ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Renault Megane RS θα έρχεται με δύο ρυθμίσεις για το σασί του. Στην επιλογή «Sport» θα συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις με την καθημερινή ευχρηστία, ενώ στην «Cup» θα προσφέρει την απόλυτη εμπειρ

Το νέο Renault Megane RS θα έρχεται με δύο ρυθμίσεις για το σασί του. Στην επιλογή «Sport» θα συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις με την καθημερινή ευχρηστία, ενώ στην «Cup» θα προσφέρει την απόλυτη εμπειρία απόδοσης σε μία πίστα.

Με δύο ρυθμίσεις στο σασί το νέο Megane RS

4.362 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2017)

Ένα ένα τα κομμάτια του παζλ μπαίνουν στη θέση τους και σταδιακά αποκαλύπτονται τα χαρακτηριστικά του πολυαναμενόμενου Renault Megane RS. Αυτή που δεν λέει με τίποτα να μας φανερωθεί είναι η όψη του νέου hot-hatch μοντέλου των Γάλλων…

Η Renault συνεχίζει το μακρύ (και κάπως κουραστικό) παιχνίδι της αποκάλυψης του νέου Megane RS, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο το Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Σήμερα, λοιπόν, μαθαίνουμε πως το αυτοκίνητο θα έρχεται με δύο ρυθμίσεις για το σασί του. Στην επιλογή «Sport» η εταιρεία λέει πως θα συνδυάζει τις υψηλές επιδόσεις με την καθημερινή ευχρηστία. Στη θέση «Cup», πάλι, είναι ρυθμισμένο ώστε να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία απόδοσης σε μία πίστα.
 
Επιπλέον, όπως ξέρουμε ήδη το νέο Renault Megane RS θα διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο αποκαλείται «4Control». Αυτό θα ελέγχεται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού ενεργοποιητή, που βρίσκεται στον πίσω άξονα και ο οποίος σταθεροποιεί το αμάξι όταν αυτό στρίβει με υψηλές ταχύτητες.
  
Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, οι φήμες θέλουν το 2λιτρο σύνολο να δίνει τη θέση του σε ένα turbo 1,8 λίτρων, το οποίο προέρχεται από το Alpine A110. Η απόδοσή του αναμένεται να είναι τουλάχιστον στους 300 ίππους, με τη Renault να δίνει την επιλογή και για μηχανικό κιβώτιο.
 
Φυσικά αναμένουμε ένα επιβλητικό body kit, το οποίο θα βελτιώνει εκτός από την όψη και την αεροδυναμική συμπεριφορά του οχήματος. Οι άνθρωποι της Renault Sport θα προσθέσουν στο μενού ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK