Διαφορετικό από τα υπόλοιπα: Η Lexus ανανέωσε το μικρομεσαίο της SUV. Το νέο UX ξεφεύγει από τον κανόνα και βασίζεται στο δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα.
Τα αυτοκίνητα τη σήμερον ημέρα δεν έχουν σωστά, κανονικά ονόματα. Ονομάζονται GLA, Q3 ή XC40. Γιατί λοιπόν να μην κάνει το ίδιο και η Lexus; Το UX είναι το νέο μικρομεσαίο SUV της ιαπωνικής μάρκας, το οποίο έκανε την παγκόσμια πρώτη του στο σαλόνι της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Τα αρχικά του σημαίνουν Urban-X (το Χ υποδηλώνει τον όρο crossover), υποδηλώνοντας ακριβώς την κατηγορία στην οποία ανήκει, καθώς και το ύφος του.
Φυσικά, το πρώτο πράγμα με το οποίο μας εντυπωσίασε είναι η εμφάνιση. Μπροστά «φωνάζει» η μεγάλη επιβλητική μάσκα που συναντάμε σε όλα τα Lexus, σε όλο το αμάξωμα ο συνδυασμός ακμών και γωνιών τονίζει τη διαφορετικότητά του, ενώ ως συμπλήρωμα έρχονται τα πίσω φώτα που αποτελούνται από 120 μεμονωμένα LED. Συμφωνούμε πως κάποιοι θα βρουν τη σχεδίασή του υπερβολική, όμως μήπως -και- έτσι ήθελαν οι Ιάπωνες να ξεχωρίσουν;
Μπαίνοντας στο εσωτερικό η σχεδίαση δεν είναι τόσο φουτουριστική όσο αναμένεις βλέποντας το έξω ή έχοντας στο νου μια νέα Mercedes. Ναι η ποιότητα των υλικών είναι κορυφαία, ναι το ίδιο και η συναρμογή (σ.σ. οι δερμάτινες επενδύσεις ακολουθούν την παραδοσιακή τεχνική ραφής sashiko, που χρησιμοποιείται για στολές τζούντο), εξαιρετική επίσης είναι η θέση οδήγησης, όμως οι σχεδιαστικές γραμμές του ταμπλό δεν έρχονται από το μέλλον, και θα δυσκολευτείς πολύ με την εργονομία του συστήματος πολυμέσων.
Είναι μάλλον ξεκάθαρο λοιπόν, πως το Lexus UX θέλει να διαφοροποιηθεί από τους συνήθεις υπόπτους… Τόσο σε εμφάνιση, όσο και σε χαρακτήρα. Δεν θα το χαρακτηρίσεις ως ένα ογκώδες SUV, αλλά ως ένα crossover, το οποίο με μόλις 10,3 μέτρα κύκλου στροφής είναι πολύ ευέλικτο στην πόλη, σβέλτο, και πολύ άνετο, ειδικά μάλιστα με την ενεργή ανάρτησή του. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε test car με και χωρίς αυτή και την προτείνουμε ανεπιφύλακτα γιατί αντιδρά πολύ έξυπνα.
Κάτω από το καπό του τέλος, θα βρείτε δύο κινητήρια σύνολα. Βάση αποτελεί το UX 200 που φορά ένα 2λιτρο κινητήρα βενζίνης 171 ίππων με CVT (δεν είναι τόσο ευχάριστο στην πράξη όσο ένα διπλού συμπλέκτη), ενώ η έκδοση UX 250 h φορά τον ίδιο κινητήρα, αλλά με δύο ηλεκτροκινητήρες η συνδυαστική ισχύς είναι 178 άλογα. Αυτή η έκδοση βέβαια είναι 4κίνητη (μέχρι τα 70 χλμ./ώρα και, εφόσον υπάρχει λόγος, στον πίσω άξονα μπορεί να καταλήξει και το 80% της συνολικής ροπής), ενώ φυσικά έχει περιορισμένη κατανάλωση στα 4,1 λτ./100 χλμ.. Αυτό, μάλλον είναι και το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα που το κανει να διαφέρει από τον κανόνα…
Η άποψή μας
Το νέο Lexus UX είναι άνετο και ευκίνητο μέσα στην πόλη. Η χαμηλή θέση οδήγησης και οι χώροι του δεν σου δίνουν την αίσθηση πως βρίσκεσαι σε κάποιο ογκώδες SUV, αλλά σε ένα επιβατικό. Το αν θα καταφέρει να κλέψει με την τεχνολογία και την εμφάνιση μερίδιο από την σκληρή κατηγορία που παίζει, θα φανεί στο χρόνο.
