Μέχρι το 2026 στην παραγωγή τα νέα Jeep Compass, DS 9 και DS 7
1.399 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2023)
- Δουλειές με φούντες στο εργοστάσιο Melfi της Stellantis.
- Πέντε μοντέλα από τέσσερις μάρκες στην παραγωγή έως το 2026.
- Ο λόγος για τα νέα Jeep Compass, DS 9, DS 7 και Lancia Aurelia.
- Μαζί και ένα μοντέλο της Opel για αντι- Insignia.
Πέντε μοντέλα από τέσσερις μάρκες
Πέντε νέα μοντέλα από τέσσερις διαφορετικές μάρκες θα κατασκευάσει μεταξύ του 2024 και 2026 η Stellantis στο εργοστάσιο στην πόλη Melfi της Ιταλίας. Όπως επιβεβαίωσε ο αυτοκινητιστικός κολοσσός αυτά θα πρόκειται για το Jeep Compass επόμενης γενιάς, για ένα μοντέλο της Opel που θα έρθει ως αντικαταστάτης του Insignia, για τα νέα DS 9 και DS 7, αλλά και για την επερχόμενη Lancia Aurelia. Μάλιστα και τα πέντε αυτοκίνητα θα είναι βασισμένα στην πλατφόρμα STLA Medium.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Automotive News Europe, τα συνδικάτα FIM-Cisl, Uilm, Fismic και Ugl αποκάλυψαν τα νέα μετά από συνάντηση με εκπροσώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας την περασμένη Τρίτη. Η Stellantis είχε ήδη επιβεβαιώσει ότι θα παράγει πέντε νέα ηλεκτρικά οχήματα για το εργοστάσιο του Melfi, αλλά δεν αποκάλυψε το χρονοδιάγραμμα της κυκλοφορίας τους μέχρι τώρα.
Το χρονοδιάγραμμα της παραγωγής
Η κατασκευή των νέων μοντέλων θα ξεκινήσει, όπως όλα δείχνουν, το 2024 με το νέο DS 9. Το επόμενο θα είναι η τρίτη γενιά του Jeep Compass, που έρχεται το 2025 ως υβριδικό και ηλεκτρικό. Την ίδια χρονιά θα αποκαλυφθεί και ο διάδοχος του DS 7, ένα μοντέλο που θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό. Το 2026, η Stellantis θα ξεκινήσει την παραγωγή του διαδόχου του Opel Insignia, ενός πλήρως ηλεκτρικού crossover fastback που δανείζεται στοιχεία από το πρόσφατα αποκαλυφθέν πρωτότυπο Opel Experimental. Τέλος, την ίδια χρονιά, η Lancia θα παρουσιάσει το Aurelia, ένα ακόμα crossover και ένα από τα μοντέλα που θα συμβάλουν στην αναγέννησή τους.
Δίνει κίνητρα η Ιταλία στην Stellantis
Κλείνοντας, να σημειωθεί πως η ιταλική κυβέρνηση λέγεται ότι προσφέρει κίνητρα προκειμένου να ωθήσει τη Stellantis να παράγει 1 εκατομμύριο οχήματα ετησίως στην Ιταλία, σε σχέση με τις λιγότερες από 700.000 μονάδες που παρήχθησαν πέρυσι.