ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

H νέα Skoda Fabia στην γραμμή παραγωγής.

Ξεκίνησε η παραγωγή της ολοκαίνουριας Skoda Fabia

4.300 Επισκέψεις στο άρθρο (12/7/2021)

H Fabia νέας γενιάς άρχισε να κατασκευάζεται στο Mladá Boleslav και σύντομα θα φτάσει στα χώρα μας για να βάλει φωτιά στην κατηγορία των μικρών.

H πρώτη Fabia τέταρτης γενιάς βγήκε σήμερα από το εργοστάσιο της Skoda στο Mlada Boleslav. Οι εγκαταστάσεις παραγωγής τροποποιήθηκαν εκτενώς έτσι ώστε αυτή η νέα γενιά  να μπορεί να κατασκευαστεί εκεί, με τις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν να φτάνουν ακόμα και τα 110 εκατομμύρια ευρώ. Από το ντεμπούτο της το 1999, η Skoda έχει παραδώσει περισσότερα από 4,5 εκατομμύρια Fabia, κάτι που καθιστά το τσέχικο μικρό το δεύτερο best-seller της μάρκας μετά την Octavia.


H νέα Skoda Fabia στην γραμμή παραγωγής.

H νέα Skoda Fabia στην γραμμή παραγωγής.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η νέα Fabia βασίζεται στην άρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group πάνω στην οποία έχουν βασιστεί και τα υπόλοιπα μικρά μοντέλα του γερμανικού ομίλου, όπως τα  Polo, το SEAT Ibiza και Audi A1. Η νέα γενιά έχει μεγαλώσεις σε διαστάσεις καθώς, αναλυτικότερα, έχει 4.107 χιλιοστά μήκος (+11 εκ.), 1.780 χλστ. πλάτος (+48 χλστ.) και μεταξόνιο 2.564 χλστ. (+94 χλστ.), ενώ μόνη εξαίρεση στις αυξήσεις αποτελεί το ύψος (1.460 χιλιοστά). Το νέο δάπεδο δίνει επίσης την δυνατότητα στη νέα Fabia να προσφέρει 50 λίτρα περισσότερα στον χώρο αποσκευών, φτάνοντας συνολικά τα 380 λίτρα (στην κορυφή της κατηγορίας του) με πίσω καθίσματα στην θέση τους ή τα 1.190 λίτρα με πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Η πρόταση των Τσέχων στη μικρή κατηγορία μπορεί να εξοπλίστεί για πρώτη φορά με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών πλήρως παραμετροποιήσιμο, με τον οδηγό να επιλέγει από και έως 5 διατάξεις, ανάμεσά τους και η διάταξη Sport, στην οποία το στροφόμετρο βρίσκεται στο κέντρο. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης έως και 5 θύρες USB Type-C, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, η οθόνη μπορεί να έχει διαστάσεις από 6,5 έως 9,2 ιντσες. Επιπλέον σχεδιαστική πινελιά ο ατμοσφαιρικός περιβαλλοντικός φωτισμός ενώ ο οδηγός απολαμβάνει ένα πολυλειτουργικό τιμόνι, δερμάτινο και σπορ, με paddles αλλαγής ταχυτήτων για το DSG.

Η παλέτα των κινητήριων συνόλων αποτελείται από έναν 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα σε δύο εκδόσεις 65 και 80 ίππων που θα συνεργάζεται αποκλειστικά με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ο TSI του 1,0 λίτρου θα γίνει και αυτός διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις 95 και 110 ίππων με ροπή 175 Nm και 200 Nm αντίστοιχα, που συνεργάζεται με 5τάχυτο μηχανικό, 6άρι μηχανικό ή DSG κιβώτιο 7 σχέσεων, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ο τετρακύλινδρος 1.500άρης TSI Evo με 150 άλογα και 250 Nm ροπής που συνδυάζεται μόνο με 7άρι DSG κιβώτιο.
 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA