Nτεμπούτο στο 46ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο θα κάνει το νέο Jazz σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Honda με αφορμή το περίπτερο που θα διατηρεί στην Έκθεση που γίνεται στην Ιαπωνία.
Η Honda δεν προχωρά σε κάποια άλλη αποκάλυψη σχετικά με το τι πρέπει να περιμένουμε, ισχυρίζεται ωστόσο πως «χωρίς να υπονομεύεται η εξαιρετική πρακτικότητα του σημερινού Jazz, η νέα γενιά θα κυκλοφορήσει ως ένα όχημα που θα εξασφαλίζει την άνεση των επιβατών και θα κάνει την καθημερινή τους ζωή ακόμη πιο ευχάριστη».
Στην Ευρώπη, το νέο Jazz είναι σίγουρο πλέον πως θα προσφερθεί αποκλειστικά σε υβριδική έκδοση με τεχνολογία i-MMD και ένα 1.000άρι ή 1.500άρι μοτέρ βενζίνης. Αναλύοντας λίγο την τεχνολογία i-MMD, αυτή επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Τα προγράμματα είναι: EV Drive - η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, Hybrid Drive - ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ/γεννήτρια, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης, και Engine Drive - που ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.
Περνώντας στο αισθητικό κομμάτι, το ντιζάιν του Jazz, από ό,τι έχουμε δει έως τώρα σε κατασκοπευτικές εικόνες, θα αποκτήσει ένα πιο καμπυλόγραμμο σχεδιασμό στο αμάξωμα, κερδίζοντας βεβαίως νέους προβολείς αλλά και προφυλακτήρες. Στο πίσω μέρος εκτός από τα καινούργια φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένη θα είναι και η πόρτα του χώρου αποσκευών. Παράλληλα, σημαντικές διαφορές αναμένονται και στον εσωτερικό διάκοσμο, εκεί που η διάταξη του ταμπλό θα πάρει πολλά στοιχεία από το «αδελφό» Civic με προεξάρχον στοιχείο την 7άρα οθόνη αφής του Honda Connect ψηλά στο κέντρο. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα λείπουν οι θήκες για μικροαντικείμενα και όλα τα στοιχεία εκείνα που αυξάνουν την πρακτικότητα και την εργονομία.
Καλύτερη ορατότητα να έχει από το τωρινό, ειδικά πίσω δεν είναι για κλειστοφοβικούς και ο οδηγός έχει μεγάλα τυφλά σημεία.