- Με 510 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα.
- Αλλαγές σε πολλά σημεία με γνώμονα την καλύτερη αεροδυναμική.
- Με δυνατότητα εξοπλισμού και με πίσω καθίσματα η GT3 Touring.
- Από 319.460 ευρώ στην Ελλάδα.
Φρεσκαρίστηκε και ήρθε
Η ανανεωμένη Porsche 911 GT3 έκανε το επίσημο ντεμπούτο της, γιορτάζοντας παράλληλα την 25η επέτειό της.
Μπαίνοντας απ' ευθείας στο κυρίως θέμα, στη φρεσκαρισμένη της εκδοχή, συνεχίζει να διαθέτει τον ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο boxer κινητήρα 4,0 λίτρων του προηγούμενου μοντέλου, ο οποίος ωστόσο έχει αναβαθμιστεί. Μεταξύ άλλων, το μοτέρ διαθέτει τώρα δύο φίλτρα σωματιδίων και τέσσερις καταλύτες. Επίσης αποκτά νέους εκκεντροφόρους από την GT3 RS, νέο ψυγείο λαδιού και αναθεωρημένες κυλινδροκεφαλές.
Με 510 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα
Λειτουργώντας έως τις 9.000 σ.α.λ. ο boxer κινητήρας προσφέρει 510 άλογα και 450 Nm ροπής, ενώ παράλληλά συνεργάζεται είτε με ένα τυπικό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα αυτόματο PDK κιβώτιο 7 σχέσεων. Η 911 GT3 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα με PDK, ενώ έχει τελική ταχύτητα 311 χλμ./ώρα. Με το χειροκίνητο κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται στα 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική αυξάνεται στα 313 χλμ./ώρα.
Αλλαγές σε πολλά σημεία με γνώμονα την καλύτερη αεροδυναμική
Κατά την ανανέωση η Porsche έκανε την 911 GT3 και πιο αεροδυναμική, «πειράζοντας» διάφορα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Στην ανάρτηση οι Γερμανοί μηχανικοί της Porsche εφάρμοσαν τις γνώσεις που έχουν από την ισχυρότερη GT3 RS. Ορισμένοι από τους συνδέσμους της ανάρτησης έχουν αεροδυναμικό σχήμα, βελτιώνοντας την κάθετη δύναμη στο μπροστινό μέρος όσο και την ψύξη των φρένων. Εξωτερικά, οι νέοι προβολείς της 911 επέτρεψαν επίσης ευρύτερες αεροδυναμικές εισόδους αέρα στο μπροστινό μέρος. Για να εξισορροπήσει την αυξημένη μπροστινή κάθετη δύναμη, η Porsche τροποποίησε τον διαχύτη στο πίσω μέρος, το καπάκι του καλύμματος του κινητήρα και τις πίσω εισόδους αέρα.
Στόχος της Porsche να κατεβάσει το βάρος
Μένοντας στο εξωτερικό, υπάρχουν νέα ελαστικά, διαστάσεων 255/35ZR20 μπροστά και 315/30ZR21 πίσω, ενώ οι νέοι τροχοί κόβουν επίσης 1,5 κιλά από το συνολικό βάρος του μοντέλου. Παρών είναι και το πακέτο Weissach που διατίθεται στα μοντέλα RS της Porsche και προσθέτει ανθρακονημάτινα στοιχεία (οροφή, αντιστρεπτικές ράβδοι, βραχίονες της πίσω ανάρτησης και άλλα). Επίσης, η Porsche λανσάρει και το GT3 Touring Package ταυτόχρονα με τη στάνταρ έκδοση, που δίνει στο μοντέλο μία πιο διακριτική εμφάνιση, αφαιρώντας τη μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος. Υπάρχει και το πακέτο Leichtbau, το οποίο λαμβάνει τα εξαρτήματα της ανάρτησης από ανθρακονήματα από το Weissach Package συν ζάντες μαγνησίου, που μειώνουν ακόμα περισσότερο το βάρος και συγκεκριμένα κατά 9 κιλά. Κάνοντας, τη σούμα η Porsche λέει πως στην πιο ελαφριά διαμόρφωση, η νέα 911 GT3 ζυγίζει μόλις 1.420 κιλά.
Συνέχεια του άρθρου >>>