι να βεβαιωθεί αν έχει διαπραχθεί παράβαση ή όχι.
Η ανάρμοστη οδική συμπεριφορά και η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας θα πρέπει να τιμωρούνται παραδειγματικά γιατί βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή των πεζών που δε φταίνε σε τίποτα.
Η ανάρμοστη οδική συμπεριφορά δεν εχει να κάνει με το αν το όχημα είναι μικρής ή μεγάλης ιπποδύναμης ή αν έχει υποστεί βελτίωση/μετατροπή στο όποιο στάδιο/βαθμό.Ας μην ξεχνάν τα Γερμανά πως από το χώρο του οχήματος ζούσαν και ζούνε, οπότε επειδή είναι μάνα στις ρουφιανιές ας ξαναδούν αυτό το σημείο...καλή η ρουφιανιά, αλλά καλό και το να ζεις από κάτι...και ζουν πάρα πολύ καλά από το χώρο του οχήματος, ασχέτως το τι προϊόντα προσφέρουν...
H κατάσχεση του αυτοκινήτου είναι απαράδεκτη, διότι το κάθε αυτοκίνητο δεν έχει την ίδια αξία. Αυτό λοιπόν ισοδυναμεί με ένα μεγάλο πρόστιμο, για μια υποτιθέμενη παράβαση, που όμως δεν τιμωρείται με τον ίδιο τρόπο όπως κάθε άλλη παράβαση. Δηλαδή αν π.χ. περάσεις με κόκκινο, πληρώνεις ένα πρόστιμο που είναι ίδιο για όλους. Δεν πληρώνει πιό μεγάλο πρόστιμο ο πλούσιος από τον φτωχό. Γιατί λοιπόν θα πρέπει να κατάσχουν το αυτοκίνητο, για μια παράβαση, που το αυτοκίνητο μπορεί να κοστίζει από 1000 ευρώ ας πούμε, μέχρι και 1.000.000 ευρώ;
@ Στάθης κι όμως, σε κάποιες χώρες ο πλούσιος πληρώνει περισσότερα αφού τα πρόστιμα ανά παράβαση προκύπτουν ως ποσοστά επί του εισοδήματος... και μήπως είναι και πιο δίκαιο; αφού όταν το πρόστιμο είναι το ίδιο για όλους, τελικά είναι σαν ο φτωχός να πληρώνει περισσότερα από τον πλούσιο...
Χουντίνι, έχεις δίκιο, από μιά άποψη, αλλά μέχρι σήμερα στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες δεν ισχύει η τιμωρία να είναι ανάλογη με το εισόδημα. Όταν γίνει αυτό, είναι ένα θέμα για συζήτηση. Υπάρχει όμως και η άλλη περίπτωση, αυτού που δουλεύει μια ζωή, με σκοπό κάποια στιγμή να καταφέρει να αγοράσει ένα ακριβό αυτοκίνητο, ξοδεύοντας όλες του τις οικονομίες, χωρίς να είναι πλούσιος, απλά επειδή έχει το χόμπυ να έχει ένα καλό αυτοκίνητο ξοδεύει τα πάντα για να το αποκτήσει και πολλές φορές δεν έχει τη δυνατότητα να το συντηρήσει, αλλά μπορεί και το βγάζει για μια βόλτα το Σαββατοκύριακο. Σκέψου τώρα να του κατάσχουν αυτό το μοναδικό του περιουσιακό στοιχείο, που είναι τα πάντα, για το συγκεκριμένο άνθρωπο, που είναι όλη του η ζωή. Η γνώμη μου είναι λοιπόν ότι η καλύτερη και δικαιότερη τιμωρία ενός παραβάτη, που κάνει μια σοβαρή παράβαση, είναι η φυλάκιση ανάλογα και με την σοβαρότητα της παράβασης και όχι τα χρηματικά πρόστιμα. Με τη φυλάκιση τιμωρούνται το ίδιο πλούσιοι και φτωχοί και τους πονάει το ίδιο. Εδώ όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση της Γερμανίας, κατάσχουν τα αυτοκίνητα όχι επειδή βεβαίωσαν κάποια παράβαση, αλλά με την υποψία της παράβασης, χωρίς να είναι σίγουροι αν τελικά υπάρχει παράβαση, κάτι που δεν στέκει ηθικά και νομικά σε καμιά περίπτωση. Εκτός και αν η κατάσχεση αυτή δεν είναι οριστική, αλλά προσωρινή, μέχρι να βεβαιωθεί αν έχει διαπραχθεί παράβαση ή όχι.
Η ανάρμοστη οδική συμπεριφορά και η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας θα πρέπει να τιμωρούνται παραδειγματικά γιατί βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή των πεζών που δε φταίνε σε τίποτα.