Μετά τη BMW, η Toyota συνεργάζεται και με την VW, δίνοντάς της τον κινητήρα 1,4 D-4D του Yaris, για το Polo diesel.
Κινητήρας Toyota στο Polo
18.765 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2015)
Μετά τη BMW, η Toyota συνεργάζεται και με την VW, δίνοντάς της τον κινητήρα 1,4 D-4D του Yaris, για το Polo diesel.
Οι πολύ καλές σχέσεις της Toyota και της VW χρονολογούνται από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, οπότε τα pick – ups VW Taro και Toyota Hi-Lux μοιράζονταν τα ίδια μηχανικά μέρη.Αλλωστε δεν είναι και η πρώτη φορά που η Toyota δανείζει τεχνολογία στην Ευρώπη. Η BMW παίρνει τεχνογνωσία από την Toyota για τα υβριδικά της, ενώ της έδωσε ως αντάλλαγμα τον 1.200άρη turbo βενζίνης που εξοπλίζει το ανανεωμένο Auris, που θα δούμε σύντομα και στην Ελλάδα.
Η πληροφορία έφτασε σήμερα το πρωί από το γραφείο τύπου της VW Γερμανίας:
Subject: AW: VW Polo`s 1.4 TDI engine goes out at low speeds«Following our long standing relationship with Toyota, finally agreement has been reached so the Polo 1,4 TDI will be equipped with the 1,4 D-4D Toyota engine, combined with its 6 speed manual transmission. This agreement will become effective as of April 15th 2015».
Η ιστορία έχει ξεκινήσει πριν από περίπου ένα μήνα, με το θέμα του Auto Τρίτη για το Polo diesel που «σβήνει στις χαμηλές». Το θέμα έφτασε στη Γερμανία και το εκεί Γραφείου Τύπου μας είχε πει: «Οι μηχανικοί του VW Group δουλεύουν σε τρελούς ρυθμούς και με απόλυτη προτεραιότητα για να βρουν λύση. Δυστυχώς δεν ξέρουμε πότε».Δείτε εδώ την αρχική επιστολή του VW GroupΩστόσο, ορθόδοξη λύση για το πρόβλημα δε φαινόταν να βρίσκεται. Και η αιτία είναι στους ρύπους. Για να μπορέσει ο κινητήρας να μη σβήνει, αναγκαστικά πρέπει να του γίνουν άλλες ρυθμίσεις, που ανεβάζουν του ρύπους και την κατανάλωση. Οπότε το Polo δεν μπορεί να εξακολουθεί να υπερηφανεύεται ότι καίει μόνο 3,1 λτ./100 χλμ. και ότι εκπέμπει μόλις 82 γρ./χλμ.
Αν δε ισχύσει αυτό, τότε η VW θα έχει πρόβλημα με το μέσον όρο εκπομπών ρύπων από τα αυτοκίνητά της, με αποτέλεσμα να κληθεί να πληρώσει υπέρογκα ποσά σε φόρους.
Θυμίζουμε τι ισχύει: Από το 2015 όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να έχουν μέσον όρο εκπομπών ρύπων (CO2) 130 γρ./χλμ. για το στόλο των καινούριων αυτοκινήτων που πουλάνε. Αν ξεπεράσουν αυτό το όριο εκπομπών κατά μέσον όρο, τότε υποχρεούνται να πληρώσουν υπέρογκα πρόστιμα.
Τη λύση στο πρόβλημα της VW θα δώσει τελικά η Toyota, σύμφωνα με το τελευταίο update που μας ήρθε από τη Γερμανία. Αυτή συνοψίζεται στην παραχώρηση των δικαιωμάτων χρήσης του diesel κινητήρα της, 1,4 D-4D, που είναι από τους πλέον καταξιωμένους στην αγορά και εξοπλίζει τα best sellers Yaris και Auris. Ο κινητήρας αυτός ταιριάζει «κουτί» στο Polo, λόγω κυβισμού, ενώ αναμένεται να του αναβαθμίσει και τις επιδόσεις. Μαζί με τον κινητήρα πάει «πακέτο» και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο της Toyota, που θα αντικαταστήσει το 5άρι της VW. Στις αυτόματες εκδόσεις, αναμένεται να συνεχίσει να χρησιμοποιείται το 7άρι αυτόματο DSG της VW.
