Το CR-V Hybrid θα εξοπλίζεται με ένα i-VTEC 2λιτρο μοτέρ βενζίνης κύκλου Atkinson και θα συνεργάζεται με ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων, με τη συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος να είναι στα 184 άλογα, προσφέροντας παράλληλα και 315 Nm. Ακόμα δεν έχουμε προδιαγραφές για να ξέρουμε πόσο οικονομικό θα είναι το μοντέλο, ωστόσο θα έρθει εξοπλισμένο με την τεχνολογία intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD).
Να αναφέρουμε πως το i-MMD της Honda αλλάζει αυτόματα μεταξύ τριών τρόπων οδήγησης για να προσφέρει σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η φίρμα «την υψηλότερη δυνατή απόδοση».
Το μηχανικό σύνολο αυτό, θα έρθει για να προστεθεί στον ήδη υπάρχον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. VTEC του νέου CR-V, ο οποίος συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή προαιρετικά στις τετρακίνητες εκδόσεις μόνο, με ένα αυτόματο CVT. Στην πρώτη περίπτωση, η απόδοσή του φτάνει τους 173 ίππους και τα 220 Nm ροπής, ενώ στη δεύτερη τα νούμερα αντίστοιχα είναι 193 ίπποι και 243 Nm.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η Honda θα ξεκινήσει την παραγωγή του CR-V Hybrid τον Οκτώβριο του 2018, με τις πρώτες παραδόσεις στους πελάτες να είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2019.