Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μοιάζει λίγο περίεργο για τα δικά μας γούστα όμως στην Κίνα είναι η τελευταία μόδα: ένα SUV τεράστιο όσο ένα σπίτι και φυσικά με σεντάν τελείωμα πίσω.

Παραδοσιακή τέχνη ή απλή προσπάθεια εντυπωσιασμού; Το πίσω παρμπρίζ είναι χωρισμένο στα δύο. Πράγματι μοναδικό στη σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία.

Υπόκλιση στην κινεζική αγορά: Χώρος για τα πόδια τεράστιος όσο σε μια Pullman και από δίπλα ένα πλήρες σερβίτσιο τσαγιού από φίνα πορσελάνη.

Υπόκλιση στην κινεζική αγορά: Χώρος για τα πόδια τεράστιος όσο σε μια Pullman και από δίπλα ένα πλήρες σερβίτσιο τσαγιού από φίνα πορσελάνη.

Kαλά νέα: το μέλλον της Maybach θα έχει νέα υλικά όπως ο ροζ χρυσός στο εσωτερικό, μεγάλες οθόνες και φουλ πολυτέλεια.

Οδηγούμε: Maybach Ultimate Luxury

3.963 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2018)

To πιο επιδεικτικό SUV… στον κόσμο! Λεπτομέρειες από ροζ χρυσό στο εσωτερικό και ένα πλήρες σερβίτσιο τσαγιού στο πίσω κάθισμα – αυτή η Maybach είναι πραγματικά η κορυφή.

Πάνω από το παχύ, πλούσιο χαλί έχει τοποθετηθεί πλαστικό προστατευτικό με «φουσκάλες», πάνω στα γυαλιστερά καθίσματα υπάρχει μια πετσέτα, η κονσόλα από ροζ χρυσό γυαλίζεται αμέσως μετά από κάθε επαφή ενώ οι μηχανικοί προσεγγίζουν το αυτοκίνητο μόνο φορώντας γάντια. Εδώ δεν πρόκειται για ένα όχημα, αλλά για ένα αληθινό κόσμημα. 

Και δίκαια, από τη στιγμή που υπάρχει μόνο ένα κομμάτι το οποίο προφανώς κόστισε περισσότερα χρήματα από όσα θα βγάλουμε όλοι εμείς μαζί σε όλη τη ζωή μας. Καλώς ήρθατε λοιπόν στη Mercedes-Maybach Ultimate Luxury. 

To πρωτότυπο θέλει να γίνει η απόλυτη απάντηση σε ό,τι αφορά τα πολυτελή SUV και να επισκιάσει αυτοκίνητα όπως η Bentley Bentayga ή και αυτή ακόμα η Roll-Royce Cullinan. Γι`αυτό και ο αρχισχεδιαστής Γκόρντεν Βάγκενερ δεν έβαλε απλώς περισσότερη λάμψη στο μοντέλο, αλλά πρόσθεσε, για πρώτη ίσως φορά σε SUV, έναν τρίτο όγκο πίσω. Πιθανώς διότι, είτε πρόκειται για SUV είτε όχι, κανένα άλλο σχήμα δε μπορεί να εκπέμψει τόσο κύρος όσο ένα σεντάν. 

Ενώ όμως μπορεί κάποιος να αγοράσει μια Rolls ή μια Bentley, το συγκεκριμένο θηριώδες concept, βαμμένο στο κόκκινο της κινεζικής σημαίας ως φόρο τιμής στη μεγαλύτερη αγορά για τη Maybach, είναι απλώς ένα όνειρο. Και οι πιθανότητες να βγει αληθινό είναι πραγματικά πολύ μικρές. Αφού όμως μέχρι σήμερα τα έχει καταφέρει να βρεθεί στο δρόμο, εμείς δε χάσαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια βόλτα μαζί του. Με ένα μικρό μειονέκτημα: ο κινητήρας και η ανάρτηση δεν προορίζονται για πολύ δυνατές… συγκινήσεις. Βλέπετε, αυτό το αυτοκίνητο δεν προορίζεται ούτε για τις πλαγιές των βουνών, ούτε για βόλτες σε κάποια ριβιέρα. Στόχος του είναι να μπορεί να μετακινηθεί μέσα στους χώρους των εκθέσεων, στους οποίους κυρίως… ζει. 

Στη θεωρία πάντως, αυτή η πρώτη Maybach με εκτός δρόμου προορισμό, έχει όλα όσα χρειάζεται: Τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 750 ίππων θα φροντίζουν για ένα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δλ. ενώ αν τους ζητηθεί θα μπορούν εύκολα να «σκάψουν» και σε εκτός ασφάλτου διαδρομές. Με μπαταρία στις 80 kWh, η αυτονομία θα φτάνει τα 500 χλμ.. Μέχρι και στη φόρτιση θα κινούνται όμως γρήγορα οι Γερμανοί, καθώς θα υπάρχει ειδική επιλογή η οποία σε 5 λεπτά πρίζας θα δίνει ενέργεια για 100 χλμ.. 

Δύσκολα όμως βρίσκεται κάποιο αυτοκίνητο το οποίο να σε κάνει να νιώσεις τόσο άνετα μέσα του, όσο αυτή η Maybach – μέχρι και το σερβίτσιο του τσαγιού είναι έτοιμο και σας περιμένει, σε ειδικές, ψυχώμενες υποδοχές. 

Κι όλο αυτό είναι όντως μόνο ένα όνειρο; Ναι. Αν και αυτό το μακράν πιο επιδεικτικό SUV στον κόσμο δε θα μείνει εντελώς χωρίς συνέχεια. Την επόμενη χρονιά που θα παρουσιαστεί η νέα GLS, η Mercedes σχεδιάζει να τη βγάλει και σε έκδοση Maybach. Aν και χωρίς το ροζ χρυσό μέσα ή το σεντάν τελείωμα πίσω. Έτσι, το μοντέλο παραγωγής δε θα είναι υποχρεωμένος να το πλησιάσει κανείς φορώντας γάντια. 

Η άποψή μας
Η Maybach δίνει την απάντηση στην ερώτηση: αλήθεια, πού μπορεί να φτάσει ένα SUV σε πολυτέλεια; Και υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι περιμένουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Για τους υπόλοιπους θα είναι απλώς επίδειξη. 

TI YOKOHAMA AGORAZO
Fia