Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τεχνικό: Πώς η Mercedes-AMG ONE των 1.063 PS διαλύει κάθε ρεκόρ;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τεχνικό: Πώς η Mercedes-AMG ONE των 1.063 PS διαλύει κάθε ρεκόρ;

3.972 Επισκέψεις στο άρθρο

Κοστίζει 3 εκατομμύρια ευρώ, επιταχύνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, οι 275 μοναδικοί αγοραστές της δεν έχουν αποκαλυφθεί. Θέλετε κι άλλα για να δείτε πόσο special είναι η Mercedes-AMG One των 1.063 ίππων;

Με την λάμψη του Lewis Hamilton

Χρειάστηκε να περάσουν 5 χρόνια για να επισημοποιηθεί η κυκλοφορία της Mercedes-AMG ONE. Κάτι τα ολοένα και σκληρότερα όρια στις εκπομπές ρύπων, κάτι η δυσκολία κατασκευής ενός πρωτοποριακού αυτοκινήτου, υπήρξαν μία σειρά από εμπόδια που καθυστερούσαν την επίσημη παρουσίασή της. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα αλλά και πιο δύσκολα εγχειρήματα από πλευράς Mercedes. Για αυτό και στην πρώτη παρουσίασή του (τότε) Project ΟΝΕ το παρών είχε δώσει και ο Lewis Hamilton, 7 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1.
 
Αφού λοιπόν κύλησαν όλα στην εντέλεια, στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής. Ένα ξεχωριστό μοντέλο που μετά από 6 μήνες συνεχίζει να αποτελεί talk of the town στις συζητήσεις των petrolheads. Με 1.063 άλογα και super επιδόσεις η Mercedes-AMG ONE έχει μπόλικους λόγους για να ξεχωρίζει, «σπάζοντας» το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Πάμε να την γνωρίσουμε;


Το 4κινητο hypercar έχει μαζί 1.063 άλογα και ένα ολοκαίνουργιο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με την σφραγίδα της Xtrac.

Το 4κινητο hypercar έχει μαζί 1.063 άλογα και ένα ολοκαίνουργιο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με την σφραγίδα της Xtrac.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Έχει 1.063 άλογα και V6 που στροφάρει ως και τις 11.000 σ.α.λ.

Είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημά της, για αυτό και ξεκινάμε από αυτό. Η Mercedes-AMG ONE είναι ένα Plug-in υβριδικό hypercar, με συνολική ιπποδύναμη 1.063 PS και τεχνική διαμόρφωση αντίστοιχη με των μοτέρ της Formula 1. «Πηγή του κακού» είναι ένας 1.600άρης V6 μόνος κινητήρας με ηλεκτρικό turbo. Αποδίδει 574 άλογα και στροφάρει έως και τις 11.000 σ.α.λ.! Την ηλεκτρική «δουλειά» κάνουν 4 μεγάλης ισχύος μοτέρ που στροφάρουν έως τις 50.000 σ.α.λ.. Ένα ηλεκτρικό μοτέρ (MGU-H) έχει τοποθετηθεί μέσα στο turbo και αποδίδει 122 PS, με το έτερο (MGU-K) να βρίσκεται στον στροφαλοφόρο άξονα και να «βγάζει» 163 PS. Τα άλλα 2 μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 326 PS βρίσκονται σε εμπρός και πίσω άξονα ((MGU-FL και MGU-FR). Το 4κινητο hypercar έχει μαζί 1.063 άλογα και ένα ολοκαίνουργιο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με την σφραγίδα της Xtrac. Σύμφωνα με την AMG, το συγκεκριμένο «πάντρεμα» εξαφανίζει το turbo lag και δίνει πιο άμεσες εντολές συγκριτικά έναν ατμοσφαιρικό V8.

«Πιάνει» τα 200 χλμ./ώρα σε 7 δευτερόλεπτα, πότε χρειάζεται τους ηλεκτροκινητήρες

Ας δούμε τώρα τι κάνει στην πράξη των θηρίο των 1.063 PS με βάρος στα 1.695 κιλά. Καταρχάς, έχει τελική ταχύτητα στα 352 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τις επιδόσεις, «πιάνει» τα 100 σε 2,9 δλ., τα 200 σε 7 δλ. και τα 300 σε 15,6 δευτερόλεπτα.
 
Τι ξεχάσαμε; Την μπαταρία ιόντων λιθίου, που έχει κάθε PHEV, μικρής ή... τεράστιας ιπποδύναμης. Με χωρητικότητα 8,4 kWh, ανακτά ενέργεια έως και το 80% γίνεται μέσω επιβράδυνσης και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία στα 18,1 χλμ.. Προσοχή! Το ηλεκτρικό σύνολο είναι πολύ σημαντικό για την εν γένει λειτουργία της Mercedes-AMG ONE. Με 16 διαφορετικές μονάδες θέρμανσης των καταλυτών, σε χαμηλές θερμοκρασίες το αυτοκίνητο απαιτεί συγκεκριμένες προδιαγραφές για να ξεκινήσει. Σε τέτοιες περιστάσεις η μπαταρία πρέπει να έχει φορτιστεί (οικιακή πρίζα 3,7 kW) για να ξεκινήσει ηλεκτρικά, ειδάλλως θα χρειαστεί λίγος χρόνος προτού θερμανθούν οι καταλύτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
Autotriti.gr