Το υβριδικό σύστημα μετάδοσης θα δώσει boost στην εμπορική πορεία του Nissan Juke γιατί ο καταναλωτής θα αισθανθεί πιο σίγουρος στις αυξήσεις της βενζίνης και τον ερχομό των ηλεκτρικών. Φυσικά, σημασία θα παίξει και η τιμή του.
Οδηγούμε το νέο υβριδικό Nissan Juke
143 άλογα και κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ.. Το νέο, υβριδικό Nissan Juke φαίνεται να αντιστέκεται στο ράλι ανόδου της βενζίνης. Επιπλέον, η νέα αυτή έκδοση κινητήρα συνοδεύεται με πολύ μικρές αισθητικές αλλαγές.
Η Nissan μπαίνει στο παιχνίδι των full hybrid
Εν αρχή ήν η Toyota, γιατί έπαιζε «μπάλα» μόνη της στα φουλ υβριδικά. Πλέον όμως ο χάρτης φαίνεται να αλλάζει και όλο και πιο πολλές εταιρείες μπαίνουν στο παιχνίδι με full hybrid προτάσεις. Για παράδειγμα, πλέον υπάρχει η Honda που έχει εξηλεκτρίσει όλη την γκάμα της, υπάρχει η Hyundai με μια ποικιλία μοντέλων, είναι η Renault που επίσης έχει πολλές επιλογές, ενώ δεν πρέπει να λησμονήσουμε και κάποια ήπια υβριδικά συστήματα που δίνουν έμφαση στον ηλεκτρισμό, δηλαδή δουλεύουν και ως ηλεκτρικά για κάποιες στιγμές (βλ. Fiat).
Θέλουμε δηλαδή με λίγα λόγια να πούμε, ότι τα full hybrid συστήματα κερδίζουν συνεχώς έδαφος μιας και μπορούν μάλλον να αποτελέσουν μια λύση είτε στην ακρίβεια των καυσίμων, είτε στον περιορισμό των εκπομπών CO2. Τελευταία προσθήκη στην κατηγορία των B-SUV, λοιπόν, είναι το Nissan Juke, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στο Παρίσι. Πόσο οικονομικό είναι και πως δουλεύει το σύστημα; Υπάρχουν άλλες αλλαγές στο αμάξωμα; Ακολουθούν οι απαντήσεις.
Η Nissan υπόσχεται μέση κατανάλωση στα 5,2 λτ./100 χλμ., νούμερο πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Μάλιστα, αν κινείσαι εκτενώς μέσα στην πόλη, μπορεί αυτή να πέσει και πιο κάτω.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τεχνικό: Πως δουλεύει το υβριδικό σύστημα
Το υβριδικό σύστημα κάτω από το καπό του Juke αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ των Nissan-Renault , δεν είναι αποκρυπτέο από κανέναν από τους δύο κατασκευαστές. Τώρα το ποιος έδωσε τι; Πριν απαντήσουμε, ας πούμε πως λειτουργεί.
Αρχικά, βάση είναι ένας 1.600άρης βενζινοκινητήρας απόδοσης 95 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 50 άλογα, είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο και μπορεί να (εκ)κινήσει αυτόνομα το όχημα. Ο 2ος ηλεκτροκινητήρας έχει υπό τον έλεγχό του το συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα με το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό, ώστε να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας. Αυτός έχει ισχύ 20 άλογα. Και οι δύο ηλεκτροκινητήρες συμβάλλουν στην αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας, συνεργάζονται με ένα αρκετά πολύπλοκο αυτόματο κιβώτιο και δουλεύουν αρμονικά μεταξύ τους, αφού στην πράξη -και αυτό είναι εν τέλει το σημαντικό- δεν καταλαβαίνεις πότε λειτουργεί μόνο ο βενζινοκινητήρας, πότε μόνο ο ηλεκτροκινητήρας και πότε και οι δύο μονάδες μαζί. Όσο για την μπαταρία, αυτή είναι η υδρόψυκτη έχει χωρητικότητα 1,2 kWh, ζυγίζει 39 κιλά και είναι τοποθετημένη στο πορτ-μπαγκάζ κλέβοντας 68 λίτρα χώρου (σ.σ. 354 λτ. συνολικά).
Τέλος, για τους τύπους όπως σας υποσχεθήκαμε στην αρχή, να πούμε πως ο βενζινοκινητήρας είναι της Nissan, το κιβώτιο της Renault, ο κύριος ηλεκτροκινητήρας της Nissan και η γεννήτρια/μίζα (2ος ηλεκτροκινητήρας) της Renault.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »