Την απογοήτευση του για τον τρόπο που έλαβε χώρα το λανσάρισμα της Maserati Levante φέρεται να αποκάλυψε ο Sergio Marchionne στην διάρκεια μιας συνεδρίασης που έγινε το περασμένο διάστημα με ομάδα επενδυτών.
Συγκεκριμένα, ο Marchionne σημείωσε ότι αναγκάστηκε να μειώσει την παραγωγή του πολυτελούς ιταλικού SUV κατά 59% επειδή η ζήτηση για το μοντέλο δεν ήταν στα επίπεδα που επιθυμούσαν στο FCA Group. Παρά το γεγονός αυτό, ο «ιδιότροπος» CEO αποκάλυψε πως συνεχίζει να έχει προσδοκίες για την μέλλουσα πορεία της Levante και ειδικά για την έκδοση Trofeo του μοντέλου που θέλει να αποτελέσει «μια επανέναρξη της προσπάθειας για την αγορά των ΗΠΑ». Δεν είναι τυχαίο μάλιστα ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα, ήταν έντονες οι φήμες που ανέφεραν πως το ανεπιτυχές εμπορικό λανσάρισμα του SUV ήταν αυτό που ξεχείλισε το ποτήρι της εμπιστοσύνης του Marchionne στον μέχρι πρότινος διευθύνοντα σύμβουλο των Alfa Romeo και Maserati, κ. Reid Bigland.
Στην έκδοση Trofeo, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V8 3,8 λίτρων κινητήρας κατασκευασμένος από την Ferrari και με απόδοση 590 άλογα και 730 Νm ροπής που επιτρέπει στο μοντέλο να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 300 χλμ./ώρα.
Η Μaserati Levante Trofeo θα μπει σε παραγωγή αυτό το καλοκαίρι αλλά μέχρι στιγμής είναι άγνωστο πως θα διαμορφωθεί η τιμή της.