ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Nέο τουρμπάτο μοτέρ κατασκευάζει η Renault

11.582 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2020)

Έναν νέο 1.200άρη TCe αναπτύσσει η Renault έχοντας ως βάση τον τωρινό υπερτροφοδοτούμενο 1.000άρη. Γιατί η γαλλική μάρκα ανεβάζει την χωρητικότητα του κατά 200 κ.εκ; Μήπως μπαίνει τέλος στο downsizing;


Aπό την 1η Ιανουαρίου του 2021 μπαίνουν σε ισχύ νέα χαμηλότερα όρια ρύπων για τα οποία οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προετοιμαστεί, ώστε να μην χρειαστεί να πληρώσουν μεγάλα ποσά σε πρόστιμα. Τώρα, οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει να αναπτύσσουν νέους κινητήρες για το επόμενο πρότυπο ρύπων Euro 7 που θα εφαρμοστεί μετά από 4-5 χρόνια για τους κινητήρες βενζίνης και diesel.

Αν και το downsizing είχε την τιμητική του την τελευταία δεκαετία γιατί οι εταιρείες προσπαθούσαν να ρίξουν την κατανάλωση καυσίμου και να μειώσουν δραστικά τις εκπομπές ρύπων που παράγουν τα μοντέλα τους, φαίνεται πως η τακτική αυτή στην κατασκευή κινητήρων θα αποτελέσει παρελθόν με τα πρότυπα ρύπων Euro 7 γιατί οι νέοι κανονισμοί που θα θεσπιστούν, θα βάζουν όριο στο πόσα άλογα θα μπορούν να «βγουν» από κάθε κινητήρα ανάλογα με την χωρητικότητά του. Οι εταιρείες θα κληθούν θα επιλέξουν ποιο μονοπάτι θα ακολουθήσουν. Το πρώτο περιλαμβάνει την αύξηση της χωρητικότητας των μοτέρ και την χρήση πολλαπλών καταλυτών για να κρατηθούν σε χαμηλά επίπεδα οι εκπομπές ρύπωv ενώ το δεύτερο μονοπάτι είναι η κάθετη μείωση της ισχύος των κινητήρων, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει για την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο.

Από την πλευρά της, η Renault έχει αποφασίσει να κατασκευάσει έναν νέο βενζινοκινητήρα με κωδικό HR12 που θα έχει ως βάση τον 3κύλινδρο TCe του 1,0 λίτρου. Το νέο μοτέρ θα είναι επίσης τρυκύλινδρο αλλά θα έχει 200 κ.εκ. μεγαλύτερη χωρητικότητα και θα προσφέρει περισσότερη ροπή από χαμηλά, μειωμένες τριβές στα μηχανικά του μέρη και βελτιστοποίηση της διαδικασίας καύσης.

Επιθυμία της Renault είναι ο νέος 1.200άρης TCe να αντικαταστήσει επίσης τον 1.600άρη turbo κινητήρα που χρησιμοποιείται στις υβριδικές εκδόσεις των Clio και Captur σε συνδυασμό με το σύστημα E-Tech. Tέλος, θεωρείται σίγουρο πως το νέο μοτέρ θα προσφερθεί στο νέο Kadjar που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο του 2021 με ισχύ περίπου 170 ίππων.
 

Mercedes
Mototriti.gr