Με δεδομενο την γνωστη ποιοτητα αξιοπιστια τεχνολογια και ασφαλεια της lexus εχει προικα και την εξωτερικη εμφανιση που ξεχωριζει με καθε τι αλλο διπλα του μαζι με την κορυφαια πολυτελεια που χαρακτηριζει τον ιαπωνα κατασκευαστη.Πρεπει να βλεπουμε ενα γεννημενο νικητη σε μια σαφως δυσκολη κατηγορια που εχει ομως ολα τα δυνατα οπλα με το μερος του για να κερδισει τον αγωνα επιβιωσης....πολυ καλη προταση που θα βρει τον δρομο της και στην ελλαδα θαρρω!
Βασισμένο στο CHR της μητρικής Toyota, to οποίο προσωπικά μου αρέσει περισσότερο εξωτερικά. Δεν νομίζω κάποιος να δώσει περι τα 40 χιλιάρικα για το UX....τουλάχιστον στην Ελλάδα
"Η lexus κάνει αξιόπιστα αμάξια!", εντάξει ρε μάγκες και η Hyundai κάνει αξιόπιστα αμάξια και τι με αυτό; Δηλαδή να είναι αξιόπιστο και ας είναι σα πεταλωμένος τράγος; Το συγκεκριμένο αμάξι μόνο από μπροστά έχει κάτι να πει από design, αν το δεις από πλάγια είναι σα το Kona με τα κακάσχημα πλαστικά και οι άθλιες γραμμές να το καταστρέφουν και αν το δεις από πίσω ενώ φαινομενικά είναι σωστό αν παρατηρήσεις τα φώτα που πετάγονται και δε δένουν με το υπόλοιπο σώμα το κάνουν εντελώς άκυρο. Εχει και το CVT που θα μπαίνεις μέσα και θα νομίζεις ότι έβγαλες βόλτα το mixer της μάνας σου... και όλα αυτά για 40-50 χιλιάρικα. Σοβαρολογούμε τώρα; Αν θέλετε μικρό SUV και αξιόπιστο πάρτε Hyundai να κρατήσετε και τα ρέστα για σουβλάκια αυτό που έχει κάνει η Toyota είναι η συνέχεια με το RAV4 δηλαδή κακό design κακή επιλογή και συνδιασμό moter σασμαν και είναι άκυρο σε όλα τα σημεία γι αυτό και έχει πατώσει και σε πωλήσεις ειδικά στην Ευρώπη...
@Nikosbuffon τράβα πιες καμιά ρετσίνα, εσύ ασχολήθηκες μαζί μου... άντε στον στάβλο σου!
Άποψη μου είναι μάγκες να λέω αρνητικά για οτιδήποτε δε μου αρέσει. Προσωπικούς χαρακτηρισμούς τους επιστρέφω στα μούτρα σας. Το design της toyota και της lexus δε μου αρέσει και το κράζω... αν θέλετε αξιόπιστο αμάξι και μόνο πάρτε και ένα μουλάρι... ίσως ταιριάξει και στον χαρακτήρα σας!
Kernel το λαχανο ποιο μυαλό απο εσενα πρέπει να εχει μαλλον αυτα γερμανικες και τις γαλλικες λαδιερες που εχετε για αυτοκίνητα πετάξτε τα στα σκουπίδια γιατι οταν σου λεει ο κατασκευαστής ειναι λογικο να καει 1.5 λιτρο λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη ουτε τα ποιο παλια τούρμπο δεν εκαιγαν τόσο
Περι ορέξεως... αλλά εμένα δε μου αρέσει καθόλου δίνεις 40 χιλιάρικα και φαίνεται σαν αμάξι που σου έκατσε σε λαχνό στο πανηγύρι του Αγιού Γιαννιού στα Φάρσαλα...
