ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εντυπωσιακή αν μη τι άλλο σε εμφάνιση η Mercedes-AMG GT R tvn 585 ίππων.

Εντυπωσιακή αν μη τι άλλο σε εμφάνιση η Mercedes-AMG GT R tvn 585 ίππων.

Mercedes-AMG GT R

9.216 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2016)

Σε μια κίνηση υπεροχής, η Mercedes παρουσιάζει τη νέα AMG GT R, θέλοντας να παίξει πλέον στην λίγκα των πιο ισχυρών, σκληροπυρηνικών και ημι-αγωνιστικών supercars.

What is new
Με χαρακτηριστικά για χρήση σε πίστα
Μοτέρ 585 ίππων
0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ.
Με ενεργούς πίσω τροχούς
Με τη νέα Mercedes-AMG GT R η γερμανική φίρμα δεν δημιουργεί απλά και μόνο την κορυφαία έκδοση της AMG GT, αλλά ένα αυτοκίνητο που έρχεται για να αποτελέσει το νέο πιστάδικο όπλο της, με χαρακτηριστικά που συναντούμε στα αγωνιστικά της εταιρείας. Παράλληλα, το νέο μοντέλο έρχεται για να ανταγωνιστεί απευθείας την κορυφαία Porsche 911 GT3 RS, σε μια αντιπαράθεση κορυφής. Ανάμεσα στα στοιχεία που έχουν αλλάξει σε σχέση με την «απλή» AMG GT και την AMG GT S είναι η αεροδυναμική, η εμφάνιση, ο κινητήρας, όλο το στήσιμο αλλά και το τιμόνι και τα φρένα, με τη Mercedes να θέλει να αποδείξει και στην πράξη την αγωνιστική της πρωτοπορία.
Πιο hardcore σε εμφάνιση – Ψαγμένη αεροδυναμική
Εν αρχή ην η εμφάνιση και εδώ, η Mercedes από την πρώτη στιγμή θέλησε να δείξει τον hardcore χαρακτήρα της νέας AMG GT R, προσδίδοντας στο γνώριμο κουπέ αμάξωμα της AMG GT μια σαφώς πιο επιθετική εικόνα. Διακρίνουμε λοιπόν τα νέα, πιο φουσκωμένα φτερά από ανθρακονήματα εμπρός και αλουμίνιο πίσω, τον καινούργιο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές και το πιο πλατύ σπόιλερ, αλλά και τη νέα αγωνιστική γρίλια. Υπάρχει επίσης μαύρη οροφή από ανθρακονήματα, αλλά και νέα, μεγάλων διαστάσεών πίσω αεροτομή, που συνοδεύεται από αγωνιστικό διαχύτη, μαζί και με ένα ειδικό ματ πράσινο χρώμα. Στο πεδίο της αεροδυναμικής, εκτός των παραπάνω βοηθημάτων, η Mercedes έχει προσθέσει ένα νέο ενεργό αεροδυναμικό βοήθημα στο δάπεδο της AMG GT R και ειδικότερα, κάτω και πιο μπροστά από τον κινητήρα, το οποίο είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα και σε ταχύτητες από 80 χλμ./ώρα και πάνω με το set-up «Race» επιλεγμένο, κατεβαίνει προς τα κάτω για να... κολλήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο. Την ίδια στιγμή, ένα ακόμη νέο σύστημα ανοίγει για να οδηγήσει τον αέρα στον πίσω διαχύτη και να σταθεροποιήσει περαιτέρω και το πίσω τμήμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
PAROXES NEW & MTX MERCEDES