ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το VW Golf 1,4 TGI BlueMotion που μπορεί να κινείται και με φυσικό αέριο λανσάρεται και στη χώρα μας, σε τιμές που ξεκινούν από τα 19.890 ευρώ (με απόσυρση).
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το VW Golf 1,4 TGI BlueMotion που μπορεί να κινείται και με φυσικό αέριο λανσάρεται και στη χώρα μας, σε τιμές που ξεκινούν από τα 19.890 ευρώ (με απόσυρση).

Οδηγούμε: VW Golf TGI & Golf Sportsvan

14.536 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2014)

Επεκτείνοντας την γκάμα του best seller μικρομεσαίου μοντέλου της, του Golf, η VW λανσάρει την πολυμορφική έκδοση Golf Sportsvan, όπως επίσης και την έκδοση Golf TGI, η οποία κινείται με φυσικό αέριο.

VW Golf TGI: από 19.890 ευρώ 
Mετά τα eco up! και Passat ECOFUEL, η ελληνική αντιπροσωπεία της VW λανσάρει στην Ελλάδα και τα Golf TGI BlueMotion και Golf Variant TGI BlueMotion. Oι συγκεκριμένες εκδόσεις του γερμανικού μικρομεσαίου μοντέλου μπορούν να κινούνται με φυσικό αέριο, προσφέροντας οικονομία καυσίμου, καθώς απαιτεί μόλις 3,4 ευρώ για 100 χιλιόμετρα.Το VW Golf ΤGI BlueMotion που μπορεί να κινείται και με φυσικό αέριο λανσάρεται και στη χώρα, σε 5θυρο αμάξωμα και station wagon (Variant). Όσον αφορά την 5θυρη έκδοση του Golf, διατίθεται σε 2 εξοπλιστικές εκδόσεις (με χειροκίνητο και DSG αυτόματο κιβώτιο) σε τιμές που ξεκινούν από τα 19.890 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης (έκδοση Design). Στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται -μεταξύ άλλων- πλήρες σετ αερόσακων και γονάτων, ESP, Stop/Start, κλιματισμός, ηλεκτρικοί καθρέπτες κ.ά.Τέλος, για το VW Golf Variant 1,4 TGI BlueMotion 110 PS, η τιμή απόκτησης ορίζεται στα 21.990 (με όφελος απόσυρσης) και στα 23.940 ευρώ για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο DSG. Με κινητήρα 1,4 ΤSI απόδοσης 110 ίππωνΤα Golf TGI BlueMotion και Golf Variant TGI BlueMotion εφοδιάζονται με κινητήρα 1,4 TGI απόδοσης 110 ίππων, ο οποίος αποτελεί μια εξελιγμένη έκδοση του 1,4 TSI των 122 ίππων. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο μπορεί να λειτουργεί με βενζίνη και φυσικό αέριο και είναι προδιαγραφών Euro6. Η ροπή του κινητήρα φτάνει τα 200 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. (ίδια ροπή σε σύγκριση με την έκδοση βενζίνης των 122 ίππων), ενώ η μέση κατανάλωση του διαμορφώνεται στα 3,5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χιλιόμετρα (5,3 λτ./100 χλμ. με χρήση βενζίνης), ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται στα 94 γρ./χλμ. απαλλάσσοντας το μοντέλο από τα τέλη κυκλοφορίας. Το μηχανικό σύνολο φυσικού αερίου δίνει στο μοντέλο τελική ταχύτητα που φτάνει στα 194 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,9 δλ..Η εταιρεία ανακοινώνει ότι τα μοντέλα έχουν αυτονομία που αγγίζει τα 1.400 χιλιόμετρα, με φυσικό αέριο και βενζίνη. Ειδικότερα, διαθέτουν ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων και δύο φιάλες φυσικού αερίου με χωρητικότητα 7,5 κιλά η καθεμιά. Τέλος, η ύπαρξη του συστήματος κίνησης φυσικού αερίου έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους του μοντέλου κατά 130 κιλά, σε σύγκριση με την έκδοση των 122 ίππων της οποίας το μικτό βάρος ανέρχεται στα 1.720 κιλά.Εσωτερικό: Ποιοτικό και στιβαρόΤο εσωτερικό του «αεριοκίνητου» Golf δεν διαφοροποιείται σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Έτσι, η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, όπως συμβαίνει και με την εργονομία, ενώ οι χώροι παραμένουν πολύ καλοί. Η μοναδική διαφορά που «μαρτυρά» ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί με διπλό καύσιμο είναι η ύπαρξη δείκτη για τα αποθέματα φυσικού αερίου, ο οποίος βρίσκεται κάτω από το στροφόμετρο. Τέλος, η ύπαρξη των δεξαμενών φυσικού αερίου έχει μειώσει το διαθέσιμο χώρο του πορτμπαγκάζ κατά 89 λίτρα (από 380 στα 291 λίτρα).Στον δρόμο: Αθόρυβο σε λειτουργία και απόλυτα ραφιναρισμένοΟ κινητήρας των 1,4 λτ. δεν παρουσιάζει διαφοροποιήσεις στη λειτουργία, σε σύγκριση με έναν «απλό» TSI, παραμένοντας γραμμικός και αποδοτικός σε όλο το φάσμα λειτουργίας του. Με το ξεκίνημα, το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Από εκεί και πέρα, το Golf που κινείται με φυσικό αέριο ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου, όντως άνετο, αθόρυβο και ασφαλές σε κάθε είδους διαδρομή. Τέλος, το πολύ καλό σε κλιμάκωση 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο, στην έκδοση που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στο πλαίσιο της παρουσίασης-επί ελληνικού εδάφους- της Kosmocar, βοηθά τον οδηγό να εκμεταλλευτεί πλήρως την ισχύ και τη ροπή του κινητήρα.VW Golf Sportsvan: από 19.990 ευρώ Μέχρι και την 6η γενιά του Golf, στη γκάμα της VW, το «κενό» που δημιουργούταν στην κατηγορία των compact MPV, το κάλυπτε το Golf Plus. Ένα μοντέλο που ποτέ δεν έτυχε ιδιαίτερης αποδοχής από το ελληνικό κοινό, αφού ποτέ δεν ήταν ακριβώς ένα πολυχρηστικό όχημα. Έτσι έμενε το πιο μεγαλόσωμο Touran να «βγάλει» τα οικογενειακά κάστανα από τη φωτιά, με τη βοήθεια και του Golf Variant. Τώρα η VW παρουσιάζει το νέο Golf Sportsvan, που τοποθετείται μεταξύ του Touran και του Golf Variant, προσφέροντας, όμως, ουσιώδη άνεση και στοιχεία πολυχρηστικότητας σε όποιον το επιλέξει.Επιθετική εμφάνιση, πληθωρικές διαστάσειςTo Golf Sportsvan κάνει «διαφήμιση», όπως λένε και στη VW, των δυνατοτήτων της πλατφόρμας MQB. Από πλευράς διαστάσεων είναι 83 χλστ. πιο μακρύ, 126 χλστ. πιο ψηλό και 8 χλστ. πιο φαρδύ από το Golf, ενώ έχει 5 εκατοστά πιο μακρύ μεταξόνιο από αυτό. Παράλληλα η εμφάνισή του, ειδικά στο εμπρός μέρος είναι πολύ δυναμική, με τα κάθετα (σχεδόν) και τραπεζοειδή φωτιστικά εμπρός, να κάνουν τη διαφορά, τη στιγμή που πίσω και στο πλάι τα μοτίβα θυμίζουν περισσότερο το μικρομεσαίο best seller. Κατά τα λοιπά, εντύπωση προκαλούν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που φροντίζουν για το ευήλιο εσωτερικό.Αχανείς χώροι, κορυφαία ποιότηταΣτο εσωτερικό του Sportsvan εντύπωση προκαλούν οι χώροι. Το μεγαλύτερο ύψος και το μακρύτερο μεταξόνιο από το Golf, έχουν αξιοποιηθεί στο έπακρο για να δώσουν άπλετο χώρο στα γόνατα και τα κεφάλια όλων, ειδικών των πίσω. Μάλιστα τώρα πια το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο κατά μήκος (κατά 18 εκατοστά), ενώ η χωριστά αναδιπλούμενη πλάτη του παίρνει την κλίση που βολεύει κάθε επιβάτη. Όταν το πίσω κάθισμα βρίσκεται στη θέση του, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 500 λίτρα, ενώ όταν πάει μπροστά αυτός αγγίζει τα 590 λίτρα, ενώ υπάρχει και ρυθμιζόμενο πάτωμα. Χώροι υπάρχουν πολλοί και για μικροαντικείμενα. Το άλλο που θα χαροποιήσει τους επιβάτες είναι η ποιότητα που είναι πολύ υψηλή σε επίπεδο επιλογής υλικών, αλλά και συναρμογής. Από εκεί και πέρα, η σχεδίαση του ταμπλό θυμίζει Golf, αλλά με πιο κάθετη τοποθέτηση της κεντρική κονσόλας και με άλλους αεραγωγούς, ενώ η εργονομία παραμένει άψογη.Τεχνολογία και κινητήρες από GolfΤο Sportsvan εφοδιάζεται με το τεχνολογικό DNA του Golf. Όσον αφορά στους κινητήρες υπάρχουν 3 σύνολα, δύο TSI βενζίνης (1,2 & 1,4) και ένας TDI diesel (1,6) που είναι όλοι EU6 προδιαγραφών, ενώ συνδυάζονται όλοι με αυτόματο κιβώτιο DSG. Αξίζει να πούμε ότι πρόκειται για τις updated εκδόσεις των μοτέρ που φοράει το Golf (στο οποίο αναμένονται αργότερα), με αναβαθμισμένη ισχύ και μεγαλύτερη οικονομία. Παράλληλα, το Sportsvan έχει και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας Multi-collision Brake και PreCrash στο βασικό του εξοπλισμό, όπως και το ηλεκτρονικό μπλοκέ XDS (ως μέρος του ESP), σου συναντάμε και στο μικρομεσαίο. Αξίζει να σημειωθεί ότι, ανάλογα την έκδοση, το Sportsvan εξοπλίζεται και με το σύστημα Driving Profile (που αλλάζει ανάρτηση, τιμόνι, απόκριση στο γκάζι και κιβώτιο) σε 4 επίπεδα.Ανεση και ασφάλεια στο δρόμοΜε την τεχνολογία και τη δομή των σύγχρονων VW να ορίζουν και το νέο Golf Sportsvan, η εμπειρία οδήγησης δεν είναι μακριά από αυτό που περιμένεις από ένα οικογενειακό με αυτά τα σήματα. Η άνεση και η ποιότητα κύλισης είναι για σεμινάριο, ενώ το βάρος των 150 (περίπου) κιλών που το χωρίζει από το hatchback, δεν επηρεάζει τη σταθερότητα και την ευκινησία του συνόλου. Στην έκδοση 1,6 TDI ΒΜΤ που οδηγήσαμε, οι 110 ίπποι μοιάζουν αρκετοί για τη σβέλτη κίνηση σε ποικιλία διαδρομών.Από 19.990 ευρώ και full εξοπλισμένοH τιμή του νέου Sportsvan με απόσυρση ξεκινάει κάτω από τις 20.000 ευρώ, στην έκδοση 1,2 TSI BMT 110PS, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης. Οι 7 αερόσακοι, το ESP με XDS είναι στάνταρ παντού, όπως και το Stop/Start, ενώ υπάρχει ακόμα αυτόματος, διζωνικός κλιματισμός, πλήρες σύστημα infotainment αλλά και το kit για espresso κατά παραγγελία, το Espresso Barista Kit.

Το Golf φυσικού αερίου διαθέτει όλα τα θετικά χαρακτηριστικά των υπόλοιπων εκδόσεων του μικρομεσαίου μοντέλου, σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.

Το Golf φυσικού αερίου διαθέτει όλα τα θετικά χαρακτηριστικά των υπόλοιπων εκδόσεων του μικρομεσαίου μοντέλου, σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS