ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Renault Triber

4.838 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2019)

Η Renault παρουσίασε το νέο Triber, ένα SUV με μήκος κάτω από 4 μέτρα που είναι ικανό να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες.

Η γαλλική φίρμα παρουσίασε πριν λίγες ώρες στην Ινδία τη νέα της πρόταση στα μικρά SUV για την εγχώρια αγορά. Για να γίνει πιο εύκολα κατανοητός ο όγκος που καταλαμβάνει το καινούργιο μοντέλο θα το συγκρίνουμε όσον αφορά στις διαστάσεις του με το ευρωπαϊκό B-SUV των Γάλλων, το Captur. Το νέο Triber έχει μήκος 3.990 χλστ. (132 χλστ. μικρότερο από το Captur) πλάτος 1.739 χλστ. (-39 χλστ.) και ύψος 1.643 χλστ. (+3 χλστ.), ενώ το μεταξόνιό του είναι πιο μακρύ κατά 30 χλστ. και ορίζεται στα 2.636 χλστ.. Επιπλέον, η απόσταση του από το έδαφος μετράται στα 182 χλστ., ενώ το βάρος του χωρίς τα υγρά του κινητήρα φτάνει τα 947 κιλά.
 

Παρά τις μικρές του διαστάσεις, το νέο Triber διαθέτει τρίτη σειρά καθισμάτων, όμως όταν είναι πλήρως ανεπτυγμένη η 7θέσια διάταξη "εξαναμίζεται" ο χώρος για τις αποσκευές φτάνοντς τα 84 λτ.. Παρόλα αυτά, με την τρίτη σειρά αναδιπλωμένη ο όγκος στο εν λόγω διαμέρισμα αγγίζει τα 625 λτ. σύμφωνα με τη μάρκα.

Μπαίνοντας στην καμπίνα του Triber παρατηρεί κανείς έναν τρόπον τινά ψηφιακό πίνακα οργάνων: στη μέση υπάρχει μια οθόνη για τις βασικές ενδείξεις που πλαισιώνεται από ένα ηλεκτρονικό στροφόμετρο και τις ενδείξεις καυσίμου και θερμοκρασίας σε αντίστοιχο μοτίβο. Κατά βάση υπάρχουν μεγάλες επίπεδες επιφάνειες, ενώ το "παρών" δίνει και ένα σύστημα infotainment που μοιάζει με εκείνο του απερχόμενου Clio.

Στο εξωτερικό, το γαλλικό μικρό SUV διατηρεί κάποια γνώριμα χαρακτηριστικά της μάρκας, αν και θα λέγαμε πως παραπέμπει περισσότερο σε μοντέλο της θυγατρικής Dacia. Σε κάθε περίπτωση το καμπυλόγραμμο σχήμα εμπρός με τους νέους προβολείς, τον προφυλακτήρα και το τετραγωνισμένο ντιζάιν πίσω συνθέτουν ένα σύνολο που μπορεί να περάσει και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Περί τέτοιων σεναρίων μίλησε μάλιστα και ο CEO του Groupe Renault, Thierry Bollore, στην παρουσίαση του: "Η Ινδία είναι αγορά-κλειδί για το Groupe. Είμαστε καινούργιοι εδώ, αλλά οι φιλοξοδίες μας είναι υψηλές παράλληλα με το στρατηγικό πλάνο Drive the Future. Για αυτό το λόγο φέραμε το Triber, ένα ακόμα ριζοσπαστικό πρότζεκτ που στοχεύει στον πυρήνα στην ινδικής αγοράς. To Triber σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στην Ινδία, πρώτα για τους πελάτες εδώ, προτού το βγάλουμε σε άλλες αγορές του κόσμου". Ως εκ τούτου, δεν αποκλείεται να το δούμε να περνάει και σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές στο μέλλον.

Περνώντας στον κινητήρα του Triber, εφοδιάζεται αποκλειστικά από την ατμοσφαιρική εκδοχή του τρικύλινδρου 1.000άρη βενζινοκινητήρα με ισχύ 72 ίππων με 96 Nm ροπής και συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο σασμάν.

Κλείνοντας, να πούμε πως η ονομασία του μοντέλου προέρχεται από τη λέξη tribe που σημαίνει φυλή, επείδη οι Ινδοί συνηθίζουν να ταξιδεύουν οικογενειακά ή αλλιώς σαν φυλή χωρίς να χρειάζεται να δώσουν μια περιούσια για μεγάλο αυτοκίνητο.

FORD
DOBLO VS COURIER