ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέα Mercedes-AMG ONE: Μοτέρ από F1 με 1.063 PS, 0-200 σε 7 δλ.
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέα Mercedes-AMG ONE: Μοτέρ από F1 με 1.063 PS, 0-200 σε 7 δλ.

35.118 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2022)

Η Mercedes παρουσίασε με κάθε επισημότητα την AMG ONE, το πιο ισχυρό μοντέλο της γκάμας της, που τροφοδοτείται από κινητήρα F1 με 4 ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 1.063 ίππων.

Το ισχυρότερο μοντέλο στην γκάμα της Mercedes

Σχεδόν 5 χρόνια μετά το ντεμπούτο της Mercedes-AMG Project One, η μάρκα με έμβλημα το αστέρι προχώρησε επιτέλους στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής, το οποίο, όπως αναμενόταν, διατηρεί την ίδια σχεδίαση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Plug-in υβριδική με 1.063 άλογα, V6 μοτέρ και 4 ηλεκτροκινητήρες

Δεν γίνεται να μην ξεκινήσουμε από την καρδιά ισχύος του μοντέλου, η οποία υιοθετεί πολλά στοιχεία από τα μοτέρ που χρησιμοποιούνται στην Formula 1. Συγκεκριμένα, στο μηχανοστάσιο βρίσκουμε έναν 1.600άρη V6 κινητήρα με ηλεκτρικό turbo που στροφάρει έως και τις 11.000 σ.α.λ και αποδίδει μόνος του 574 άλογα. Μαζί του συνεργάζονται τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ από τα οποία το ένα είναι τοποθετημένο στον στροφαλοφόρο άξονα και αποδίδει 163 άλογα, το άλλο είναι εγκατεστημένο μέσα στο turbo και προσφέρει επιπλέον 122 PS, ενώ τα υπόλοιπα δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα και αποδίδουν μαζί 326 PS. O βενζινοκινητήρας σε συνδυασμό με τα τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν συνδυαστικά 1.063 άλογα, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους 4 τροχούς μέσω ενός ολοκαίνουριου αυτοματοποιημένου χειροκίνητου κιβωτίου.

Η Mercedes-AMG ONE εξοπλίζεται και με μια μπαταρία 8,4 kWh που προσφέρει αυτονομία 18,1 χιλιομέτρων και μπορεί να φορτιστεί με 3,7 kW φορτιστή, αν και τα 4 ηλεκτρικά μοτέρ μπορούν να ανακτήσουν ακόμη και το 80% της ενέργειας που ξοδεύουν κατά την επιβράδυνση.

Με DRS σύστημα και 6 οδηγικά modes

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο δεν ήταν το μόνο στοιχείο που πήραν δάνειο από το μονοθέσιο F1 της γερμανικής ομάδας. Χαρακτηριστικό είναι πως μία από τις τρεις λειτουργίες του αεροδυναμικού συστήματος του hypercar ονομάζεται Race DRS και μειώνει την κάθετη δύναμη του αυτοκινήτου κατά 20%, ώστε να μπορεί ο οδηγός να προσπεράσει το προπορευόμενο όχημα πιο εύκολα πριν έρθει η επόμενη στροφή. Η λειτουργία αυτή, αξίζει να σημειωθεί πως απενεργοποιείται αυτόματα, όταν ο οδηγός πατάει φρένο ή όταν το αυτοκίνητο καταλαβαίνει πως το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να στρίψει. Οι άλλες δύο λειτουργίες λέγονται «Highway» και «Track», με την πρώτη να χρησιμοποιείται το περισσότερο χρονικό διάστημα και στον αυτοκινητόδρομο και την δεύτερη να αφορά την οδήγηση μέσα στην πίστα (εδώ η κάθετη δύναμη αυξάνεται 5 φορές, η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος μειώνεται κατά 37 χιλιοστά μπροστά και κατά 30 χιλιοστά πίσω).

Ο οδηγός έχει στην διάθεσή του 6 οδηγικά modes: το Race Safe στο οποίο το αυτοκίνητο κινείται με προτεραιότητα τα ηλεκτρικά μοτέρ, το Race στο οποίο το αυτοκίνητο κινείται υβριδικά, με το θερμικό μοτέρ να λειτουργεί συνεχώς, το EV για αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το Race Plus (κινείται υβριδικά, χαμηλώνει η ανάρτηση αυτόματα), το Stat 2 στο οποίο το αυτοκίνητο έχει τη μέγιστη απόδοση και το mode Individual στο οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξεις τις προσωπικές του προτιμήσεις. Επίσης, με την λειτουργία Race Start, η AMG ONE μπορεί να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 200χλμ./ώρα μέσα σε 7 δευτερόλεπτα, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει σε τελική ταχύτητα ακόμη και τα 352χλμ./ώρα. Το 0-100 γίνεται σε 2,9 δευτερόλεπτα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
TASEIS STHN ASFALISH