Με δεδομενο την γνωστη ποιοτητα αξιοπιστια τεχνολογια και ασφαλεια της lexus εχει προικα και την εξωτερικη εμφανιση που ξεχωριζει με καθε τι αλλο διπλα του μαζι με την κορυφαια πολυτελεια που χαρακτηριζει τον ιαπωνα κατασκευαστη.Πρεπει να βλεπουμε ενα γεννημενο νικητη σε μια σαφως δυσκολη κατηγορια που εχει ομως ολα τα δυνατα οπλα με το μερος του για να κερδισει τον αγωνα επιβιωσης....πολυ καλη προταση που θα βρει τον δρομο της και στην ελλαδα θαρρω!
Βασισμένο στο CHR της μητρικής Toyota, to οποίο προσωπικά μου αρέσει περισσότερο εξωτερικά. Δεν νομίζω κάποιος να δώσει περι τα 40 χιλιάρικα για το UX....τουλάχιστον στην Ελλάδα
"Η lexus κάνει αξιόπιστα αμάξια!", εντάξει ρε μάγκες και η Hyundai κάνει αξιόπιστα αμάξια και τι με αυτό; Δηλαδή να είναι αξιόπιστο και ας είναι σα πεταλωμένος τράγος; Το συγκεκριμένο αμάξι μόνο από μπροστά έχει κάτι να πει από design, αν το δεις από πλάγια είναι σα το Kona με τα κακάσχημα πλαστικά και οι άθλιες γραμμές να το καταστρέφουν και αν το δεις από πίσω ενώ φαινομενικά είναι σωστό αν παρατηρήσεις τα φώτα που πετάγονται και δε δένουν με το υπόλοιπο σώμα το κάνουν εντελώς άκυρο. Εχει και το CVT που θα μπαίνεις μέσα και θα νομίζεις ότι έβγαλες βόλτα το mixer της μάνας σου... και όλα αυτά για 40-50 χιλιάρικα. Σοβαρολογούμε τώρα; Αν θέλετε μικρό SUV και αξιόπιστο πάρτε Hyundai να κρατήσετε και τα ρέστα για σουβλάκια αυτό που έχει κάνει η Toyota είναι η συνέχεια με το RAV4 δηλαδή κακό design κακή επιλογή και συνδιασμό moter σασμαν και είναι άκυρο σε όλα τα σημεία γι αυτό και έχει πατώσει και σε πωλήσεις ειδικά στην Ευρώπη... @Nikosbuffon τράβα πιες καμιά ρετσίνα, εσύ ασχολήθηκες μαζί μου... άντε στον στάβλο σου!
Kernel και εγω οταν ομως κανω αρνητικά σχόλια για τα γερμανικά κ γαλλικα δεν θελω να με κραζεις οι οποιαδήποτε αλλον εδω μεσα εσυ ξέρεις γτ το λεω
Άποψη μου είναι μάγκες να λέω αρνητικά για οτιδήποτε δε μου αρέσει. Προσωπικούς χαρακτηρισμούς τους επιστρέφω στα μούτρα σας. Το design της toyota και της lexus δε μου αρέσει και το κράζω... αν θέλετε αξιόπιστο αμάξι και μόνο πάρτε και ένα μουλάρι... ίσως ταιριάξει και στον χαρακτήρα σας!
Kernel το λαχανο ποιο μυαλό απο εσενα πρέπει να εχει μαλλον αυτα γερμανικες και τις γαλλικες λαδιερες που εχετε για αυτοκίνητα πετάξτε τα στα σκουπίδια γιατι οταν σου λεει ο κατασκευαστής ειναι λογικο να καει 1.5 λιτρο λαδι απο αλλαγη σε αλλαγη ουτε τα ποιο παλια τούρμπο δεν εκαιγαν τόσο
πως φαινονται οι απαντησεις ανθρωπων που δεν εχουν αποψη...αλλα πρεπει κατι αρνητικο να το γραψουν για να πουν οτι κατι εγραψαν
Περι ορέξεως... αλλά εμένα δε μου αρέσει καθόλου δίνεις 40 χιλιάρικα και φαίνεται σαν αμάξι που σου έκατσε σε λαχνό στο πανηγύρι του Αγιού Γιαννιού στα Φάρσαλα...