Όπως και οι περισσότερες εταιρείες, η Lamborghini στοχεύει να εξηλεκτριστεί μέσα στα επόμενα χρόνια και να προσφέρει τα μοντέλα της με υβριδικά και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, ωστόσο η μάρκα φαίνεται πως δεν θέλει να εγκαταλείψει ακόμη τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Θέλει θερμικά μοτέρ και συνθετικά καύσιμα μετά το 2030 η Lamborghini
Σε δηλώσεις του σε γερμανικά μέσα, το αφεντικό της Lamborghini Stephan Winkelmann δήλωσε πως η φίρμα θέλει να κρατήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ζωντανούς και μετά το 2030, όταν οι άλλες εταιρείες θα πουλούν μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. «Εκτός από υβριδικά, θα περιμένουμε να δούμε εάν είναι εύκολο να προσφέρουμε οχήματα με θερμικό κινητήρα μετά το 2030. Υπάρχει μια πιθανότητα να τα καταφέρουμε μέσω των συνθετικών καυσίμων» δήλωσε ο Winkelmann.
Αμφισβητείται ο πράσινος χαρακτήρας τους
Tα συνθετικά καύσιμα αναπτύσσονται αυτή την στιγμή από την Porsche, μια μάρκα ομόσταυλη της Lamborghini στο VW Group. Tα συνθετικά καύσιμα είναι πιο «πράσινα» από τα κανονικά, ωστόσο η τρόπος παραγωγής τους είναι απαιτητικός και υπάρχουν πολλοί που αμφισβητούν τον περιβαλλοντικό τους χαρακτήρα.
Έρευνες έχουν δείξει πως τα συνθετικά καύσιμα μπορούν να γίνουν «πράσινα» σε μικρές ποσότητες και για αυτό οι ειδικοί προτείνουν να χρησιμοποιούνται μόνο για βιομηχανίες που δεν μπορούν να μετατραπούν σε ηλεκτρικές. «Περιμένουμε οι πελάτες μας να δεχθούν αυτά τα αυτοκίνητα, η απόδοσή τους είναι καλύτερη από αυτή της προηγούμενης γενιάς. Ο συνδυασμός τους με κάποιο ηλεκτρικό σύνολο θα δώσει περισσότερη ισχύ στα οχήματά μας και λιγότερους ρύπους», δήλωσε ο Winkelmann.
H λύση για να μην πάψουν να υπάρχουν οι θερμικοί κινητήρες
- Θέλει θερμικά μοτέρ και συνθετικά καύσιμα μετά το 2030
- Αμφισβητείται ο πράσινος χαρακτήρας τους
- «Πράσινα» μόνο υπό προϋποθέσεις τα συνθετικά
Πιστεύετε πως υπάρχει ελπίδα για τα θερμικά μοτέρ; Είναι καλή λύση τα συνθετικά καύσιμα;