Ο κινητήρας αυτός θα αποδίδει, όπως και στο Yaris, 90 ίππους. Ωστόσο, με 99 γρ./χλμ. εκπομπές ρύπων, το θέμα με το μέσον όρο των ρύπων της VW δε φαίνεται να λύνεται. Κι όμως. Η πραγματικότητα είναι ότι η Toyota μπορεί να εγγυηθεί και γι΄αυτό. Η ιαπωνική εταιρεία έχει μακρόχρονη παράδοση στα υβριδικά μοντέλα, οπότε έχει πολύ χαμηλό μέσον όρο ρύπων στο στόλο των μοντέλων της. Από την άλλη, ας μην ξεχνάμε ότι στη VW ανήκουν οι ενεργοβόρες Porsche, Lamborghini, Bugatti & Bentley, τα μοντέλα των οποίων ανεβάζουν κατακόρυφα το μέσον όρο εκπομπών ρύπων του γερμανικού ομίλου. Έτσι, τα λίγα παραπάνω γρ./χλμ. CO2 που θα προσθέσει η χρήση του ιαπωνικού κινητήρα στο Polo, η συμφωνία προβλέπει να τα «φορτωθεί» η Toyota που έχει περιθώρια.
Αυτό σημαίνει ότι από τις αρχές Μαΐου, τα Polo diesel που θα διατίθενται στην Ελλάδα, θα είναι εξοπλισμένα με τον ίδιο κινητήρα και 6άρι κιβώτιο που «φοράει» και το Toyota Yaris diesel.
Και μετά καθόμαστε και «σφαζόμαστε» για την μεγάλη κόντρα Γερμανίας – Ιαπωνίας. Ποια κόντρα;
Πώς σας φαίνεται η εξέλιξη αυτή;
ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΧΩ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ;;;;
Δεν είναι θέμα κόντρας απλά πρέπει μερικοί να βγάλουν τον στόκο από το κεφάλι τους και να καταλάβουν το δούλεμα που τους κάνουν οι γερμαναράδες περί ανωτερότητας των αυτοκινήτων τους. Πάντως πολύ γρήγορα έλυσε το πρόβλημα με το σβήσιμο του κινητήρα της η VW βάζοντάς τον Toyota 1.4 D-4D. Δεν πιστεύω να μυρίζει japanila το Polo. χαχαχαχα
Επιτέλους η VW θα βγάλει ένα καλό αυτοκίνητο για πρώτη φορά. Με τον γιαπωνέζικο κινητήρα επιτέλους δεν θα έχει προβλήματα και ελπίζω να τον φορέσουν και στο Golf. Φυσικά όσοι αγόρασαν το Polo με τον νέο κινητήρα της VW που σβήνει, απλά έχασαν τα λεφτά τους μιας και ούτε σαν μεταχειρισμένο πια δεν θα πιάνει μία σε αξία.... Τέλος σύγκριση μεταξύ Ευρώπης και ιαπωνίας και ειδικά Γερμανίας και Ιαπωνίας απλά δεν υπάρχει. Οι Γερμανοί πουλάνε απλά όνομα χωρίς αξία στην ουσία και την πράξη. Οι Ιάπωνες είναι οι μοναδικοί που ξέρουν να φτιάχνουν αμάξια με αξιοπιστία και αυτό είναι σημαντικό για όσους θέλουν να κοιμούνται ήσυχοι και χωρίς νεύρα... Στους Ντίζελ στην Ευρώπη, μόνο οι Ιταλοί και μετά οι Γάλλοι λένε μερικά πράγματα ουδείς άλλος.
Σιγά μην έβρισκαν μόνοι τους τη λύση. Πήραν το μοτέρ Toyota και τελειώσαν μια για πάντα. Japan for ever
Epivevaiwnomai gia ta proigoumena sxolia,twra katalavainete giati uparxei h toyota kai meta oles oi alles etaireies
Αν δεν βάλουν κανένα ιαπωνικό κινητήρα μπας και δουν προκοπή τουλάχιστον να συμπεριλάβουν στο κιτ επισκευής ελαστικών και καμμία βαριοπούλα για να μη βάζουν τους ιδιοκτήτες σε πρόσθετα έξοδα.
Η VW ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ
έχετε μπερδέψει τη π*****α με τη βούρτσα, η bmw δίνει τα 1,6 και 2,0 diesel στη toyota όχι τα βενζινοκίνητα. Ο 1,2 turbo βενζίνης θυμίζω ότι είναι vvt-iw... διορθώστε το άρθρο προς αποφυγήν επαίνου στη bmw για το μοτέρ βενζίνης
Ρε διάολε.....εγω που θέλω να αγοράσω αυτό με τον κινητήρα που σβήνει τί θα κάνω;;;;θέλω γνήσιο Γερμανικό γκουβά!!!! ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΑΠΡΗΛΙΑ ΦΙΛΟΙ.....
Αντε και του χρονου!
Αν δεν κάνω λάθος, η Toyota έχει πιο φθηνό service, άρα από δω και πέρα θα βλέπουμε στην αντιπροσωπεία της Toyota και Polo??? :))
΄Πρωταπριλιάαααα .....
1aprilia etsi ?! :)
...και η VW θα δωσει στην ΤΟΥΟΤΑ το σασι από το POLO WRC να το "φορεσει " το YARIS WRC και να τους παρει τα σ@βρ@κα....!!! Πολύ καλο για να είναι αληθινο. χαχαχα ! Καλο Μηνα. Καλη πρωταπριλιά.
ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ!
Η vw δίνει μεικτή κατανάλωση 3,4 και εκπομπές CO2 88g/km.
Θα έχει και εφταψήφιο κοντέρ;
Με τα polo που κυκλοφορουν ηδη, θα γινει κατι?
Άντε και του χρόνου καλό μήνα να έχουμε.😀😀😀😀😀
Ρε δεν αφηνετε τα αστεια τα Πρωταπριλιατικα???
Πολύ καλό το πρωταπριλιάτικο!Συγχαρητήρια στο autotriti, πραγματικά πολύ καλό! :-)
Πρωταπριλιατικο ψεματακι μου μυρίζει
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
Καλή πρωταπριλιά!
Σαν πρωταπριλιάτικο αστείο μου φαίνεται!
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!
1 Aprilioy shmera e
Μπραβο στην VW!! Τωρα η VW θα δωσει το σασι στην TOYOTA και εδεσε το γλυκο!!
Ρε μήπως είναι πρωταπριλιάτικο αστείο αυτή η είδηση;;;!!!
Κακό αστείο φίλτατοι... Πολύ κακό.
Prwtapriliatiko einai bre...
ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ και αυτο σαν το volvo??
ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ!!!!!!
καλό μήνα μου μοιρίζει, όχι τζαπανίλα!
Ωραία πρωταπριλια
Πρωταπριλιά!!
Καποια στιγμη θα γινοταν και αυτο!!!!
kali protaprilia gatakia...
Μήπως είναι πρωταπριλιάτικο αστείο η είδηση ;
Ωραία πρωταπριλιάτικη είδηση!!!
Πρωταπριλιάτικο μάλλον.
ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!
Χαχαχααχαχαχαχαχα καλή Πρωταπριλιάαααααααααααα!!!!!! Πολύ καλό το αστείο, αν και υπάρχουν ιδιοκτήτες Polo που δε θα τους φανεί αστείο! Επίσης το πρόβλημα μάλλον ΔΕΝ είναι στον κινητήρα, ο κινητήρας πετάει!
Έχουμε τόση κακία οι Έλληνες... Καλή Πρωταπριλιά μάγκες!
Μήπως είναι πρωταπριλιάτικο αστείο;
Ελα πολύ καλό !!! Χα χα ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΆ.
Καλό μήνα, καλή πρωταπριλιά!!!
Πολυ καλο το αρθρο σας και θα ηταν πειστικο αλλα λαμβανοντας υποψιν τον ανταγωνισμο μεταξυ των δυο εταιρειων και το γεγονος οτι σημερα ειναι πρωτη Απριλιου... Λυπουμαστε αλλα δεν θα τσιμπησουμε, απλα θα χαμογελασουμε!!
Kαλή Πρωταπριλιά!!!
protaprilia? o germanos na upokli8ei stin uperoxi tou iapona?
Ωραία τώρα δε θα σβήνει το VW Polo 1,4 TDI. Δώσε Toyota! Μπας και αποκτήσει αξιοπιστία. Εκτός άμα είναι κανένα πρωταπριλιάτικο αστείο ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!
Kαλή πρωταπριλιά...
μην τα παίρνετε όλα στα σοβαρά!!!! ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ
ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ;
Πρωταπριλιάτικοοοο!
ΝΑΙ, ΝΑΙ!!! ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ :)
Ωραιο αλλα Σημερα ειναι πρωταπριλια!!!!!
πρωταπριλια
πρωταπριλιάτικο αστείο;
Γιατί σβήσατε το σχόλιο μου....;;;;;Έλα...ντάξη.....καλή η πλάκα....καλό μήνα....γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο, προβλέπω πολλά εγκεφαλικά σε αυτούς που έχουν αγοράσει ήδη polo.. Για πείτε μου...σε αυτούς τι θα απαντήσει η vw;;; Θα του πει να περάσουν για να τους βάλει το νέο μοτέρ τογιοτα...;;;και στη νέα fabia;;;;θα έχουν το προβληματικό μοτέρ...;;;; Γιαυτό σας λέω....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ωραιο πρωταπριλιάτικο
Χα, χα, χα! Καλό μήνα, παιδιά και καλό κουράγιο με το θέμα του polo. Σας παρακολουθώ, βλέπετε, για να δω πότε θα κουραστείτε!.. :)
Ναιιι.....οκ....και μετά ξυπνήσαμε........χαχαχαχα...........ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.........
Και καλή μας Πρωταπριλιά. Μη ξεχνάτε, δεν είναι πρωταπριλιά για την VW!! Χαχαχαχαχα....
Πρωταπριλιά ε;
την Πρωταπριλιά μου μέσα!!!