Τα πλάνα τους για τους κινητήρες των μονοθεσίων, όπως αυτοί θα μετατραπούν από το 2021 και έπειτα, παρουσίασαν στις ομάδες τους τα αφεντικά της Formula 1.
Πιο συγκεκριμένα, οι ομάδες της F1 συναντήθηκαν με την FIA, τον κάτοχο εμπορικής εκμετάλλευσης των αγώνων, καθώς επίσης και με πιθανούς νέους κατασκευαστές στο Παρίσι, προκειμένου να συζητήσουν τους νέους κανονισμούς που θα αφορούν τους κινητήρες και θα ισχύσουν από το 2021 και έπειτα.
Η συζήτηση πάνω στις λεπτομέρειες των καινούριων κινητήρων θα συνεχιστεί για έναν περίπου χρόνο, με την FIA να δηλώνει πως ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη τους δεν θα είναι εφικτή μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αυτή. Αυτό σημαίνει πως οι ομάδες της F1 θα συνεχίσουν να εξελίσσουν και να εργάζονται πάνω στους σημερινούς κινητήρες για όλο το 2018. Η πρόταση για το 2021 περιλαμβάνει την διατήρηση των τωρινών V6 τούρμπο κινητήρων χωρητικότητας 1,6 λίτρων, μόνο που οι στροφές ανά λεπτό θα αυξηθούν κατά 3.000 σ.α.λ., ώστε να βελτιωθεί ο ήχος.
Επιπλέον, προκειμένου να απλοποιηθεί στο εσωτερικό του ο κινητήρας θα αφαιρεθεί το σύστημα MGU-H και θα εισαχθούν αρκετές σχεδιαστικές παράμετροι με σκοπό να περιορίσουν τις ακραίες συνθήκες λειτουργίας, όπως επίσης και το κόστος ανάπτυξης.
Ακόμη, το τούρμπο θα είναι το ίδιο για όλους, καθώς θα επιβληθούν περιορισμοί διαστάσεων και όριο βάρους, ενώ θα εισαχθεί επίσης και ένας στάνταρ μηχανισμός αποθήκευσης ενέργειας, παράλληλα με το σύστημα ελέγχου των ηλεκτρονικών που ήδη υφίσταται.
Το MGU-K θα γίνει πιο ισχυρό, καθώς θα χρησιμοποιείται πια κυρίως για την χειροκίνητη πρόσθετη ανάπτυξη δύναμης, με παρόμοιο τρόπο με εκείνο που χρησιμοποιήθηκε το KERS, όταν εισήχθη για πρώτη φορά στην F1 το 2009. Αυτή η λειτουργία μάλιστα θα δίνει στους οδηγούς την δυνατότητα να εξοικονομούν ενέργεια σε κάποιους γύρους, την οποία θα χρησιμοποιούν σε άλλο σημείο του αγώνα, αυξάνοντας έτσι την σημασία της τακτικής διαχείρισης. Όσον αφορά τα καύσιμα, θα υπάρξει έρευνα σχετικά με τον αριθμό στον οποίο θα πρέπει να οριοθετηθεί η ποσότητα καυσίμων που θα έχει το δικαίωμα να καταναλώσει η κάθε ομάδα.
Σε δήλωσή της η FIA ανέφερε πως «κατά το υπόλοιπο του 2017 και όλο το 2018 η FIA και οι ομάδες θα συνεργαστούν έτσι ώστε να καθορίσουν τους περιορισμούς στους κινητήρες και στο κόστος ανάπτυξης», ενώ από την πλευρά του ο Ross Brawn, αγωνιστικός διευθυντής της F1 δήλωσε ότι: "Οι κινητήρες του 2021 αποτελούν παράδειγμα για το μέλλον πάνω στον τρόπο με τον οποίο, η FIA, η F1 και οι ομάδες θα πρέπει να συνεργάζονται".